- Liittynyt
- 31.7.2010
- Sijainti
- Eksyneen Kylässä
Noi ulostulossa pienemmälle vaihdot, ai että! Tourinkimoodi maximus!
Kuka vittu muuten ees uskaltaa Norjassa laukata? Eikö siellä poliisit tapa?
Kuka vittu muuten ees uskaltaa Norjassa laukata? Eikö siellä poliisit tapa?