^Juuriki toi turvallisuus on mulle tärkeetä ja selkäpanssari unohtu listalta mutta menee ostoon. Onkoha noi vermeet edes suht turvalliset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vipstaakkeli sanoi:^Juuriki toi turvallisuus on mulle tärkeetä ja selkäpanssari unohtu listalta mutta menee ostoon. Onkoha noi vermeet edes suht turvalliset?
Vipstaakkeli sanoi:Kypäräksi olen ajatellu jotain Shoein laadukasta kuulaa, mistä löytyy arskat. Onko nää setit mistään kotosin?

Vipstaakkeli sanoi:Tulis ihan tiellä ajoa varten kamat ja tarkoitus olisi pysyä elossa ainakin eka ajokausi. Pyörä on kuristettu 35kw, että ei noilla kamoilla mitää kolmeasataa tulisi paineltua.
Pitääpä tsiigailla tuolta Tori.fi, jos olis löytöjä.
Cular sanoi:Pidetäänpä samassa ketjussa.
Olisiko esimerkkejä hyvistä ja aloittelijan budjettia kaatamattomista mp saappaista
Vipstaakkeli sanoi:^Juuriki toi turvallisuus on mulle tärkeetä ja selkäpanssari unohtu listalta mutta menee ostoon. Onkoha noi vermeet edes suht turvalliset?
Nubnub sanoi:Moi,
Menin ostamaan itselleni Spidin Evotourer nahkahousut, eivät olleet mistään halvimmasta päästä, mutta niiden lonkka suojat ovat jotenkin halvan tuntuiset, ovat jotain ihme vaahtomuovin tyylistä lerpekettä (polvisuojat vaikuttavat huomattavasti jäykemmältä en ole vielä niitä jaksanut tonkia ulos kun vähän hankalaa), ei sellaista materiaalia mistä olen kuullut joka menee kovaksi kun se ottaa osumaa, mutta pehmeä muuten.
Omistan myös Sidi nahkatakin siinä on huomattavasti paksummat suojat tai tuntuu ainakin siltä, mutta en usko että on sitä ihme materiaalia joka kovenee iskusta.
Suojaako nämä nyt tarpeeksi vai pystyykö/kannattaako ostaa tehokkaampia suojia jotka ehkä mahtuisivat takin ja housujen slotteihin.
garagesale sanoi:^D3O taikamateriaalista tehtyä suojapaitaa kokeilin crossissa. Jäi kyllä ihan kahteen kertaan. Tuonhan täytyy olla aika solidia levyä toimiakseen. Varsinkin crossin tapaisessa jumpassa lämpöhalvaus meinas jopa Suomen kesässä iskeä ko sotisovassa. Varmaan touringissa ja pienempinä levyinä voi toimia.
pejuko sanoi:Alkaa lähteä lapasesta, piti vielä tilata toiset farkut ja kengät:
https://www.xlmoto.fi/housut-ridesons-roadie-denim-rinsed-sininen#?p
https://www.xlmoto.fi/kengat-ridesons-desert-moc-mid-ruskea#?p
Omaan silmään hyvännäköisiä ja voi käyttää vaikka töissäkin.