Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täältä pisteet tummalle visiirille. Parempi on kuin arskat, ei killota mistään välistä silmiin aurinko. Mut tähän todettakoon et kun valonarat silmät niin jompi kumpi on melkein pakko olla aina suojana.
Hämärään, pimeseen ja sateeseen tietty vaaleempaa ja kirkasta visiiriä mukana, vaikka hämäränäkö hyvä onkin.
Tummalla pärjää läpi yön vain keskikesän valoisina öinä. tähän aikaan saa heti auringon laskiessa vaihtaa kirkasta muuten joutuu ajaan luukut auki.
voi helvetti. kalliiksi tuli. itellä kanssa jännitti sillon peilin kanssa ajaa kun ei nähny vähänkään hämärässä mitä edessä on tai mitä autoja tulee vastaantumman visiirin ansiosta jäi föönimies huomaamatta la iltana![]()
Itse ratkaisin tämän ongalman ostamalla Sunax:in aurinkovisiirin kypärään (kypäränä Shoei XR-1000).Onkos muuten visiirin yläosan tummentamiseen mitään fiksua ratkaisua.Muuta kuin sähköteippi yms tarrat.Vasta-aurinkoon ajettaessa olisi ehdoton.
Ja kypärää en vaihda![]()
Itse kanssa kiinnostuin tuosta edellä mainitusta Sunax-aurinkovisiiristä niin paljon että päätin sellaisen hankkia.Itse ratkaisin tämän ongalman ostamalla Sunax:in aurinkovisiirin kypärään (kypäränä Shoei XR-1000).Onkos muuten visiirin yläosan tummentamiseen mitään fiksua ratkaisua.Muuta kuin sähköteippi yms tarrat.Vasta-aurinkoon ajettaessa olisi ehdoton.
Ja kypärää en vaihda![]()
Onkos muuten kukaan kokeillut parantuuko näkyvyys värillisellä pinlock -sisävisiirillä?