Tää on helppo: kaikki tietenkin!Montakohan prosenttia näistä varkauksista on hörhöjen / ammattilaisten tekemiä?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on helppo: kaikki tietenkin!Montakohan prosenttia näistä varkauksista on hörhöjen / ammattilaisten tekemiä?![]()
Eiku taa oli kompa..osa on sit vakuutuspetoksiaTää on helppo: kaikki tietenkin!Montakohan prosenttia näistä varkauksista on hörhöjen / ammattilaisten tekemiä?![]()
![]()
Höhöö, sulla on tallissa se!!!Voi pyörä parkaa, jos venäjälle joutuu..![]()
Mulla on muuten -01 zx-6r:ssä ajonesto, tosin lisävarusteena.
Ei oo ainakaan toistaiseks lähteny mihinkään...
Mutta toivotaan että saat asiat selvitettyä!![]()
Pitkäänpä maltoit olla hiljaa.Värisokea varas ollut näköjään.
Näin on ja vaikkei niitä ihan naapurissa asuisikaan niin ne ovat kyllä sen verta liikkuvaista porukkaa, että ehtivät kyllä joka paikkaan ennemmin tai myöhemmin.Noita nistejä on pk-seudulla joka puolella.![]()
Varkaan frendit oli vittuilleet vihreästä väristä liikaa, oli päättänyt hylätä paskan.Mopo löytynyt Olarista. Kunnosta ei tarkkaa tietoa. Öhlari oli poliisin mukaan tallella.
nistit. Noh, pääseepähän täältä sateesta ainakin pois, Etelä-Eurooppaan 10:ksi päiväksi
Nyt.![]()
Toivottavasti moposi on kunnossa.Mopo löytynyt Olarista. Kunnosta ei tarkkaa tietoa. Öhlari oli poliisin mukaan tallella.
nistit. Noh, pääseepähän täältä sateesta ainakin pois, Etelä-Eurooppaan 10:ksi päiväksi
Nyt.![]()
En se minä olluMopo löytynyt Olarista. Kunnosta ei tarkkaa tietoa. Öhlari oli poliisin mukaan tallella.
Nyt.![]()
Eipäs tule jos yhtiö korjauttaa... Ainoastaan jos yhtiö lunastaa laitteen, eli siitä lähtee kilvet, ja joku ostaa sen yhtiöltä ja korjaa liikenteeseen, niin siitä tulee kakskilpinen.Jos runko vaihdetaan, niin pyörästä tulee II-kilpinen, mutta onko tuolla nyt väliä...
siis hetkinen kuinka monta pyörää sulta on oikein vietyKyllä muuten lähtee,jos tarpeeks "osaava" tyyppi.. Mulla lähti ajamalla edellisellä kerralla...Oho, kyllä se vaan näköjään lähtee jo uudempikin tavara. Ei ole tainnut omilla pyörillään poistua...![]()
![]()
![]()