Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2004 ZX-10R:ssä on ajonesto, mutta ei tietääkseni muissa malleissa. Ellei sitten myös tämän vuotisissa 6R:ssä..Jaa mikä ajonesto...ei kai noissa kawoissa vielä sellaista? Vai onko mulla muka?![]()
no niin...
kuka muistaa vielä kauppalehden artikkelin kesäkuulta:
"moottoripyöräharrastus voimakkaassa nousussa venäjällä" ?
m.o.t.
tai kolmas vaihtoehto.. joku "bisnesmies" on muutama viikko sitten ostanut avk:lta kolaroidun samanlaisen pyörän ja tarvitsee nyt ison nipun edullisia varaosia jotta saa sen kuntoon ja myyntiin..Joko mopo on lähimmässä puskassa hajotettuna tai Ryssä ajaa sillä paraikaa Pietarissa?
Joo, mä asustelen täällä toisella laidalla. Ne nistit pitäs kyllä olla riesana enemmänkin siellä sun kulmillamistäpäin kannelmäkeä se vietiin, asutaan näköjään samassa lähiössä mutta en ole sun kawaa bongannut milloinkaan
Noita nistejä on pk-seudulla joka puolella.Joo, mä asustelen täällä toisella laidalla. Ne nistit pitäs kyllä olla riesana enemmänkin siellä sun kulmillamistäpäin kannelmäkeä se vietiin, asutaan näköjään samassa lähiössä mutta en ole sun kawaa bongannut milloinkaan![]()