Tuskin ne enää aikoo sillä lähteä, kun kerran hylkäävät ja lähtevät pois änkkäri kainalossa.Tossahan olis ollu hyvä mahd. saada viejä(t) kiinni itseteosta jäämällä kyttäämään lähteekö sillä ketään liikenteeseen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuskin ne enää aikoo sillä lähteä, kun kerran hylkäävät ja lähtevät pois änkkäri kainalossa.Tossahan olis ollu hyvä mahd. saada viejä(t) kiinni itseteosta jäämällä kyttäämään lähteekö sillä ketään liikenteeseen![]()
Hyvässä (lue arvokaassa) vahtikoirassa on se vika että rosmo saattaa se varastaa. Ja se käy helposti jos olette opetaneet sitä noutamaan palloa, koiria tunteva varas heittää pallon pakun tavaratilaan ja laittaa oven kiini kunkoira on mennyt perässä.Täysin samaa mieltä. Ja voi sinne meille talliin tulla yö hämärissä hiippailemaan, oudommalle saattaa tulla kyllä kurat pöksyyn kun 60 kg dogi hiippailee hämärässä viereen ja sanoo kovan sanan.Sitten vielä löytyy niitä idiootteja ketkä ostaa "mökkimopoiksi" vehkeitä mistä paperit on mystisesti hävinnyt ja runkonumerot viilattu.
Koskee kaikkea varastettua tavaraa.. niin pitkään kun löytyy ostajia niin tavaraa myös pöllitään =(Tosiasiassa lepponen kaveri kun vaan tuntee ... mut ed. mainittu tilanne saattais olla jotain muuta.![]()
![]()
Taitavat nuo koiravarkaudet olla onneksi vielä aika harvinaisia Suomessa... Jos nyt joku mun koirat haluaa.... Tulee ihan vaan pyytämäänHyvässä (lue arvokaassa) vahtikoirassa on se vika että rosmo saattaa se varastaa. Ja se käy helposti jos olette opetaneet sitä noutamaan palloa, koiria tunteva varas heittää pallon pakun tavaratilaan ja laittaa oven kiini kunkoira on mennyt perässä.
Raisiossahan tässä vuodenvaihteessa koira varastettiin asunnosta, siis ryöstettiin. Kyseessä oli chihuahua, mutta kuitenkinTaitavat nuo koiravarkaudet olla onneksi vielä aika harvinaisia Suomessa... Jos nyt joku mun koirat haluaa.... Tulee ihan vaan pyytämäänHyvässä (lue arvokaassa) vahtikoirassa on se vika että rosmo saattaa se varastaa. Ja se käy helposti jos olette opetaneet sitä noutamaan palloa, koiria tunteva varas heittää pallon pakun tavaratilaan ja laittaa oven kiini kunkoira on mennyt perässä.![]()
Edit: Eiku eihän mun koirat ole arvokkaita, eikä ne todellakaan osaa vahtia![]()