• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu: KTM 125 EXC Allrightin edestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MarcusB
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tossahan olis ollu hyvä mahd. saada viejä(t) kiinni itseteosta jäämällä kyttäämään lähteekö sillä ketään liikenteeseen  
wink.gif
Tuskin ne enää aikoo sillä lähteä, kun kerran hylkäävät ja lähtevät pois änkkäri kainalossa.

Vihaks pistää nää toisen omaisuuteen kajoajat
veryangry.gif

Ei taas jollain ollu muuta tekemistä, kuin "lainata" toisen mopoa.. toivottavasti tekijä jää kiinni pian ettei kerkee uusia tekoaan.

Vähän aiheen vierestä, mut kumminkin eli eilen illalla menin kaveria vastaan työpaikalle aikomuksena mennä kahville ja ilta ajelulle pyörillä niin siinä kaveri tullessan pyöränsä luokse huomas peilien olevan päin härän pyllyä ja muutenkin näky olevan liikutettu. Päästiin siihen johtopäätökseen, et ko firmassa on niitä salasatula sovittajia. Ihmettelen mitä näillä liikkuu pään sisässä, kun ollaan sillä asenteella "mä ihan vähän vain kokeilen"..
Sorry tää vuodatus mut pistää joskus sapen kiehumaan nää tapaukset.

edittii: niin hyvä kun se pyörä sitten loppujenlopuksi löytyikin.
Toivottavasti vauriot jäi vähäisiksi ja saatte sen pian ajoon takas.

Eipä ajonestolaite varkausyritystä estä jos on märkäkorva asialla. Mun VFR yritettiin muutama vuosi sitten nusasta ajettavaksi, vaikka sitä ei ilman omia avaimia saa käyntiin. Valopää oli vääntänyt liikennemerkin tolpalla etuputkien välistä ohjauslukon rikki ja samalla rikkoi sivulla pitkittäin olevan toisen jäähdyttäjän. Kaveri oli jaksanut työntää pyörää 100 m ja ilmeisesti totesi, ettei tästä hommasta tule hevon vittua ja jätti mopon siihen. Pyörä löytyi kun seurasi pihasta lähtevää vihreää vanaa. Vakuutuksista tuo meni (3000 e lasku vaikkei ollut edes kaadettu), mutta ajokauteen tuli sama kuukauden lovi kuin jos pyörää ei olisi koskaan löytynyt.

Tuoltakin olisi voinut välttyä, jos kiinalaiset olisivat laittaneet sen HISS-ledin vilkkumaan vähän pidempään kuin 24 h edellisestä ajosta. Nykyisessä Zetorissa on sama juttu. Miksei se voi vilkkua vaikka kuukautta putkeen, tavallinen nappiparisto kun vilkuttaa lediä helposti vuoden?

Hyvä että löytyi!
062802jumpie_prv.gif

Mä varmaan itse vaihtaisin vastaavassa tapauksessa rekkarin, ettei tarttis pelätä seuraavan kerran tankatessaan kuulevansa olkansa takaa möreää ääntä: ".ORG!:sta, hyvää iltaa. Onkos tuo ihan sun oma prätkä? ? ?"
biggrin.gif

Täytyy nyt sitten vaan toivoa, että tekniikkakin on kunnossa, ettei rupea reistailemaan jatkuvalla syötöllä tästä eteenpäin.
smile_org.gif

thumbs-up.gif
Todella hieno homma että Kottarainen löytyi.... Niin moni pyörä jää löytymättä...
Ei muuta kun turvallisia kilometrejä!!! ...

Tosi hieno juttu että löytyi! Ja siinä mielessä myöskin oli hyvää tuuria jos mopo muuten oli ehjä. Monestihan noi sitten on kaadeltu/potkittu muuten p*skaksi samalla kun on hylätty.

Sitten vielä löytyy niitä idiootteja ketkä ostaa "mökkimopoiksi" vehkeitä mistä paperit on mystisesti hävinnyt ja runkonumerot viilattu.

Koskee kaikkea varastettua tavaraa.. niin pitkään kun löytyy ostajia niin tavaraa myös pöllitään =(
Täysin samaa mieltä. Ja voi sinne meille talliin tulla yö hämärissä hiippailemaan, oudommalle saattaa tulla kyllä kurat pöksyyn kun 60 kg dogi hiippailee hämärässä viereen ja sanoo kovan sanan.
tounge.gif
Tosiasiassa lepponen kaveri kun vaan tuntee ... mut ed. mainittu tilanne saattais olla jotain muuta.
smile_org.gif
Hyvässä (lue arvokaassa) vahtikoirassa on se vika että rosmo saattaa se varastaa. Ja se käy helposti jos olette opetaneet sitä noutamaan palloa, koiria tunteva varas heittää pallon pakun tavaratilaan ja laittaa oven kiini kunkoira on mennyt perässä.

Hyvässä (lue arvokaassa) vahtikoirassa on se vika että rosmo saattaa se varastaa. Ja se käy helposti jos olette opetaneet sitä noutamaan palloa, koiria tunteva varas heittää pallon pakun tavaratilaan ja laittaa oven kiini kunkoira on mennyt perässä.
Taitavat nuo koiravarkaudet olla onneksi vielä aika harvinaisia Suomessa... Jos nyt joku mun koirat haluaa.... Tulee ihan vaan pyytämään
biggrin.gif

Edit: Eiku eihän mun koirat ole arvokkaita, eikä ne todellakaan osaa vahtia
biggrin.gif

Taitavat nuo koiravarkaudet olla onneksi vielä aika harvinaisia Suomessa... Jos nyt joku mun koirat haluaa.... Tulee ihan vaan pyytämään
biggrin.gif

Edit: Eiku eihän mun koirat ole arvokkaita, eikä ne todellakaan osaa vahtia
biggrin.gif
Raisiossahan tässä vuodenvaihteessa koira varastettiin asunnosta, siis ryöstettiin. Kyseessä oli chihuahua, mutta kuitenkin
smile_org.gif

Semmonen rotta meilläkin on...Mukava otus mutta ei siitä vahtikoiraksi ole, kun tykkää kaikista ihmisistä.

Hyvä että mopo löyty, vaikka riisuttuna.

OT: meille ei edes pitsakuski uskalla tulla
biggrin.gif
2 koiraa rupee haukkuu heti kun ovikello soi, joskus jo siitä että joku kävelee rapussa ja pienempi murisee vielä puoltuntia sen jälkeen kun vieras on tullu sisälle.

Back