Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisi löytyä melko nopeastiehkä sitä sun pyörää pitää lähteä hakeen porukalla kun kerran nimet on tiedossa...
Mä en kyllä kaipaa enää yhtää vauhtia ja vaarallisia tilanteita tähän caseenTulis edes joku kiva uusi käänne, jotta saataisiin vähän vauhtiä tähän keskusteluun taas![]()
Tytöllä on sitten varovainen elämä edessä, ettei joudu vaikkapa rengasratsiasta putkaan.En mä 'sano' että tässä mikään onnellinen loppu tulee, ihan toivon vaan![]()
Kyl poliisi etsii neitoa (tai on siis etsintäkuulutettu). Mutta löytyy sitten tuosta joukosta http://fi.wikipedia.org/wiki/Etsint%C3%A4kuulutus kun löytyy ...
Näyttää kyl 0.95 varmasti että pyörää ei enää löydy mistään, lähdettävä käymään verotoimistossa kurkkaamassa löytyykö maksajaa.
hehehe ja vielä jos sattuu ajamaan jotain sponssikaaraa tarrat kyljissä. Ei paljoa herne kimpoile päässäTytöllä on sitten varovainen elämä edessä, ettei joudu vaikkapa rengasratsiasta putkaan.En mä 'sano' että tässä mikään onnellinen loppu tulee, ihan toivon vaan![]()
Kyl poliisi etsii neitoa (tai on siis etsintäkuulutettu). Mutta löytyy sitten tuosta joukosta http://fi.wikipedia.org/wiki/Etsint%C3%A4kuulutus kun löytyy ...
Näyttää kyl 0.95 varmasti että pyörää ei enää löydy mistään, lähdettävä käymään verotoimistossa kurkkaamassa löytyykö maksajaa.
On varmasti kiva kuulla poliisin suusta: "Jaahas, sulla onkin sitten haku päällä, lähdetääs kamarille selvittämään asiaa"
Pienelläpä mokalla pilasi lähitulevaisuuden. Olisi vaan käynyt siellä seriffien pakeilla selivittämässä asiaa, nyt koko paska siirtyy tulevaisuuteen... Sitä odotellessa tytsyn on oltava varpaisillaan.
Onhan tässä jo todellakin ollut kestämistä...Mä en kyllä kaipaa enää yhtää vauhtia ja vaarallisia tilanteita tähän caseen![]()
Mutta tarina alkaa lässähtää ja katsojaluvut tippua... jotain pientä äxöniä pitäs saadaOnhan tässä jo todellakin ollut kestämistä...Mä en kyllä kaipaa enää yhtää vauhtia ja vaarallisia tilanteita tähän caseen![]()
Voi olla että pollarit on yrittänytkin tavotella tätä naikkosta, mut ei ole saanut kiinni. ja tämä Pirkko välttelee poliisia kun ruttoa koska on varmaankin menettänyt luottotietonsa ja on veloissa ja sakoissa ja pelkää että joutuu putkaan kun on maksamattomia sakkoja... Luulisi että muuten olisi taapertanut jo laitokselle valehtelemaan??Mutta tarina alkaa lässähtää ja katsojaluvut tippua... jotain pientä äxöniä pitäs saadaOnhan tässä jo todellakin ollut kestämistä...Mä en kyllä kaipaa enää yhtää vauhtia ja vaarallisia tilanteita tähän caseen
Vaikka kuvia neitokaisen Miami Vice tyyliin tehdystä pidätyksestä.![]()
Mutta vakavasti... ihme ettei virkavalta viitsi vaivautua hakemaan epäiltyjä (kunnes toisin todetaan vai kuin se menee) edes kuulusteluunOn sitä turhempienkin asioiden takia tultu pillit vinkuen paikalle.![]()
Muutamana aamuna klo 6.00 ovelle kolkuttelemaan, niin kuin ennenvanhaa tehtiin. Luulisi löytyvän.Voi olla että pollarit on yrittänytkin tavotella tätä naikkosta, mut ei ole saanut kiinni. ja tämä Pirkko välttelee poliisia kun ruttoa koska on varmaankin menettänyt luottotietonsa ja on veloissa ja sakoissa ja pelkää että joutuu putkaan kun on maksamattomia sakkoja... Luulisi että muuten olisi taapertanut jo laitokselle valehtelemaan??Mutta tarina alkaa lässähtää ja katsojaluvut tippua... jotain pientä äxöniä pitäs saadaOnhan tässä jo todellakin ollut kestämistä...Mä en kyllä kaipaa enää yhtää vauhtia ja vaarallisia tilanteita tähän caseen
Vaikka kuvia neitokaisen Miami Vice tyyliin tehdystä pidätyksestä.![]()
Mutta vakavasti... ihme ettei virkavalta viitsi vaivautua hakemaan epäiltyjä (kunnes toisin todetaan vai kuin se menee) edes kuulusteluunOn sitä turhempienkin asioiden takia tultu pillit vinkuen paikalle.![]()
Niin ja tarkemmin mietittynä, kyllä tähän voisi taas tulla jotain käännettä että katsojaluvut nousisi uudestaan![]()