En oo virkavaltaa, oon yksityisetsivä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten tää sait mut repeilemään iltateet lattialle.eli ei siis tarvitse syyttä suotta vielä toimia omia periaatteitani vastaan. .
Puhdas omatunto onkin paras pään alunen...Hyvää yötä.hahaha, voi teitä. siinäpä teille ja kysymyksillenne sitten oikeen pähkinä purtavaksi, toivottavasti ette asian kanssa yöunia menetä. jokainen tyylillään. voin sanoa että näiden kommenttien jälkeen sitä vasta tekeekin mieli marssia suoraan poliisisedän juttusille, ihan taitaa olla heti ensimmäinen asia aamulla herätessäni..ihmiset jotka eivät asiasta juuri mitään tiedä, tai ihmisestä mm minusta, ovat yleensä hyvin huonoja neuvoja antamaan tai mitään muutakaan ohjeistusta asiassa varsinkaan luonteeni tai älykkyyteni analysoimisessa.. huhhuh, sainpas hyvät naurutkin tälle illalle vielä. NYT tosiaan unten maille, hyvää yötä.![]()
Myös pieni ahdistus lisää unen laatua varmastiPuhdas omatunto onkin paras pään alunen...Hyvää yötä.hahaha, voi teitä. siinäpä teille ja kysymyksillenne sitten oikeen pähkinä purtavaksi, toivottavasti ette asian kanssa yöunia menetä. jokainen tyylillään. voin sanoa että näiden kommenttien jälkeen sitä vasta tekeekin mieli marssia suoraan poliisisedän juttusille, ihan taitaa olla heti ensimmäinen asia aamulla herätessäni..ihmiset jotka eivät asiasta juuri mitään tiedä, tai ihmisestä mm minusta, ovat yleensä hyvin huonoja neuvoja antamaan tai mitään muutakaan ohjeistusta asiassa varsinkaan luonteeni tai älykkyyteni analysoimisessa.. huhhuh, sainpas hyvät naurutkin tälle illalle vielä. NYT tosiaan unten maille, hyvää yötä.![]()
![]()
Mitäs näistä 'pikku' jutuista...yks prätkä sinne tänne. Kuka niitä laskee.
Jos mun pyörän oisivat vieny, ni mä oisin soveltanu sellasta sanontaa ettäJoskus kuullut sanonnan: se joka leikkiin ryhtyy leikin kestäköön![]()
Älkäätten menkö pyörillä, ne vuokrataan lennosta siinä pihassa..."Nytt kun puol suomi tietää nimes ja misä asut niin en ihmettelis jos joku kävis"
valuu jo vedet silmistä...
tervetuloa!![]()
Ja ehkä jos pyörä olisi palautettu ajoissa, niin tätä koko keskustelua ei olisi täällä. Naarmut on naarmuja, niistä ei kone mene rikki ja uusia renkaita saa kaupasta. Ne harmittaa, mutta tuskin niistä on estettä pyörän käytölle. Olisi tietysti hienoa, jos vakuutus korvaisi suoraan, niin silloin ongelma olisi helposti ratkaistu ja uusi pyörä pian omistajan alla.
Camokin jo itse totesi, että olisi ihan paikallaan vähän rauhottua ja antaa vähän löysiä, samaa mieltä olen itsekin. Kaikki joskus on töppäillyt (käsi ylös ne, jotka ei koskaan ole tehnyt yhtään mitään) ja semmosesta tässäkin varmaan on kyse. Kaikki asiat voidaan selvittää varmasti ihan järki kädessä enkä hetkeäkään epäile, etteikö näin voisi tehdä myös tässä asiassa. On sitten kustakin itsestä kiinni, että oppiiko tekemistään töppäilyistä mitään. Se muutenkin on sitten jo ihan toinen asia se.
Muoks: ai niin, ja jos ette poijjaat ala leikkimään kunnolla tällä hiekkalaatikolla, niin täti laittaa keskustelun sulki.
Siis oletko nyt kertonut jutusta ihan kaikkea vai miksi yhtäkkiä haluat hissutella vaikka mikään(?) ei ole vielä selvinnyt(?).Joo, ja siis kyllä. Mä olen myös pyytänyt aiheen poistoa. Ehkä joku mode oli samaa mieltä (kiitti kiitti), joku ei. Sitte tuli kompromissi ? / vahinko ?
ps. Samaa olen kysellyt muron murhafoorumilta, saa nähdä mitä siellä käy..![]()