• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu GSXF 750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Camo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onhan tää näköjään sellanen soppa että joo-o... Lähtee ihan lapasesta vielä näköjään tuolla "murojuttujen" puolella :S

No eipä tarvii mun näköjään yksinään enää tästä murehtia
smile_org.gif
nyt tulee mieleen, että onkos asia oikeasti niinkuin olet antanut ymmärtää, vai mikä siinä teettää mutruhymiötä?

ainakin asia on saanu julkisuutta, mikä lienee hyväksi jos oikeasti yritetään selvittää tapahtumien kulkua.

Onhan tää näköjään sellanen soppa että joo-o... Lähtee ihan lapasesta vielä näköjään tuolla "murojuttujen" puolella :S

smile_org.gif
Laitteles linkki muro juttuihin. Kiva ois kipasta lukemassa. Multahan kanssa vietiin pyörä ja tiedän kuin se nyppii mutta multa kyllä varastettiin se iha "rehellisesti" eli lukko paskaksi ja menoksi ja kaatuminen ja lunariin.. Nyt toki jo "uus" alla ja Poliisi ja vakuutusyhtiö +10 töitä tekivät. Tekijästä ei kylläkään ole mitään tietoa tai ei ainakaan mulle ilmotettu jos voro löytynyt.
MuroBBS

Siis, tiedetään muijan nimi, asuinpaikka, puhelinnumerot ja tiedetään sen olevan osasyyllinen rikokseen, mutta silti poliisit ei rikollista hae kotoaan kuulusteluihin ja kiristä tältä sen kuskin nimeä. Mitä paskaa oikeesti?!?!!?

Systerin kämppään murtauduttiin muutama vuosi sitten niitte lomalla ollessa, ja syylliseks osoittautui niitten oman kaveriporukan jäsen ja hänen rikollisjenginsä. Ja tän kaverin nimi paljastui melkolailla heti ku yks apulaisvaras jäi kiinni. Aika tiukalla uhkailulla siltä oli kuuleman mukaan se totuus revitty.

On tää valtio vitun naurettava... Ja sitte ihmetellään miksi oman käden oikeutta porukat käyttää
biggrin.gif

Siis, tiedetään muijan nimi, asuinpaikka, puhelinnumerot ja tiedetään sen olevan osasyyllinen rikokseen, mutta silti poliisit ei rikollista hae kotoaan kuulusteluihin ja kiristä tältä sen kuskin nimeä. Mitä paskaa oikeesti?!?!!?

Systerin kämppään murtauduttiin muutama vuosi sitten niitte lomalla ollessa, ja syylliseks osoittautui niitten oman kaveriporukan jäsen ja hänen rikollisjenginsä. Ja tän kaverin nimi paljastui melkolailla heti ku yks apulaisvaras jäi kiinni. Aika tiukalla uhkailulla siltä oli kuuleman mukaan se totuus revitty.

On tää valtio vitun naurettava... Ja sitte ihmetellään miksi oman käden oikeutta porukat käyttää
biggrin.gif
+1 ihmettelyn osalta

Äh. Toi akka hakee julkisuutta, että pääsee Seiskaan, tai sitten se pitää tykkää olla lukkojen takana
tounge.gif
Voi vittu, sanon minä.

smile_org.gif
Laitteles linkki muro juttuihin. Kiva ois kipasta lukemassa. Multahan kanssa vietiin pyörä ja tiedän kuin se nyppii mutta multa kyllä varastettiin se iha "rehellisesti" eli lukko paskaksi ja menoksi ja kaatuminen ja lunariin.. Nyt toki jo "uus" alla ja Poliisi ja vakuutusyhtiö +10 töitä tekivät. Tekijästä ei kylläkään ole mitään tietoa tai ei ainakaan mulle ilmotettu jos voro löytynyt.
MuroBBS
Tattista linkistä.

Mitäpä sitä täällä enää tekojaan selittelemään, edes noinkin ontosti. Riittää varmasti seliteltävää niille kenelle se sitten oikeasti tarvitsee tehdä, eli kohta puoliin poliisille ja sen jälkeen tuomarille. Varmaa on se että Sannakin pääsee sinne tuomarin eteen, kun on alustapitäen käyttänyt väärää nimeä osoittaen olevansa varsin tietoinen pyörän tulevasta kohtalosta jo ensi metreiltä.

Siitä sitten nukkumaan mennessä vain arvailemaan miten merkintä ehdollisesta vankeustuomiosta vaikuttaa tulevaan elämään. Hyvät yöt!

On kyllä todella omituista, että poliisi ei muka useampaan viikkoon "ole tavoittanut" henkilöä, jonka tiedetään liittyvän rikosilmoituksessa mainittuun tapaukseen ja jonka nimi, asuinpaikka ja jopa puhelinnumero ovat tiedossa.

Mutta ei se tosiaan ole enää sinun asiasi selvittää tuota. Pidä vaan hyvin tallessa ne, mitä tämä vosu on asiasta laulanut.

On kyllä todella omituista, että poliisi ei muka useampaan viikkoon "ole tavoittanut" henkilöä, jonka tiedetään liittyvän rikosilmoituksessa mainittuun tapaukseen ja jonka nimi, asuinpaikka ja jopa puhelinnumero ovat tiedossa.

Mutta ei se tosiaan ole enää sinun asiasi selvittää tuota. Pidä vaan hyvin tallessa ne, mitä tämä vosu on asiasta laulanut.
+1

Samalla linjalla olen ja ei elämä mitä periaatteita tällä Pirkolla on
biggrin.gif
Kun ei äijän nimeä suostu kertomaan
wink.gif

Näyttäis nyt tuo kaikkien ääliöiden äiti olevan Clamos studion kirjoilla, joten sinne vaan tietoa mimmistä ja sen tekemisistä, eiköhän se ura siitä edisty.
Mukavasti jo nimellä googlettamalla löytyy tämä ketjukin, että kyllä kait se tyttelin uraputki on jo uransa päässä.

Back