• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu GSXF 750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Camo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laitoin sulle eilen tai ehkä toissapäivänä viestiä, että nyt laitan kaikki peliin ja yritän saada tämän ihmisen kiinni vlopuna aikana. Jos ei onnistu niin sitten yritän keksiä asiaan jonkun muun ratkaisun.
Mitä sitten jos saat kaverin kiinni? Yritätkö suostutella tämän palauttamaan pyörän? Mitä sitten vaikka se onnistuisikin?

Nyt sun pitää Sanna ymmärtää, että tämä teidän järjestämä sotku on jo edennyt siihen pisteeseen, ettei pelkkä pyörän palauttaminen ole päätös tälle teidän seikkailulle, tai näin ainakin pyörän omistajan uskon ajattelevan. Jos olisitte sen fillarin palauttaneet päivä tai kaksi myöhässä niin ehkä, siis EHKÄ, se olisi vielä anteeksipyyntöjen kera riittänyt mutta ei enää tässä vaiheessa.

Jos sä Sanna aikanaan et tiennyt ettei pyörän lainaajalla ollut mitään aikomuksia sitä palauttaa niin olisit voinut tilanteen vielä pelastaa siinä vaiheessa kun se anastus-tarkoitus sulle paljastui. Kyllä moni ihminen on tietämättään ajautunut samaan tilanteeseen kuin missä sä nyt olet, mutta suurin osa niistä on ollut sen verran fiksuja, että ovat lopulta tehneet kaikkensa tekijän kiinni saamiseksi. Se että sä tiedät kuka sen pyörän vei, mutta et sitä "periaate-syistä" suostu kertomaan kielii uskomattoman naivista lojaalisuudesta sellaista ihmistä kohtaan joka sitä ei ansaitse.

Jos edelleen uskot, että pelastat oman perseesi sillä, että saat kaverin palauttamaan pyörän niin olet täysin väärässä, siitä huolimatta vaikka tämä tekijä ottaisikin tapauksesta kaiken vastuun itselleen ja kieltäisi sun tietäneen mitään koko asiasta.

Sä olet jo nyt syyllistynyt rikoslaissa tuomittavaan tekoon ja tuomion tulet siitä saamaan, hyväksy se. Ainoa mihin voit omilla toimillasi enää vaikuttaa on tuomion ankaruus. Jos vaikka camo nyt laittaa yv:llä sen tutkijan tiedot sulle ja sä itse otat siihen yhteyttä, kerrot kaiken mitä tiedät ja unohdat ton kakaramaisen asenteen; se on sun paras, ja ainoa, vaihtoehto tällähaavaa.

Eli sankari ajoi pyoran paskaksi ja sankaritar pelkaa hanta niin, ettei uskalla muuta kuin whinettaa. Tiedan etta teinit ovat joskus tyhmia, mutta tama tytto on kylla jo...    
pftroest.gif

Jos edelleen uskot, että pelastat oman perseesi sillä, että saat kaverin palauttamaan pyörän niin olet täysin väärässä, siitä huolimatta vaikka tämä tekijä ottaisikin tapauksesta kaiken vastuun itselleen ja kieltäisi sun tietäneen mitään koko asiasta.
ja tänne kirjoittamalla ainakin sitten mokas lopullisesti, ettei tiedä asiasta mitään...  
biggrin.gif

edittiä: välillä kyllä hämmästyttää/naurattaa ihmisten (hyvin usein naisten) naivi käytös..

Ois jo alusta asti pitänny hyväksyä, että näin tässä nyt pääs käymään. Ja vähän aikaa peräkammarissa vaan nuolla haavoja ...  
nixweiss.gif

Mie jo luulin että toi mopo ajettiin tohon pihalle, mut olikin joku muu (taas) :S

Ois jo alusta asti pitänny hyväksyä, että näin tässä nyt pääs käymään. Ja vähän aikaa peräkammarissa vaan nuolla haavoja ...  
nixweiss.gif
Älä luule mitään.

Ota nyt tästäkin ketjusta talteen neitosen kommentit, niin saa nekin lisätä tutkintamateriaaliin.

Ja vähän aikaa peräkammarissa vaan nuolla haavoja ...  
<huonohuuli™>Voisitko tässä tapauksessa ostaa seuraavaksi vaikka uudehkon banditin? Voisin "vuokrata", tainnee tuo nykyinen päristin kaivata kohta päivitystä
eek.gif
</huonohuuli™>

Älä ihmeessä anna periksi.

Laittakaa joku tunnukset omaava ketju pystyyn Muroon. Linkki tänne ja pieni alustus. Mikäli siellä asiasta innostutaan ja momentti riittää, niin eiköhän ole kohta kaivettu "lainaajien" mummotkin mullasta    
biggrin.gif

On se ihmeellistä miten tuokin promoottori-mimmi pilaa oman elämänsä ja promootiotulevaisuutensa tässä sopassa vain salailemalla pyörän pöhlineen nimen, kai se sitten om rakkautta?
Toivottavasti tuon mimmim mahdolliset asiakkaat kuukkeloivat millaisia promootiokeikkoja pärrien osalta tuo mimmi tekee... katoaa asiakkaan tavarat vuokrauksen yhteydeyssä... todellista promootiota...

Mahtava tositarina parempi kuin joku kauniit ja rohkeet. Nyt vielä toivotaan et pyörä löytyy EHJÄNÄ takaisin. Ristus on kyllä aika röyhkee muija joka ei voi sanoo jätkän nimee. Poliisit nyt sais sitten varmaan sen siitä oikeesta numerosta kiinni jos haluavat. Salapoliisityötä on nähtävästi foorumilaiset itse tehneet enemmän kuin poliisi. Mulla on kuitenkin kutina et se on ajettu paskaksi ja sillä jätkällä on kuulutus päällä. Peukut pystyyn löytymisen puolesta niin jätkän, muijan ja pyörän.

Tuo mimmin kommentti kertoo jo kaiken : "Ensinnäkin, tein joo tyhmästi kun soitin sulle ylipäätään väärällä nimellä.".

Väärällä nimellä ! On sotkeutunut varkauteen, poliisi tutkii ja soittaa väärällä nimellä. Ihan selvä osoitus osasyyllisyydestä.

Minä ainakin kaivaisin kaiikki mahdolliset lakikohdat ja rikosnimikkeet, joista syyttäisin.

Ei taida tyttö jatkossa mihinkään mp-tapahtumaan ainakaan saada promootiokeikkaa.

Christian Granlund hyvä, joka väität että olen varastanut sun moottoripyörän.. Oletkohan nyt vähän väritellyt asioita täällä oman makusi mukaan, ollaan kuitenkin sun kanssa pidetty ihan jatkuvasti yhteyttä. Ensinnäkin, tein joo tyhmästi kun soitin sulle ylipäätään väärällä nimellä. Mutta minä katsos, niinkuin olen kertonu, en ole koskaan koskenut minkään ajoneuvon rattiin , lukuunottamatta polkupyörää. joten itse en tästä sun ajoneuvostas oo ollut millää tavalla kiinnostunut missään vaiheessa.. Silloin tuli soitettua sulle ihan vain tiedustellakseni asiasta, mutta sitten tämä tyyppi joka pyörän tuli loppujen lopuksi vuokraamaan, kiinnostui asiasta ja halusi sen sulta vuokrata. Se nyt oli lähinnä hauska hetkellinen päähänpisto soittaa sulle ja esitellä itseni muulla nimellä, kun tosiaan piti ihan vain kysyä sulta asiasta, ei ollut varmaa vuokrataanko kulkuneuvo sulta, ei tulla mukaan paikanpäälle, eikä todellakaan ollu tiedossa sillon , että prätkää ei palauteta silloin kun pitää. Sitten jälkikäteen olisi se ollut aika erikoista esitelläkin itsensä eri nimellä kuin puhelimessa, kun kuitenkin lupauduin tulla tyypin mukaan sitä hakemaan, tyhmänä..
Tulin sitten mukaan teidän kotona käymään, tyyppi antoi sulle rahat, näytti sulle henkilötietonsa (IHAN OIKEAT) ja kehoitti ottamaan ylös ym..mutta sua ei niin kiinnostanut tehdä.. sanoit itse että ei ole niin justiinsa.. palautuspäivän ajankaan suhteen asia ei ollut "niin justiinsa" , "kunhan joskus siinä puolenpäivän paikkeilla" , niin sinä sanoit.. Tilanne jonka sulle selitin, jota en nyt tässä jaksa alkaa päivittelemään TAAS, venytti palautusaikaa hieman, mutta heti kun sain puhelinsoiton noin klo 15.00 niin sulle soitettiin samantien, ja sanottiin että pyörää lähdetään tuomaan heti kun mahdollista ja pahoiteltiin suuresti mahdollista haittaa mitä on aiheutunut ym, ja sä sanoit vaan että "hienoa, ei mitään, kaikki hyvin jne, hymiötä hymiön perään". sitten menikin klo eteenpäin senverran että alkoi olemaan jo 7 paikkeilla, pidettiin kuitenkin yhteyttä koko ajan sun kanssa, ja minä kuljettajan kanssa.
Noin klo 22 aikaan sulta tuli viesti,
että haluat nukkumaan päästä, meneekö kauan. Minä en tosiaan tiennyt , kauanko menee kun noin paljon aikaa näytti jo ollut kulunut, että sanoin sulle kohteliaasti, että tehdäänkö sitten näin: Mene ihan rauhassa nukkumaan ja saat pyöräsi aamulla heti kun sulle sopii. vastasit: "ok , hieno homma, käykö klo 10", sanoin että joo tehdään niin, ja toivotettiin hyvät yöt, ja pahoittelin asiaa vielä, sanoit: "ei mitään, kaikki hienosti". Sen jälkeen kerroin kuskille, että kuski voi rauhassa myös mennä nukkumaan, lopettaa stressaamisen , pyörän voikin viedä aamulla, kun kello on jo paljon.
yhtäkkiä sä soittelekint parin tunnin päästä keskellä yötä kännissä kuin käki ja haukut ja syyttelet, huudat ja meuhkaan,  ihan ihme tekstiä, valitat sitä kun prätkää ei näy vieläkään vaikka siihen mennessä kaikki oli hienosti ja ok ja itse ehdotit että se tuodaan aamulla klo 10?!!? ilmoitat vielä tehneesi rikosilmoituksen pyörästä klo 14 päivällä, kun ei ollut kuulunut?! kuski kuunteli puhelun vieressä, ei ollut tyytyväisen oloinen tilanteeseen ainakaan. ja sen jälkeen en ole hänestä itsekään kuullut.

EN OLE sulle sanonut että en liity asiaan mitenkään, valitettavasti nyt näytän liittyvän, sehän on selvää. VAAN olen sanonut, että en valitettavasti moottoripyörästäsi tiedä tällä hetkellä yhtään sen enempää kun sinäkään.
enkä ole sanonut, että mainosta vaan nimeäni ihan missä haluat, vaan sanoin että MAINOSTITPA sitten niemeäni tai tätä asiaa ihan missä tahansa, niin mä en silti asiasta tiedä yhtään sen enempää tällä hetkellä.
vaikka kuinka jankutat mulle samoja asioita tai mä sulle, tai tästä väitellään , niin harmi kyllä se ei nyt vaan hyödytä mitään eikä tämä asia sillä etene. TIEDÄN että voisin kertoa sulle tyypin nimen ym mutta ihan omasta periaattestani mä en sitä aio nimeä sanoa. tyyppi näytti sulle ajokorttiaan ja pyysi ottamaan ylös, se olisi kannattanut tehdä niin tietäisit todennäköisesti missä pyöräsi tällä hetkellä on. Uskon ja toivon ja tiedänkin, että tämä henkilö tulee järkiinsä ja ottaa itse vielä yhteyttä,melko varma olen siitä. Ja toisekseen, mulla on kyllä edelleen ihan täysin sama numero käytössä,mistä ollaan sun kanssa lähetelty viestejä ja soiteltu.. ole hyvä käske ystäväsi poliisin soitella vaan siihen. ja ihan rohkeasti soita vaan itsekin jos asiaa on. Se oli kyllä yhdessä vaiheessa kiinni muutaman päivän kun tuli oltua mökillä tuolla vähän kauempana, mutta kyllä se ihan toimiva liittymä on tähän mennessä ollut.
Jo on tollot ja pöllöt  
tounge.gif

Mielenkiinnolla seuraan miten tarina päättyy ja tuleeko vielä kuinka monta jatko-osaa  
biggrin.gif

"ilmoitat vielä tehneesi rikosilmoituksen pyörästä
klo 14 päivällä, kun ei ollut kuulunut?! kuski kuunteli puhelun
vieressä, ei ollut tyytyväisen oloinen tilanteeseen ainakaan"

Noh, jollei vuokraajalla ollut (?) tuossa vaiheessa oikeutta olla närkästynyt, niin nyt - lähemmäs kolme viikkoa myöhemmin, kun pyörä ei vieläkään ole palautunut - hänellä ainakin on.

Lähenee pikkuhiljaa kadonnen respektin metsästystä tä juttu
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ja VIELÄKIN niin toi tyttö omansa mielestä on täysin syytön koko tapahtumaan eikä liity siiheen enää mitenkään ja omaa hyvyyttä yrittää jottain pientä säätää siinä,eli oikeastaan ei tee yhtään mitään (vaihteeks)
eek.gif
eek.gif
eek.gif

Misähän soppajonossa toikin oli kun aivot jaettiin
nixweiss.gif

Vääräs jonos ainakin!

Onhan tää ny seikkailu kyllä koko tarina
biggrin.gif
tosta sais jo melkeen elokuvan aikaseksi
smile_org.gif
Tai sit vaan misu tykkää setä sinisestä ja haluaa olla niiden kanssa tekemisissä? Huomiota se on se huonokin huomio!

Jos se toivoo saavansa itsestä hyvät kuvat kun on putkassa oleilemassa tai jotain? =)

Mullakin jopa pari samaa kaveria FB:s tuon kanssa ja yksi jopa oikeen malli niin voisi jopa oikeasti kyseisen henkilön tuntea.

Eiköhän tälläkin saitilla seikkaile poliisit juttuja lukemassa siinä missä vakuutus dekkarit. Eri asia sitten että johtaako se mihinkään.

Onhan tää näköjään sellanen soppa että joo-o... Lähtee ihan lapasesta vielä näköjään tuolla "murojuttujen" puolella :S

No eipä tarvii mun näköjään yksinään enää tästä murehtia
smile_org.gif
Laitteles linkki muro juttuihin. Kiva ois kipasta lukemassa. Multahan kanssa vietiin pyörä ja tiedän kuin se nyppii mutta multa kyllä varastettiin se iha "rehellisesti" eli lukko paskaksi ja menoksi ja kaatuminen ja lunariin.. Nyt toki jo "uus" alla ja Poliisi ja vakuutusyhtiö +10 töitä tekivät. Tekijästä ei kylläkään ole mitään tietoa tai ei ainakaan mulle ilmotettu jos voro löytynyt.

Back