Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hesekiel sanoi:Yllätyksen määrä kaikilla varmaan melkoinen: meikä istuu kotipihalla nurmikolla hanuri hellänä ja juo kaljaa. Thanks Ukot!
TiuSo sanoi:Korotuspaloista: jossei muualta niin minä hain muistaakseni RM Heinolta Tampereelta 25 mm korotuspalat, ei tarvi jatkaa vaijereita tms. Stormillakin on varmaan hyllyssä mokomia.. Onnittelut pyörävalinnasta, jossei jo ole kaatumarautoja niin laita ne myös!

xl 1000 offroad sanoi:missä kilometreissä pitäis varaderossa olla huolissaan alkuperäisestä jakoketjun kiristimestä?
toinen otin tossa eturenkaan irti kun pitivaihtaa jarrupalat, huomasin että jarrulevy oli hangannut jarrusatulan runkoon yhdestä kohtaan. ja nyt asennellessa takaisin näyttäis tekevän samoin. puuttuuko jotain prikkaa tai holkkia mulla tosta välistä? löytyy siis se itse akseli, toiselle puolelle holkki ja tietenkin pultti akselin päähän.
xl 1000 offroad sanoi:missä kilometreissä pitäis varaderossa olla huolissaan alkuperäisestä jakoketjun kiristimestä?
toinen otin tossa eturenkaan irti kun pitivaihtaa jarrupalat, huomasin että jarrulevy oli hangannut jarrusatulan runkoon yhdestä kohtaan. ja nyt asennellessa takaisin näyttäis tekevän samoin. puuttuuko jotain prikkaa tai holkkia mulla tosta välistä? löytyy siis se itse akseli, toiselle puolelle holkki ja tietenkin pultti akselin päähän.
VarAna sanoi:Nyt kun tässä on harjoiteltu reippaat 5 tkm Varrella ajoa niin alkaa jo huomata tarpeita pieneen modifiointiin. Eli ei sattuisi kenelläkään roikkumaan nurkissa Varren alkuperäistä ohjaustankoa? Omaan ilmeisesti ed. omistaja vaihtanut suoremman version ja se ei oikein tunnu mun rakenteelle sopivan.
Terve!
Mulla on Varren orkkis tanko tossa vähän niinkuin ylimääräisenä, ku itse vaihdoin omaani AT:n tangon. Saisit ainakin testata tota, jos vaan haluisit. Missä päin asustat?