Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä laitoin tosiaan omaani Hagonin koko pumpun ja muuttu vanhakoppanen ihan täysin! Ensin aattelin ittekin tota hyperpron pelkkää jousta, mut ainakin omassa mopossa toi vakio pumpun paluuvaimennus oli myös aivan onneton, ni aattelin, et pelkällä jousella tulee aivan mahdoton, ku paluuvaimennusta ei voi säätää. Ei se pelkkä jousi oo kovin kallis, eli kannattaa koittaa, mut silti mä suosittelen koko pumpun vaihtoa.Japele sanoi:Olisiko kellään varadero porukasta kertoa kokemuksia hyperpron jousista,lähinnä kiinostaisi miten takajousi
pelitää orkkikseen verrattuna.onko ABS versiossa samanpituinen jousi takana kun normi versiossa.
T.Jari
jussi88 sanoi:Morjens kaikille..jussi88 ilimoottautuu porukan jatkoksi.Tul laitettua -04 tonninen varre ja hyvälle on kyyti maistunut
customin jälkeen..ihmettelen miksi en ole alkanut matkaenskailemaan jo aijemmin...![]()
Ja toivottavasti seuraavalle MMC:lle mukaan.ace76 sanoi:Tervetuloa Varreilijaksi, olet muuten valinnut hyvän vuosikerranJa toivottavasti seuraavalle MMC:lle mukaan.
Juttelin Jarin(kawakamu) kanssa alustavasti ja suhtautui positiivisesti ajatukseen osallistumisesta seur. MMC:hen, jos vaan aikataulu sopii.
Hesekiel sanoi:MMC4
Eli reitti ja sijainti ilmeisen houkutteleva kaikille halukkaille
Itse esittäisin 7-9.6 tai 14-16.6.
Tiedä sit![]()
NYT VAAN KANNANOTTOJA ODOTELLES
016054 sanoi:Mä laitoin tosiaan omaani Hagonin koko pumpun ja muuttu vanhakoppanen ihan täysin! Ensin aattelin ittekin tota hyperpron pelkkää jousta, mut ainakin omassa mopossa toi vakio pumpun paluuvaimennus oli myös aivan onneton, ni aattelin, et pelkällä jousella tulee aivan mahdoton, ku paluuvaimennusta ei voi säätää. Ei se pelkkä jousi oo kovin kallis, eli kannattaa koittaa, mut silti mä suosittelen koko pumpun vaihtoa.
Mul on vanhakoppanen, eli absiton. Uudempikoppaisissa on muutenkin alunperin jo parempi alusta. Siitä, et onko abs vs. absiton eri alusta, en osaa sanoa. Jokatapauksessa, oli mikä alusta tahansa, ei pelkän jousenkaan vaihto ainakaan huononna tilannetta, ainakaan uudemmissa, jos niissä on jo alunperin paluuvaimennuksen säätömahdollisuus.Japele sanoi:Onko sulla apsi vai normi varre kun orkki iskarissa on visiin jotain eroa just paluuvaimennuksen säädössä.
016054 sanoi:Om mar tämä mopol ajamine sit vaa niimpali halppa ja kiva!!![]()
eli käy
Häät tosin järjestetään jkl:ssä että sitähän on valmiiksi pelipaikoilla ja sopivassa mielentilissa MMC:n viettoon
Ajelut saattaa jäädä aika vähäiseksi ja nekin kotilolla. 
Hesekiel sanoi:MMC4
Ääniä 14-16.6.2013 Päitsin ympäriajo
Ace : hep
Hesekiel : hep![]()

Ehdotuksia016054 sanoi:Koodi : njet![]()

Hesekiel sanoi:Ehdotuksia![]()