• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varadero XL 1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja motomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisiko kellään varadero porukasta kertoa kokemuksia hyperpron jousista,lähinnä kiinostaisi miten takajousi
pelitää orkkikseen verrattuna.onko ABS versiossa samanpituinen jousi takana kun normi versiossa.
T.Jari

Japele sanoi:
Olisiko kellään varadero porukasta kertoa kokemuksia hyperpron jousista,lähinnä kiinostaisi miten takajousi
pelitää orkkikseen verrattuna.onko ABS versiossa samanpituinen jousi takana kun normi versiossa.
T.Jari
Mä laitoin tosiaan omaani Hagonin koko pumpun ja muuttu vanhakoppanen ihan täysin! Ensin aattelin ittekin tota hyperpron pelkkää jousta, mut ainakin omassa mopossa toi vakio pumpun paluuvaimennus oli myös aivan onneton, ni aattelin, et pelkällä jousella tulee aivan mahdoton, ku paluuvaimennusta ei voi säätää. Ei se pelkkä jousi oo kovin kallis, eli kannattaa koittaa, mut silti mä suosittelen koko pumpun vaihtoa.

jussi88 sanoi:
Morjens kaikille..jussi88 ilimoottautuu porukan jatkoksi.Tul laitettua -04 tonninen varre ja hyvälle on kyyti maistunut
customin jälkeen..ihmettelen miksi en ole alkanut matkaenskailemaan jo aijemmin...:orgmp2:

Tervetuloa Varreilijaksi, olet muuten valinnut hyvän vuosikerran :jippikaijee: Ja toivottavasti seuraavalle MMC:lle mukaan.

Juttelin Jarin(kawakamu) kanssa alustavasti ja suhtautui positiivisesti ajatukseen osallistumisesta seur. MMC:hen, jos vaan aikataulu sopii.

MMC4 :WAZAAP::WAZAAP::WAZAAP:
Eli reitti ja sijainti ilmeisen houkutteleva kaikille halukkaille :thumbsup:
Itse esittäisin 7-9.6 tai 14-16.6.
Tiedä sit :right:
NYT VAAN KANNANOTTOJA ODOTELLES

ace76 sanoi:
Tervetuloa Varreilijaksi, olet muuten valinnut hyvän vuosikerran :jippikaijee: Ja toivottavasti seuraavalle MMC:lle mukaan.

Juttelin Jarin(kawakamu) kanssa alustavasti ja suhtautui positiivisesti ajatukseen osallistumisesta seur. MMC:hen, jos vaan aikataulu sopii.

Kiitoksia...ja tosiaan tampereelta tullaan..ja MMC ajankohdatkin kävisi hyvin..

Hesekiel sanoi:
MMC4 :WAZAAP::WAZAAP::WAZAAP:
Eli reitti ja sijainti ilmeisen houkutteleva kaikille halukkaille :thumbsup:
Itse esittäisin 7-9.6 tai 14-16.6.
Tiedä sit :right:
NYT VAAN KANNANOTTOJA ODOTELLES

AT-ralli ekana viikonloppuna ja Laitilan perinteiset munamarkkinat seuraavana, eli en pääse kumpanakaan...:-(

016054 sanoi:
Mä laitoin tosiaan omaani Hagonin koko pumpun ja muuttu vanhakoppanen ihan täysin! Ensin aattelin ittekin tota hyperpron pelkkää jousta, mut ainakin omassa mopossa toi vakio pumpun paluuvaimennus oli myös aivan onneton, ni aattelin, et pelkällä jousella tulee aivan mahdoton, ku paluuvaimennusta ei voi säätää. Ei se pelkkä jousi oo kovin kallis, eli kannattaa koittaa, mut silti mä suosittelen koko pumpun vaihtoa.

Onko sulla apsi vai normi varre kun orkki iskarissa on visiin jotain eroa just paluuvaimennuksen säädössä.

Japele sanoi:
Onko sulla apsi vai normi varre kun orkki iskarissa on visiin jotain eroa just paluuvaimennuksen säädössä.
Mul on vanhakoppanen, eli absiton. Uudempikoppaisissa on muutenkin alunperin jo parempi alusta. Siitä, et onko abs vs. absiton eri alusta, en osaa sanoa. Jokatapauksessa, oli mikä alusta tahansa, ei pelkän jousenkaan vaihto ainakaan huononna tilannetta, ainakaan uudemmissa, jos niissä on jo alunperin paluuvaimennuksen säätömahdollisuus.

MMC 14-16.6 :WAZAAP: eli käy

Toinen ajankohta on vähän jäissä, pienissä häissä :)- Häät tosin järjestetään jkl:ssä että sitähän on valmiiksi pelipaikoilla ja sopivassa mielentilissa MMC:n viettoon :jippikaijee: Ajelut saattaa jäädä aika vähäiseksi ja nekin kotilolla.

Juhannuksena hmm.. ei... ei pysty, joutuu olemaan mökillä itikantappohommissa :grin:

Hesekiel sanoi:

Mulla menee nää kesän viikonloput aika pitkälti omissa (ja vaimokokelaan...) suunnitelmissa, eli en oikein uskalla mitään nyt sanoa....:sad:

Mut jos vaan suinkin saan sopimaan jonkun vklopun, ni lähren ehtottomasti mukaan!!:jippikaijee:

Back