Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hesekiel sanoi:Eli Tenga on matkassa jos kunto kestää.
Ilmeisesti TiuSokin.
Mites muut?
Ja sit niitä viikonloppuehdotuksia.....

v-strom 650 sanoi:Olisin kysellyt onko kukaan vaihtanut varreen parempaa takaiskaria alkuperäisen tilalle ja muutuiko ajo ominaissudet?
Hesekiel sanoi:Ajattelin tuota viikkoa 37 eli 14-16.09.2012 Ajankohtaahan voidaan kyllä sorvata ja itse saan järjestymään periaatteessa milloin vain. (viimeinen viikonloppu ehkä appiukon synttärit)
![]()
Olihan siellä semmoinen ?ace76 sanoi:Alustavasti sopii mulle ainakin....varaan sen tuplajousitetun jenkkisängynOlihan siellä semmoinen ?
v-strom 650 sanoi:Olisin kysellyt onko kukaan vaihtanut varreen parempaa takaiskaria alkuperäisen tilalle ja muutuiko ajo ominaissudet?
Mikko76 sanoi:Mulla on viidestoista päivä joku prkleen kurssi.
Eilen Porvoon jokirannassa kierti huhu että Kekkellä on pahoinvointia. Joko helpottaa?![]()

Valitettavasti taitaa olla niin että ne parilliset ei käyHesekiel sanoi:...
Mites TiuSo tuon viikon ympärillä olevat parilliset?

)
)
)
)v-strom 650 sanoi:Olisin kysellyt onko kukaan vaihtanut varreen parempaa takaiskaria alkuperäisen tilalle ja muutuiko ajo ominaissudet?

Hesekiel sanoi:MMC
Eli jos pidetään 14-16.9 niin lähtijöitä tähän mennessä:
Hesekiel
TiuSO (pinkki meikkipussukka mukanansa kuten viimeksi)
ace76 (tuplajousitetussa jenkkisängyssä)
Tengga (jos selkä ok)
mänä (bandiitilla ilmeisesti kotoa käsin letkaan)
Mikko76 (on kurssilta sairaana)
Kuinkas?:
Kekke
Hilippa
Vesku(selvitätkö Mikko)
Shrekfin
tontze
VKO ilmeisesti reissussa
Muita???
Mikko76 sanoi:Paljon tuli renkuloille hintaa? Alkaa olla anakee kovin kalju.![]()
Itse tietysti vieressä oluen otossa.. Kamerat ja kommentit tuli kuultu Suomesta jne