Problem solved.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Shrekfin sanoi:Täällä taustallahan minä. Valitettavasti en pääse kinkereihin mukaan. Vain parittomat vkonloput käy mulle, joten odottelen kieli pitkällä kuvia ja raporttia maccaran paistosta!
-Shrekki

Mikko76 sanoi:Oliko paha vaihtaa kiristäjät/ketjut? Mulla 70tkm mittarissa joten eiköhän sekin ole kohta edessä.![]()
-noh siihen se sitten ajamisen kelinautinnot jäävätkin...Timo57 sanoi:Tervehdys Itä-Suomesta!
Onko kellään kokemuksia Heidenau K60 Scoutista Varaderossa?

Jouni K sanoi:http://www.adventurebikerider.com/forum/27-technical/13291-heidenau-k60-scout.html#18522
Tuolla on jonkun näkemys ko. renkaasta ja eipä pahana näy pitävän. Tenere taitaa olla pyöränä.
TiuSo sanoi:Jokos on selvää kuka liittyisi letkaan Turun suuntaan 18.5.? Mihin aikaan pääsisitte lähtemään?
Jokos on selvää kuka liittyisi letkaan Turun suuntaan 18.5.? Mihin aikaan pääsisitte lähtemään?

TiuSo sanoi:Minä lähden reissuun Hämeenlinnasta, ajan kylläkin Jkl:stä ensin kotiin.. Vois varmaan lähteä iltapäivällä 2-4 paikkeilla.