• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varadero XL 1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja motomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Päivän lenkki takana. 300 km meni mukavasti. Viimeisen parinkilsan aikana tais hypätä kivi jonnekin takajarrusatulan ja levyn väliin..... Hirvee kirskuna noin puolenkierroksen matkalla takarengasta pyörittäessä. Jarruvoima ei vaikuta ääneen, uskaltaakohan tuon "ajaa" pois vai pitäskö satula hellittää senverta että tippuu veke?
Kyllä se minusta tosi selkeesti jarrulevyltä se ääni lähtee. Jollei, niin sitten se on laakeri.
Eipä oo pyörällä ennen moista sattunut.

prkl tämmösenkin. No parempi tässä kotinurkalla kuin hevonkuusessa.

t:k

Edit *) Jep kivihän se siellä.... Ei tarvinnut onneksi kun palat nypätä pois niin putos sieltä vinkunan aiheuttajakin samalla.

Kannattaahan se kurkata näkyykö siellä mitään ylimääräistä tavaraa. :)

Oli veskun kanssa juttua MMC:stä, sillä on jokatoinen viikonloppu tenavat. Eli lapseton viikonloppu sopisi sille paremmin. :p

Eli:

20-22.4

4-6.5

18-19.5

1-3.6

jne..

Viimeksi muokattu:
Mikko76 sanoi:
Kannattaahan se kurkata näkyykö siellä mitään ylimääräistä tavaraa. :)

Oli veskun kanssa juttua MMC:stä, sillä on jokatoinen viikonloppu tenavat. Eli lapseton viikonloppu sopisi sille paremmin. :p

Eli:

20-22.4

4-6.5

18-19.5

1-3.6

jne..

Komppaisin 4-6.5 viikonloppua. Käy kyllä toi 20-22 mutta sillon olisi tuota muuttopuuhaa uuteen torppaan.
Veikkaan että vaimoke antaa miinusta jos olen sillon motoilemassa :grin:
Mites muut ?

4-6.5 sopisi tänne pirun hyvin (muokkasin juuri työvuorolistan sen mukaan) :thumbsup:

Joten nyt toivotaan että mp:n romut saapuisivat perille ja ennen kaikkea tilataan sää ajokelejä suotuisaksi:thumbup:

Alan huomenna selvittää että kaikki noi rengastien lautat liikennöi jo normisti toukokuusta alkaen.
Ilmoittelen sitten, parempi varmistaa asia kuitenkin ensin niin ei tarvii soutaa.

Kekke sanoi:
Alan huomenna selvittää että kaikki noi rengastien lautat liikennöi jo normisti toukokuusta alkaen.
Ilmoittelen sitten, parempi varmistaa asia kuitenkin ensin niin ei tarvii soutaa.

15.05.2012 aukea rengastie eli Iniö - Houtskär välin m/s Antonio alkaa liikennöimään silloin. Ko.välille syytä varata myös käteistä lauttamaksuihin niin ei tarvii soutaa. Ainoa maksullinen väli tolla reitillä.

Hesekiel sanoi:
Tääl olis yksi uusi Varreilija innokkaana MMC reissuihin jos vaan noviisi mukaan sopisi.....:jippikaijee:

Tottakai sopii..... Tervetuloa. Ei kokemusta saa kuin ajamalla, joten mukaan vaan.
Seuraile vaan topiccia ja laita kommenttia ym.
Täällä sovitaan ajankohta ym. asiat valmiiksi ennen reisua.

Hesekiel sanoi:
Tääl olis yksi uusi Varreilija innokkaana MMC reissuihin jos vaan noviisi mukaan sopisi.....:jippikaijee:

Hieno homma, että uusia Varreilijoitakin ilmottautuu :thumbup:

Kuinkas Kekke on tuon lautan liikennöinti, jos avautuu vasta 15.päivä. Pystyykö siellä kuinka kiertee losseilla yms. noita saaristo teitä ? Polte on niiiiin kova päästä :orgmp: Minä pääsen jo ihan fiiliksiin vaikka laiteitais "telttaleiri :grin: " teikäläisen pihalle ja saunaa, makkaraa, :bisseä: ja tietysti kovaa ajoa.

thailasse sanoi:
15.05.2012 aukea rengastie eli Iniö - Houtskär välin m/s Antonio alkaa liikennöimään silloin. Ko.välille syytä varata myös käteistä lauttamaksuihin niin ei tarvii soutaa. Ainoa maksullinen väli tolla reitillä.

Joo Ace: toi kierros on tosiaan siinämäärin ikävä että juurikin tuo yksi lautta katkaisee sen jotakuinkin keskeltä.
Se olis kiva ajaa nimenomaan kokonaan ympäri, siihen kuluu sopivasti päivä, ja jää aikaa sitten vielä saunaan ja makkaraankin.

Rengaskierroshan on tämmöinen

Möksä löytyy rengastieltä poiketen täältä

Jeps.... Eli ylläolevasta johtuen aikataulut menee sillai uusiksi että seuraavista pitäs valita:

18-20.5
25-27.5
1-3.6
8-10.6
15-17.6

Moon helppo, mulle käy kaikki.

edit*)typot
edit edit *) typojentypot

Hep, mäkin haluan mukaan :D

Toi 25-27.5 olis mulle paras, joskin sen molemmilta puoliltakin saattaisi järjestyä.

-mänä-

18-19.5 onnistuu

tuo 25.5. vähän hankala, vaimoke laivalla ja pitäis jostain saada muksuille hoitaja....anoppi :dunno: vois ehkä hoitaa tuon, pitää kysellä.

mänä sanoi:
Hep, mäkin haluan mukaan :D

Toi 25-27.5 olis mulle paras, joskin sen molemmilta puoliltakin saattaisi järjestyä.

-mänä-

Saatko mänä 18-20.5 järkättyä itselles sopivaksi ?
Jos niin, saatais sitten tähän mennessä 4 jamppaa yksimielisiksi.

Eli

18-20.5
Sopii:

Kekke
Mikko
Ace
Mänä ??

Onko toi yhden vai kahden yön reissu? 18.5 mä olen ihan normaalisti duunissa klo. 16.00 asti... Muuten kyllä varmaan saan järkättyä.

(kukkakaupan kautta kotiin...kulta...:p)

mänä sanoi:
Onko toi yhden vai kahden yön reissu? 18.5 mä olen ihan normaalisti duunissa klo. 16.00 asti... Muuten kyllä varmaan saan järkättyä.

(kukkakaupan kautta kotiin...kulta...:p)

Miten kukakin pääsee. Perjantaina saa saapua paikalle mihin aikaan vaan sanotaan klo 15:00 eteenpäin.
Lauantainakin sitten, mutta todella aikaisin. Lenksulle startti on meinaan 6-7 maissa. Katotaan nyt koska se eka lautta kustavista lähtee. Lenkki kun on ajettu niin sitten makkaraa / hapanta / saunaa .... Sunnuntaina 0 puhalluksen jälkeen omassa tahdissa kotiinpäin. Siis sunnuntaina ei ole tod. mikään kiire pois, lähteä saa vaikka illalla jos siltä tuntuu.

Edit*) päivitin vähän googlemaps reittiä. Tämä olisi osapuilleen pöristeltävä lauantaina

Mahtavaa jos nooviisi mukaan hyväksytään. Itse saan kyl aikataulun järkättyä.
Tääl jo n.800 km takana ja lähes kaikki mutkaa koska sen haluan oppia että en sit kenenkään jarruna. tietysti tekniikka ja muut jutut tulee sielt sit konkareilta!
-Eli minut voi laskea mukaan!

Vastailen veskun puolesta kun ei se kumminkaan näitä lue. :grin:

Eli sillekin sopii tuo viikonloppu.

18-20.5
Sopii:

Kekke
Mikko
Ace
Vesku
Hesekiel
Mänä ??

Back