Tänään pyrähdin n. 400 km. lenkin sekalaista ajoa. Motaria, mutkaa ja soraa. Kulutus oli siinä 5,3 litran hujakoilla.
Tuntuu olevan kovin vaikea löytää oikeata vaihdetta ajettaessa hiljaa, 40-70 km/h. Nykii, mites muilla ja mikä avuksi, PC?
Satanen tauluun ja ongelma on poissa, mutta aina on välillä pakko ajaa kaupunkien tai taajamien läpi...
Kuulostaa tutulta
Edellispäivänä just pistin mopoon O2 sensorin "eliminaattorin" ja kas, kyllä muuttui käytös ja positiiviseen suuntaan. Nykimiset, ei ehkä ihan kokonaan poistuneet mutta 90% ja käytös on paljon pehmeämpi just esim. kaupunki ja risteys ajossa.
Harmittaa etten aikaisemmin laittanut kun se tossa kuukauden odotteli asennusta, mut en viitsinyt laittaa ennen euroopan matkaa. Kaks päällä ja kamaa päällä tarpeeksi kulutus kaikkea 5-6.5 litran väliltä.
Tiuso: Laukut pelittivät mainiosti, kiitos vielä!
No helevata,
Mun ex-bandittiin laitettiin aikanaan lambda eliminaattori, ku sekin nyki. Ongelmat hävis.
Mistäs hommasit tuon härpäkkeen, mitä maksoi ja oliko mutkikas asentaa??? ( Mä olen kyselyiässä
)
On se nyt kumma, kun ei nykyään vehkeet toimi valmiiksi kunnolla. Ei pitäisi olla liikaa vaadittu...
Tuolta Internationalin foorumista bongasin.
http://varaderoforumcom.h826747.serverkompetenz.net/viewtop....&start=
Sieltä löytyy linkki E-bay.hin, kreikkalainen tyyppi niitä myy.
Kannattaa lukea topikki kokonaan läpi kun ei sen pidempi ole.
Kustannus ei ole ongelma, jotain 23€ postitettuna, mulle suurempi haaste oli just noi E-bayt ja Paypal.t, niitä kun en ole koskaan käyttänyt.
Asennuskaan ei ollenkaan vaikea, tankin alla vasemmalla puolella on sellainen muovisukka jonka sisällä nippu liittimiä, näkyy kun katsoo tankin alle.
Itse otin tankin kokonaan pois että olis paremmin tilaa väkästellä, jotkut vois selvitä vain tankkia ylös nostamalla.
Katalysaattorista lähtevää johtoa seuraa ko. paikkaan ja siitä vaan liitin irti. Irroitetusta liittimestä otetaan johdot irti vapauttamalla "klipsut" liittimen sisältä ja työnnetään pienellä meisselillä ulos. Musta ja Valkoinen johto liitetään tähän "eliminaattoriin" ja kaksi valkoista jäävät ylimääräisiksi joiden päät tulee teipata. Liitin kiinni ja "kumisukka" päälle ja mopo kasaan. Hitto kun ei tullut otettua kuvia.
Kuten Internationalin topikissa mainitaan, olisi se helppo tehdä itsekin, valkoisten johtojen tilalle juottaisi oikean arvoisen vastuksen. Helppoa elektroniikka miehille.
Kannattaa miettiä ketä se nykiminen jurppii!