Jossain vaiheessa oli Givin kaatumaraudoissa jotain sanomista, mutta ei varmastikaan enää (ja tieto taas kansainväliseltä foorumilta...)!
Minä en osaa pitää SW motecin rautoja mitenkään hentoina, itse kun laitoin ne niin punnitsin --> yli 11 kg rautaa. Olen testannutkin ne: toimivat niinkuin piti. Oikealta puolelta ihan solmuun, mutta katteet pysyi ehjänä. Hakattiin raudat muotoonsa ja takas kiinni. Ne saa silleen näppärästi pois edestä jos tarvii katteita ottaa irti, eli niitä ei tarvi irrottaa sieltä syylärin luona olevasta pultista.
Tampereen Heinolta löytyi hyllystä raudat, ei tarvinnut odotella. Hinnatkin on sellaiset että jos vähän viittii tinkiä niin netistä ei saa yhtään halvemmalla.
Mikko76: josset älyttömiä pyydä tukitangosta, niin se voisi olla vaikkapa minun! Voitaisiin viimeistään varamiitissä tehdä kaupat jos sulla tanko kulkee mukana. Tai jos tulet hymyilevän motoristin kevätpäivään Lahteen niin siellä sitten...
Itsekin kun jotain katteenpalasta/pikkusälää on etsinyt Ebaysta (UK) tai David silveriltä halvalla niin kuljetus on sitten maksanut niin pirusti että melkein ollut sama sitten hakea hondan tiskiltä. Onneksi moni firma toimittaa aika halvalla mutta ne yksityiset lähettää kalliilla...