• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varadero XL 1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja motomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kukahan myy noita SW Motechin kaatumarautoja Suomessa vai pitääkö tilata jostain kauempaa? Vai onko muita ehdokkaita,
näitähän ne kehuu näköjään tuolla kansainvälisellä foorumilla.
06- mallinen laite kyseessä.

Kukahan myy noita SW Motechin kaatumarautoja Suomessa vai pitääkö tilata jostain kauempaa? Vai onko muita ehdokkaita,
näitähän ne kehuu näköjään tuolla kansainvälisellä foorumilla.
06- mallinen laite kyseessä.
Sehän on tuo R.M Heino joka myy SW- Motechin kamaa. Mää laitoin taannoin Varikseen noiden tekemän keskiseisonnan. Oli kyllä tosi hyvä hankinta.

Jaaha, tuolla Heinollahan noita näytti olevankin.
Nuo Givin raudat on kyllä tosiaan tukevamman näköiset, vois kuitenkin olla viisaampi hankinta.

Onkos raadilla kokemuksia postin hinnoista Uk ==> Suami? Huusin engelsmannien Ebaysta itselleni varaderon takakatteen oman haljenneen tilalle. Hinta oli huimaavat £30! Kun kyselin rahdin hintaa, kauppias vastasi rahdin maksavan £40. Onko tuo ihan normaali hinta? En muista että mistään paketista olisi noin paljoa veloitettu vaikka romuja tilattu kiinasta saakka..  
nixweiss.gif

Kaippa se on kiltisti maksettava kun on kerran huudettukin kele.  
mad.gif

e: Tjaa olihan siinä neljässäkympissä pakkauskulutkin. Noh eniveis, maksettu on.

Asiasta kukkakaaliin. Onko kellään tarvetta ohjaustangontukitangolle tjsp? Mulla jäi ylimääräiseksi kun tuli naviteline tielle.
tounge.gif

Tämmöinen palikka kyseessä - Genuine Honda Handlebar Bridge - XL1000V

xl1000v-varadero-handlebar.jpg

noista raudoista kyselin lauantaina bikeworldissa ja sanoivat että tilaustavaraa: 4 viikon toimitusaika kun tulevat rekalla Italiasta.. täytyis varmaan tilailla tä sais kiinni tän kesän aikana
tounge.gif
062802moto_prv.gif

Jossain vaiheessa oli Givin kaatumaraudoissa jotain sanomista, mutta ei varmastikaan enää (ja tieto taas kansainväliseltä foorumilta...)!

Minä en osaa pitää SW motecin rautoja mitenkään hentoina, itse kun laitoin ne niin punnitsin --> yli 11 kg rautaa. Olen testannutkin ne: toimivat niinkuin piti. Oikealta puolelta ihan solmuun, mutta katteet pysyi ehjänä. Hakattiin raudat muotoonsa ja takas kiinni. Ne saa silleen näppärästi pois edestä jos tarvii katteita ottaa irti, eli niitä ei tarvi irrottaa sieltä syylärin luona olevasta pultista.

Tampereen Heinolta löytyi hyllystä raudat, ei tarvinnut odotella. Hinnatkin on sellaiset että jos vähän viittii tinkiä niin netistä ei saa yhtään halvemmalla.

Mikko76: josset älyttömiä pyydä tukitangosta, niin se voisi olla vaikkapa minun! Voitaisiin viimeistään varamiitissä tehdä kaupat jos sulla tanko kulkee mukana. Tai jos tulet hymyilevän motoristin kevätpäivään Lahteen niin siellä sitten...

Itsekin kun jotain katteenpalasta/pikkusälää on etsinyt Ebaysta (UK) tai David silveriltä halvalla niin kuljetus on sitten maksanut niin pirusti että melkein ollut sama sitten hakea hondan tiskiltä. Onneksi moni firma toimittaa aika halvalla mutta ne yksityiset lähettää kalliilla...

Oisko vaikka kymppi sopiva? Laita osoite privana niin nakkaan tangon postiin. Tulee luultavasti normaalissa kirjeessä perille.
smile_org.gif

Dodii! Heräteostos nro: 18376 asennettu.
Elikkäs SW-Motech jalkatapit. Kyllähän ne hieman alemmas asettui kuin alkuperäiset.
Jos huomenna sataa vähemmän vettä pitää kokeilla miten paljon tapit tärisee ilman kumeja vai pitääkö ne ruuvata takaisin paikoilleen  
smile_org.gif

IMAG0017.jpg

IMAG0018.jpg

IMAG0019.jpg

Juu, noissa on kaksi asennus korkeutta. Laitoin tapit "alempaan asentoon". Nyt mahtuu koivet hieman paremmin, ainakin kylmätyyppien perusteella.
062802moto_prv.gif

Jaaha, tuolla Heinollahan noita näytti olevankin.
Nuo Givin raudat on kyllä tosiaan tukevamman näköiset, vois kuitenkin olla viisaampi hankinta.
Onks sulla abs vai no? Käsittääkseni kaatumarautojen kiinnityksissä on joku ero näiden mallien välillä (?).
Mulla on tuossa kellarissa yhdet SW-motechin kaatumaraudat ja kyllä ne ihan tukevalta tuntuu
biggrin.gif
. Eroa on noissa raudoissa mun mielestä vaan muoto; eli toisen malliset nousevät ylemmäs suojaamaan myös katteita vilkun tasolta.
SW:n on mun mielestä vähän siromman näköiset.

Mikko76: Oon tilannut tavaraa Briteistä (hondaofbornemouth).
Briteistä on tosiaan kallis rahti. Mulla tais olla 30bp.
Raudat ostin Motoplazasta Tattikselta; 139e tais olla.

Tonninen -03 ja muutaman kerran on tehny,jos on pyörä seissyt viikon niin ei starttaa sitten millään(bensapumppu ei hörähdä)myöskin HISS:n valo lakkaa silloin tällöin vilkkumasta.Omituisia vikoja
biggrin.gif
Outo nykiminen jatkuu edelleen,nykii lähinnä pienemmillä nopeuksilla.Vaihdettu on tulpat,ilmanputsari.Ruiskun säätö?Bensapumppu?

HISS-valon pitäisi sammua kun kääntää virrat päälle. Minulla ei lähde käyntiin jossei sammu. Jos se valo vilkkuu harvakseltaan kun ei ole avainta virtalukossa niin se on vaan ajoneston merkkivalo ja sen toiminnon saa muutettua (itse otin sen pois päältä talveksi).
Jos HISS-valo vilkkuu nopeammin kun kääntää virrat päälle niin Honda yrittää kertoa että siinä on jotain vikaa...

Veikkola vähän turhan kaukana. Täytyy huomenna käydä kiertelemässä paikalliset kumikauppiaat ja jos mitään löydy niin laittaa tilaus vetämään gyntherille.
smile_org.gif
http://motorradreifenonline.biz/motorradreifen

Täältäkin saa molemmat Conti TA:t Suomen takasen hinnalla....
Eikä vieläkään trail attackeja saatavilla mynetmotosta. Reilu kuukausi vartuttu, nyt riitti.
tounge.gif
Täytyy kokeilla tuota http://motorradreifenonline.biz/motorradreifen seuraavaksi. Ei vaan näkynyt Z malleja ollenkaan siellä.
nixweiss.gif

jaa tuli mieleen et ootteko miten ajellu laukkujen kans ja ilman? kumpi parempi? mulla noi kolme lootaa koko ajan kiinni ja motarilla ihan ku tuuli tarrais jotenki välillä...tai sit en osaa ajaa
smile_org.gif

Back