• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varabensat mukana?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun Kawassa on jotain feelua bensahanassa ja vaikka oon vaihtanut sisuskalut siihen niin pyörä ei sammu off-asennossa.
Vähän epäilen myös varatankin toimintaa.
Uutta hanaa en osta 117e
crazy.gif
Pitänee ajaa trippimittarin kanssa tankkausvälit. Voiko varabensaa pitää muualla kuin prätkälaukuissa, joita en aio laittaa? Mites repussa 1-2 Litraa joku metallinen lesti jos menee pidemmälle ja ei ole tietoa bensa-asemista? Sit kun heitän lipat niin oon tulessa
kynttila.gif
Miten ootte varabensoja vienyt jos ei laukkuja ole? Olihan taas oikein nerokas aihe
tounge.gif

Pitää nyt oikein kokeilla ajossa että saako sammumaan.
Saattaa mennä sit aika tovi, että taas on kaasarit täynnä, jos tyhjäks asti ajaa.. on akkukin kovilla.

Tollanen ZXR750 vie jonkun 5l/100km, joten tankillisella pääsee aika pitkälle..
Joo en suosittele ajossa kokeileen kaasareiden tyhjentämistä,viimekesältä yks kokemus ja kaverin pyörästä täytyi lainata akkua
biggrin.gif
Jotain vähän yli viittä litraa ottaa normiajossa mun pyörä.

Back