• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vanha -9r lähti vaihtoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kwaks
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täytyy sanoa että kyllä kehitys kulkee moottoripyörissä ihan hyvää vauhtia! Hyvin palvellut ysi vaihtui 11tkm ajettuun 636 Kawaan ja kyllä on näppärä peli vanhaan verrattuna. Kiloja karisi nopeesti laskettuna 40 pois ja moottori käy kuin sähkömoottori verrattuna entiseen sepelimyllyyn! On tää niin hauskaa.  
cool.gif

Jarrut on todella mahtavat entisiin verrattuna ja nyt pelaa iskaritkin kuten kuuluu. Vaikka onkin matkavessa verrattuna uudempiin 636:n, niin hyvin tuntuu kerkeävän! Väännöstä joutu vähän luopumaan, mutta 40 kilon laihdutuskuuri paikkaa asiaa  
talktohand.gif

Kertokaapas onko tuossa muka 24tkm venttiilinsäätöväli, kun jostain olin lukevinani? Olisi yllättävän pitkä Kawasakille. Löytyykö netistä jotain sivustoja, mistä näkyy kawasakin huolto-ohjelmaa?

Kiitti linkistä! Ton huoltomanuskan pyörä on tosin 599 koneella, mutta periaatteessa sama vehje.

Venat mulla piti metelii 15tkm kohalla....Sumekon sivuila oli huoltohommelit&säätöarvot ainaki just toho 636a malliin...

Venat mulla piti metelii 15tkm kohalla....Sumekon sivuila oli huoltohommelit&säätöarvot ainaki just toho 636a malliin...

Täytyy tarkistuttaa venat ja kaasarit kunhan ehtii. Öljyt ja suodattimen vaihdoin tänään ja aika mustaa litkua tuli ulos. Mahdollisesti alkuperäiset öljyt?! Omassa ei ainakaan vielä venat pidä suurta ääntä. Muistatko oliko venttiileissä paljon säätämistä?

Back