Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla niin, että moottoripyöräilyä harrastava huomaa liikenteessä olevat pyörät keskivertoa paremmin, autoillessaankin.Kyllä sä sen huomasit kuitenkin?
Ei kaikesta aina tarvii kanssaihmisiä ojentaa.
Kyseessä ei ollut ojennusyritys, olisin havainnut aiemmin jos olisi ollut valot päällä ja vaikka minä huomasinkin niin toivoin vaan että muutkin huomaavat.Kyllä sä sen huomasit kuitenkin?
Ystävällistä palveluahan se on. Ei se mp-kuski välttämättä tarkoituksella ilman valoja painellut. Pieni väläytys pitkillä on kai se perinteinen tapa ilmoitella poispäältä unohtuneista ajovaloista.Kyllä sä sen huomasit kuitenkin?
Kuten tutkasta tai alas jaaneesta sivujalasta tai hirvesta tiella.Kyllä sä sen huomasit kuitenkin?
Minkäslaisella pyörällä se Sepi ajelee niin tiedetään että ei "ojenneta" sua sitten vahingossa. Hyvä asenne sulla muutenKyllä sä sen huomasit kuitenkin?
Tuotaah... Minun muistini sanoo, että takasumuvaloja saa olla vain yksi. Enkä muista nähneeni autoa, jossa olisi kaksi takasumuvaloa.(olisin ehdottanut sumarin vilautusta, mutta sitten tuli mieleen että jos onkin kaksi sumaria niin saattaapi luulla että painaa jarrua)
Sumaria aamulla siis vilautinkin tuolle valottomalle takaatulijamotoristille, ja vain yksi siellä perässä on eli ei mene jarruvaloista.(olisin ehdottanut sumarin vilautusta, mutta sitten tuli mieleen että jos onkin kaksi sumaria niin saattaapi luulla että painaa jarrua)
Kyllä Honda on käyttänyt Civic/Accord/Prelude malleissa 80-90 lukujen taitteen kohdalla. Civic mulla on tallissa nytkin...Tuotaah... Minun muistini sanoo, että takasumuvaloja saa olla vain yksi. Enkä muista nähneeni autoa, jossa olisi kaksi takasumuvaloa.(olisin ehdottanut sumarin vilautusta, mutta sitten tuli mieleen että jos onkin kaksi sumaria niin saattaapi luulla että painaa jarrua)
En minä ainakaan ota sitä minään ojentamisena tai muunakaan negatiivisena asiana jos kanssa autoilija tai pyöräilijä antaa vinkin turvallisemmasta liikkumisesta. Vähän on outo tuo Sepin asenne mutta saipahan kuitenkin vähän juttua aikaiseksi.Kyllä sä sen huomasit kuitenkin?
Kuten tutkasta tai alas jaaneesta sivujalasta tai hirvesta tiella.Kyllä sä sen huomasit kuitenkin?
Eikö ole helpompaa kytkeä johdonpätkällä valot niin että ne palaa aina kun on virrat päällä?Onko pyöriin saatavana valomuistia? Luulisi ettei voi olla niin yksinkertainen laite kovin kallis.