</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>
Siteeraus (italowestern @ Elo. 13 2002,17:40)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Siis hä.. alkuperäinen rahoitus alta??? Mites niin voi mennä?
Mulla on kyllä talous aina kuralla noiden lelujen takia, mutta ei kukaan ole vielä katkaissut luottoa. Se kuulostaa ikävältä. Mun firman kautta voi varmaan kohta saada osarisoppareita Handelsbankenin avustuksella, jos siitä jotain apuja on. Tiedottelen aiheesta kun diilit on tehty.
Tuo Italiapyörärojekti on ainakin yksi mahdollinen ja jos esim. omasi pitäs rahottaa, niin todennäköisesti siihenkin lääkkeitä löytyy, mikäli vaan jotain säännöllistä maksukykyä löytyy. ja jos sitä ei sattuis duunia just olemaan, niin sitä IT-alan reppurihommaakin on kohtapuoliin tarjolla...
Mut lycka till jokatapauksessa.
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Alunperin laina piti tulla Oy Vanhemmat AB:lta, mutta tämä "firma" päätyi kuitenkin siihen tulokseen, että erittäin hintava mökkitontti olisi parempi sijoitus kohde
No, eipä siinä mitään. Säännölliset tulotvat taas opiskelun alkaessa, mutta pitää etsiä töitä joita saisi talvella tehtyä opiskelun ohella ja kysellä josko edellämainitusta "firmasta" olisi lainan takaajaksi...
Eiköhän tämä tästä jollain järjesty
Italiapyörä projekti kuulostaa kyllä erittäin houkuttelevalta, mutta taitaa minun pyörän hakuni siirtyä mitä luultavemmin talveen.