• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Valmistaja Galluppi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Valmista Galluppi! - Mikä kulkee jalkojesi välissä?

• 1. Aprilia

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. BMW

• 3. Ducati

• 4. Harley Davidson

• 5. Honda

Ääniä: 1 33,3%
  • 6. Kawasaki

• 7. Suzuki

• 8. Triumph

• 9. Yamaha

• 10. Muu, Mikä?

• Ääniä yhteensä
    3
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (rg500 @ Elo. 02 2002,12:47)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Olet nyt ymmärtänyt väärin. Suzukinomistaja on siinä vain liikuttunut kyyneliin ihaillessaan läheltä pyöränsä konetta
inlove.gif
.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Niin joo kädet rasvassa ja kiertokanki kädessa sen näkee tosi läheltä....
biggrin.gif

No joo oma pöyrä on aina paras. ainaskin sillon kun se on ehjä..

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (geepeez @ Elo. 02 2002,14:34)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (rg500 @ Elo. 02 2002,12:47)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Olet nyt ymmärtänyt väärin. Suzukinomistaja on siinä vain liikuttunut kyyneliin ihaillessaan läheltä pyöränsä konetta
inlove.gif
.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Niin joo kädet rasvassa ja kiertokanki kädessa sen näkee tosi läheltä....
biggrin.gif

No joo oma pöyrä on aina paras. ainaskin sillon kun se on ehjä..[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Missäköhän on legendaarisen kestävä kone?

5 pisteen vihje: tehty japanissa

4 pisteen vihje: näkyy usein kiihdytys-skaboissa

3 pisteen vihje: 1100 kuutiota

2 pisteen vihje: malli GSX-R

1 pisteen vihje: Merkki alkaa S-kirjaimella...

biggrin.gif

Ykkönen se on luokassaan Superbaikki,
siksi sellaisen haluis kaikki,
siinä kun kääntyy kaasukahva,
tuntee olevansa todella vahva,
Mikä on merkki? Kukaties?
Tietää sen myös Erkki. Ducati S

baaa.gif
biggrin.gif

Hehe.... Täällähän on jälleen kova kamppailu siitä mikä merkki on paras?!
biggrin.gif

Noh, eiköhän jokainen merkki on ns. paras ainaskin käyttäjälle?

Tänä vuonna on Honda alla mutta tosin voipi olla mahdollista että ensi vuonna on joku toinen merkki alla!

Mutta ainaskin huomaa mitkä ovat suosituimmat merkit!
smile.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kata-600 @ Elo. 02 2002,17:48)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Hyvä CBR600! Mä vähän odotinkin milloin sää tuut ja äänestät!! Hähää...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Kiitoksia *kumartaa*

Mähän tuun aina sellai niinku puun takaa ja yllätän!
biggrin.gif
heko heko....

Olisin kyllä äänestännä Hondaakin, mutta ei onnannu, Onhan tuo Tuutti kaikkien superpyörien äitsy tai mummu.
biggrin.gif

Minulla on toinen..

Nyt se on tunnustettava, rakas jamahani.

Mää oon käynänä vierahissa...
Nimittäin olen käynyt 3 päivän aikana 2 kertaa 750 suizan selässä... Liikkeen tiloissa.

Koskettelin häntä, hyväilin häntä...

Minä kaksimerkkinen kierosilmä...
withstupid.gif
baaa.gif
tounge.gif

Nyt kun kättä on väännetty suuntaan ja toiseen otetaan jalka mukaan! Elikkä Yamaha on kaikista paras!!!
biggrin.gif

Juuvaan en äänestä vielä, olisin mielelläni merkkiuskollinen jne mutta lopullisen päätöksen tekee raha, siis että mihin on varaa...vaihtoehdot ovat lähinnä XJ600 ja GPZ500S vaan jos oikein laihaksi jaa tili niin sitten ostetaan RD250/350...saapa nähdä...

On varmaan muutama Suzukin omistaja painanut "väärää" nappia... näyttää tuo Honda keulineen johtoon.

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Elo. 05 2002,10:42)</td></tr><tr><td id="QUOTE">On varmaan muutama Suzukin omistaja painanut "väärää" nappia... näyttää tuo Honda keulineen johtoon.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Tunnusta tosiasiat, hyvä JP-800! Ja vaihda pyärää!!!

Ja GTracer vois kertoa tässä, että minkä merkkistä pyärää olet viimeksi ajanut... Ja miltä se tuntui...?
biggrin.gif

Ei ei Kata....

Eihän Honda - merkkisistä tehdyt henkilökuvakkeetkaan tuppaa toimaan.. onhan tuo Honda tietysti ihan hyvä Suzukin korvike
biggrin.gif

Tässä vaiheessa täytyy kyllä myöntää että jos joku minulle SP-2:sen tai 1:sen hommaa niin kyllä tämän poijjaan takki kääntyy todella nopeasti
wink.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kata-600 @ Elo. 05 2002,11:14)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ja GTracer vois kertoa tässä, että minkä merkkistä pyärää olet viimeksi ajanut... Ja miltä se tuntui...?
biggrin.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Semmonen Hondan kuussatku cebarihan se taisi olla
wink.gif
...joudunko mä nyt myöntämään, että hemmetin hyvä pyörähän se oikeasti on (ellei stongan ja penkin etäisyys olisi vähän turhan lyhyt mun mieltymyksille ...pakko oli jotain vikaa löytää)
smile.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">ks ne jotain "Tuliteriä" vai??[/QUOTE]<span id='postcolor'>

Tässä vähän tietoutta...

3c0e2a6b12bad.jpg

Vuosimalli: 2002
Moottori: Nestejäähdytteinen, 4-tahti, Dohc, V-twin
Kuutiotilavuus: 999 cm3
Puristussuhde: 10.8:1
Max. Teho: 99.0 kW ( 134.6 hv ) / 10000 rpm
Max. Vääntö: 102.0 Nm / 8000 rpm
Sytytys: Digitaalinen
Käynnistys: Sähkö
Vaihteisto: 6-portainen
Istuinkorkeus: 82 cm
Tankki: 18.0 l
Kuivapaino: 194 kg
Värivaihtoehdot: Valkoinen
Hinta: 159.940,- + paikalliset toimituskulut

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Elo. 05 2002,11:28)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Eihän Honda - merkkisistä tehdyt henkilökuvakkeetkaan tuppaa toimaan..  onhan tuo Honda tietysti ihan hyvä Suzukin korvike  
biggrin.gif
wink.gif
wink.gif
wink.gif
wink.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Tässä vaiheessa täytyy kyllä myöntää että jos joku minulle SP-2:sen tai 1:sen hommaa niin kyllä tämän poijjaan takki kääntyy todella nopeasti
wink.gif

Voisin minäkin tuon ottaa. . .
Ja on mulla yksi suzu ollut, myönnettäköön... (tosin se ei ollut moottoripyörä= Gs500E) Mutta siitä ooon hyviin kaauuan!

Blääh, taas yksi ylipainoinen ja alitehoinen, moottorissakin joku (V)almistusvirhe... Jos joku muu kuin Suitsa niin Yammun R1, se on sentään niin HEL***IN kaunis!

Hoi siel etelässä täällä mie kirjottelen tunthureiden takhaa, joo elikkäs piti oikeen tänne paikalliseen kirjastoon änkeytyä ja tulla taas teidän iloksi.

Täällähän näyttää olevan aika tiivis tunnelma kun oon ollu tässä jonkun aikaa poissa, koittakaahan ystävät hyvät rauhoittua.

Niin kyllähän se tosiasia on että suzuki on paras jos nyt saa sanoa.
biggrin.gif

Back