• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Valkosivu renkaat nyt nopeesti alle ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Eli mistä sais valkosivu rekaita ? Eräs firma kertoi että ne on tilaus tavaraa... tilaa syksyllä ja saat alle ens kesäksi !
Tarttis nyt heti ! ainakin etukumi 110/80 18 tai suunnilleen vastaava koko

18-tuumainen valkosivu?

Ovat nuo valkosivut yleensä eteen joko leveitä 16" tai kapeita 19" & 21" tuumaisia eli onnea hakuun. Onko varmasti oikea tuumakoko?
Taitaa hakea Triumph Speedmasteriin rengasta ja kovasti saakin hakea, tuo vakiokoko kun tuntuu olevan koko, jota ei tuppaa löytymään laisinkaan valkosivuna.

Lähin vastaava eli 100/90-18 tuntuu olevan yhtä hankala tapaus, joten onnea etsintään!

Löytyisikö pyöriin irtovalkosivuja? Autoissa tuo ainakin on ihan yleistä tehdä erikoisemmat koot tuolleen.

Jep, jep. Nyt mä tiedän mistä niitä ww renkaita saa !
Kuulin myös samalla että Pohjanmaalla "vai,missä,se,nyt,oli"
on joku heppu joka on menestuksellä maalannu auton renkaita valkosivuiksi !?? Olis kiva tietää mitä sellanen maali on !!

veikkaan, että ajossa et huomaa onko valkosivut vai ei.

062802moto_prv.gif

No kato en tilannu sieltä. Liitti kuitenkin vinkistä, kävin kattoo mutta mä en löytäny sieltä WW renkkaita,,, Ja sit se toinen :- Mä huomaan ajossa onko valkosivut vai ei siitä miten ihmisten(naisten) päät kääntyilee...
niin varmaan poispäin
Mut asiaan, pitää tehdä pieniä teknisiä töitä ennen sen renkaan asennusta. Saatan kertoa sitten missä ja miten !
Eikä tarvii sanoo että VOI ajoominaisuudet muuttua

veikkaan, että ajossa et huomaa onko valkosivut vai ei.

062802moto_prv.gif
Pakko laittaa ihan pientä ivaa,, Huomaako se etuvetomies jos joutuu takavedolla ajamaan,,, ja NYT sitten jokainen voi itse päätellä onko tässä kyseessä veto vai itse asiassa työntö ?
Miten muuten mä saisin tohon mun nimen alle liitettyä tittelin "Valkosivu mies" . Tai jos nää netin modit vai mitä ne nyt oli laittais sen sinne.. kun minä itse en osaa, enkä viitsi opetella,, jeebaby

no mutta saahan niitä mustasivuisiakin, myös mustalla pohjalla tai kulutuspinnalla. mihkä muuten ovat nyt kadonneet ne parikolome vuotta sitten niin mainostetut värilliset renkaat? tomahawk? no sekin oli melkoista humpuukia mielestäni, sama kuin nuo vanneteipit tai persol eiku persel eiku repahtil eiku rupsul-väritykset tai valkoiset vilkunlasit. no niinhän se on ninjavärikin. kun pitää joskus muistaa itsekritiikkikin. mutta on se vain komio väri. mattamustan jälkeen.

Mustia kumeja saa säästöpörssin kassalla olevasta hyllystä...
no joo, tää alkaa rönsyilee ihan muille raiteille !! että mun puolesta tää saa loppua ja jos joku haluu vielä lyödä viimisen niitin niin antaa tulla vaan,,,,,

Ainakin Metzelerin ME880 110-90-18 on saatavilla MyNetMotosta Saksan maalta. On mustasivulla, valkosivulla ja ohuella valkoraidalla. Ja toimitus on nopea, jos tänään tilaat, saat kumin loppuviikosta. tuolta

Back