• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Valkoinen prätkä huomataan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja boomerang
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Turvallisuusasiaa jatkettaessa näkyvyyden lisäksi kuuluvuudella on suuri merkitys. Vahinko, että pakoputkien desibelimäärät rajoituksien takia on menossa "väärään" suuntaan. Loud pipes save lives.
Väärin. Loud pipes make a lot of noise.

Krominvärinen pyörä ja pitkät päälle. Ajakaa vaikka töötti pohjassa. Jos kuski vielä irvistää niin kaikki varmasti huomaavat, perkele.

Mulla on oranssi mopo ja valkoinen kypärä. Kaveri on todennut, että erottuu liikenteen joukosta autoilijan silmin aika hyvin. Ja miksei valkoinen pyörä - kyllähän esimerkiksi joku vfr valkoisena on oikein nätti laite
smile_org.gif

Valkoinen pyörä huomataan,, aivan varmasti! Osta vielä sinivalkoinen ajopuku, valkoinen kypärä ja huomioliivi päälle. Jo alkaa respektiä löytymään kotiloissa.  
wink.gif

Meinaan vaan että pelko kukkaron keventymisestä on hyvä pelotin. Siinä ajelee Audikuski aika kuuliaisesti tuollainen ilmestys taustapeilissä.  
biggrin.gif
Tänään ajaessa Lohjalta Helsinkiin motarilla sai rauhassa ajella ohituskaistaa ku kaikki autot väisti heti oikealle kaistalle.
062802jumpie_prv.gif

Liekö syynä sitten tuo pyöräni valkoinen väri jossa myös nuo valkoiset sivulaukut ja päässäni valkoinen kypärä.
Tää taisi olla ihan hyvä ostos
bowdown.gif

Otin nyt keväällä pyörää ostaessani nuo ammatti ihmisten vinkit haltuun  ja ostin pyöräni oranssin värisenä ehkä ikä tuo älyä koppaan nuorena oisin viitannut kintaalla kaikille neuvojille.
idea3.gif

En tiedä onko valkoinen prätkä sen paremmin huomattava kuin muutkaan värit.

Eron tekee se, että muiden tielläliikkujien vauhti laskee ja he keskittyvät tarkemmin liikenteeseen.

Ai niin, mulla on Yamaha FJ1200 joka on valkoinen ylhäältä ja sininen alhaalta, Mustat ajovarusteet ja hopeinen kypärä, jossa on kypäräpuhelimen johto.

Muutaman kerran on vastaantulijat jarruttaneet voimakkaasti ja parannelleet turvavöitään. Yleensä seurauksena on keskimmäisen sormen esitystä tai nyrkin tuuletusta.

062802jumpie_prv.gif

messuillahan oli se bikeworldin tuunaama honda kilonen rärrä ihan valkosena...meinasin ostaa sen mut sit mietin et vittu mikä putsailu niin sit päädyin koko mustaa ja ostin sen
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Se musta on ihan yhtä hirvee tai pahempi kun valkee. Ihana katupöly kun on sellasta vaaleeta. Viime kesänä oli musta ja alkukesästä tummanpunanen eikä ollu helppoo. Nyt on valkee ja ei tartte pestä kun jokatoinen päivä.

mopo

Se musta on ihan yhtä hirvee tai pahempi kun valkee. Ihana katupöly kun on sellasta vaaleeta. Viime kesänä oli musta ja alkukesästä tummanpunanen eikä ollu helppoo. Nyt on valkee ja ei tartte pestä kun jokatoinen päivä.

mopo
Jep, mulla kun on noi vanteetkin valkoiset. Kaks kertaa käyny ajelees sen jälkeen kun kaupasta sen hain ja nyt oli jo aikas mustana vanteet ja pyörä muutenkin harmaassa pölyssä.
Pakko oli käydä suihkuttelemassa...
Aattelin et jos siihen ottais jonkun vahauksen ni josko se auttais tossa pesussa ettei ainakaan tarttis niin paljon puunata
biggrin.gif

Tänään tuli peräkkäin parikin eri väristä letkaa vastaa Hämeenlinnan-
tiellä, kummatkin näkyivät oikein hyvin. Ensiksi 2 valkoista, kuskeilla
valkoiset kypärät ja taisi olla siniset takit huomioremmeillä. Sitten
toinen isompi, Harrikan tms. näköisiä ja joka osallistujalla keltainen
huomioliivi.

mopo
Jep, mulla kun on noi vanteetkin valkoiset. Kaks kertaa käyny ajelees sen jälkeen kun kaupasta sen hain ja nyt oli jo aikas mustana vanteet ja pyörä muutenkin harmaassa pölyssä.
Pakko oli käydä suihkuttelemassa...
Aattelin et jos siihen ottais jonkun vahauksen ni josko se auttais tossa pesussa ettei ainakaan tarttis niin paljon puunata
biggrin.gif
aikoinaan oli tommonen tonninen cbr valkoisilla vanteilla ni teettihän se töitä. en oikein muuta keksinyt asiaan ku harjaa ja pesuainetta
nixweiss.gif

mitäs muuten tommonen vfr kuluttaa normaalissa käytössä?

Tänään ajaessa Lohjalta Helsinkiin motarilla sai rauhassa ajella ohituskaistaa ku kaikki autot väisti heti oikealle kaistalle.
062802jumpie_prv.gif

Liekö syynä sitten tuo pyöräni valkoinen väri jossa myös nuo valkoiset sivulaukut ja päässäni valkoinen kypärä.
bowdown.gif
Juu, vaakakuppi keinuu, mä taidan kans hankkii valkosen kypärän. Laukut taidan jättää väliin..

Mulla on sini-valkoinen mopo ja päällä sini-valkoinen nahkapuku. Monesti olen huomannut, että autoilijoiden jarruvalot syttyvät, kun tulen lähelle. Samoin käy, jos olen pysähtynyt bussipysäkille!
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif

bowdown.gif
Juu, vaakakuppi keinuu, mä taidan kans hankkii valkosen kypärän. Laukut taidan jättää väliin..
Pakkohan ne laukut on olla silloin ku reissaa pidemmälle
062802moto_prv.gif

Pitäähän sitä jonnekkin omaisuutta sulloa matkalle
smile_org.gif

Me voitais Tiikerinna lähtee "pari-ajelulle" katsomaan autoilijoiden reaktioita..."valkoinen mopo+potta rulettaa"

Kyllä se valkoisen prätkän silmäkulmaan ilmestyminen kieltämättä aiheuttaa vaistomaisen, lyhyen vilkaisun nopeusmittariin...
biggrin.gif

Pakkohan ne laukut on olla silloin ku reissaa pidemmälle
062802moto_prv.gif

Pitäähän sitä jonnekkin omaisuutta sulloa matkalle
smile_org.gif
mun pienet hilppeet on aina mahtunut tankkilaukkuun tai reppuun.. matkusta kevyesti, säästyt pakkamisen vaivalta
wink.gif
.
E'eeeeiiii.... tuo on ihan mahdoton yhtälö.. naisen tavaratko muka mahtuisi tankkilaukkuun tai reppuun... minen usko... taitaa olla taas näitä Esson baari juttuja
tounge.gif

Ei tätä turhaan valkoiseksi maalattu, nythän se myös huomataan! Sitä paitsi valkoinen on tyttöjen väri.

IMG_0024.jpg

Back