• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Valkoinen prätkä huomataan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja boomerang
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ainakin "vanhempi" sukupolvi muistaa...
muistan,eikä mikään pahan näkönenkään
062802jumpie_prv.gif

My Webpage

Minä ainaskin tänään ostin tollasen valkoisen...
Viel ei osaa muutaman kilsan jälkeen sanoa et miten se
huomataan varsinkin kun on vielä valkoinen kypäräkin.
Mut ehkä punainen letti liehuttaen vie ajatuksen tosta
poliisista kuiteskin pois
biggrin.gif

Olen ajanut autolla vuodeta 1984, SIIS YKSYHDEKSÄNKAHDEKSANNELJÄ.

JA olen huommannut JOKA ainoan mopon, auton, moottopyörän jalkankulkijan jne.

KORTTI POIS jos sokeena ajaa.

PERKELEEN HELVETTI!
Mä aloitin -80

+1
Ja minä 1976
smile_org.gif
Kannattaisko pitää välillä taukoa? Niin ammattilaisetkin tekee.
Hyvä nicin kuvaus W:llä.

JA olen huommannut JOKA ainoan mopon, auton, moottopyörän jalkankulkijan jne.

PERKELEEN HELVETTI!
Mä aloitin -80

+1
Ja minä 1976
smile_org.gif
Kannattaisko pitää välillä taukoa? Niin ammattilaisetkin tekee.
Hyvä nicin kuvaus W:llä.
Käykö sielun päälle?

Olen huomannut, että ainakin omaan simmuun osuu kokovalkoinen matkapyörä parhaiten, varsinkin jos kuskilla on valkoinen kypärä  
tounge.gif
Mistä lie johtunee
biggrin.gif
Noin vakavammin, näkyvyyssyistä hommasin kokovalkoisen kypärän, kun huomasin jo senkin erottuvan maisemasta paremmin kuin muiden värien. Ja nyt alan pikkuhiljaa kallistua valkoiseen motskariin. Jos  ei kotelokuskit muuta huomaa, niin jeparipyörä yleensä huomataan. Tai sitten look a like... Menisikö katu-uskottavuus valkoisella motskarilla vai voisiko moista sietää?
Voi olla...valkonenhan heijastaa valon pois, toisin kuin musta joka imee sen....niin silmä ehkä reagoi vaaleaan nopeemmin. Voisko olla näi...

Ainakin uusi triple on siisti valkoisena.
062802jumpie_prv.gif

Valkonenhan väri on muuten helppoa korjausmaalata, ja maalatakin yleensä....toisin kuin tummat värit joissa näkyy virheet tosi selvästi.

Valkonenhan väri on muuten helppoa korjausmaalata, ja maalatakin yleensä....toisin kuin tummat värit joissa näkyy virheet tosi selvästi.
Hmmm... en nyt ole ihan samaa mieltä. Valkoistakin on monenlaista, kuten mulla on helmiäisvalkoinen pyörä ja ei ainakaan kotikonstein paikkamaalaukset onnistu. Onneksi ei ole vielä tullut tarvettakaan.

JA olen huomannut JOKA ainoan mopon, auton, moottopyörän jalankulkijan jne.

PERKELEEN HELVETTI!
Määki joka oon suunilleen tuolloin aloitellut työkseen liikkun..ja määki oon tainut joskus valehdella/muistanu väärin vaikka en periaattees koskaan niin tee.

Se vain meinaa olla silleen et hetikään kaikista noista huomaamattomista ei saa tietoa jollei kuulu sellainen kops-ääni.

My Webpage

Minä ainaskin tänään ostin tollasen valkoisen...
Viel ei osaa muutaman kilsan jälkeen sanoa et miten se
huomataan varsinkin kun on vielä valkoinen kypäräkin.
Mut ehkä punainen letti liehuttaen vie ajatuksen tosta
poliisista kuiteskin pois
biggrin.gif
Täytyy kyl sanoa, notta onnee hirmusesti uutelle mopotille
062802jumpie_prv.gif

Mää en oikeen tiedä, tosta vifferistä...meinaan harvoja pyöriä jokka on säväyttänyt oikein tosissaan.
bowdown.gif

Turvallisuusasiaa jatkettaessa näkyvyyden lisäksi kuuluvuudella on suuri merkitys. Vahinko, että pakoputkien desibelimäärät rajoituksien takia on menossa "väärään" suuntaan. Loud pipes save lives.

Mulla tuli kanssa heti mieleen toi tän vuoden VFR, tehokas pelätin!

Ja onnea Tiikerinalle uuden mopon johdosta
smile_org.gif
!

Kotiloissa valkoinen on myrkkyä talvella...
Tai no, ei Helsingissä, mutta jos tuosta kehän ulkopuolelle ajaa niin valkoinen on inhottava kun häivää sinne kinoksiin.
Prätkässä varmasti tehokas väri passiivista turvallisuutta ajatellen.

Hmmm... en nyt ole ihan samaa mieltä. Valkoistakin on monenlaista, kuten mulla on helmiäisvalkoinen pyörä ja ei ainakaan kotikonstein paikkamaalaukset onnistu. Onneksi ei ole vielä tullut tarvettakaan.
Tarkoitinkin tavallista valkoista...helmiäinen nyt varmaan onkin pahimpia korjattavia, onhan sitä tullut maalattua coupemersu helmiäisvalkoiseksi aikoinaan, hieno väri kyllä
smile_org.gif

Valkoinen pyörä huomataan,, aivan varmasti! Osta vielä sinivalkoinen ajopuku, valkoinen kypärä ja huomioliivi päälle. Jo alkaa respektiä löytymään kotiloissa.  
wink.gif

Meinaan vaan että pelko kukkaron keventymisestä on hyvä pelotin. Siinä ajelee Audikuski aika kuuliaisesti tuollainen ilmestys taustapeilissä.
biggrin.gif

Valkonen väri on likaantumisen kannalta huono väri.
withstupid.gif

Tettääkää vielä sellaset siniset tarrat,joissa lukee posliini(muistuttaa sanaa poliisii ainakin jotenkuten) poliisiahan ei saa esittää. Kielletty laissa.
ghostface.gif

Back