muistan,eikä mikään pahan näkönenkäänAinakin "vanhempi" sukupolvi muistaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
muistan,eikä mikään pahan näkönenkäänAinakin "vanhempi" sukupolvi muistaa...
Ja minä 1976Mä aloitin -80Olen ajanut autolla vuodeta 1984, SIIS YKSYHDEKSÄNKAHDEKSANNELJÄ.
JA olen huommannut JOKA ainoan mopon, auton, moottopyörän jalkankulkijan jne.
KORTTI POIS jos sokeena ajaa.
PERKELEEN HELVETTI!
+1
Kannattaisko pitää välillä taukoa? Niin ammattilaisetkin tekee.Ja minä 1976Mä aloitin -80Olen ajanut autolla vuodeta 1984, SIIS YKSYHDEKSÄNKAHDEKSANNELJÄ.
PERKELEEN HELVETTI!
+1![]()
Hyvä nicin kuvaus W:llä.Kannattaisko pitää välillä taukoa? Niin ammattilaisetkin tekee.Ja minä 1976Mä aloitin -80Olen ajanut autolla vuodeta 1984, SIIS YKSYHDEKSÄNKAHDEKSANNELJÄ.
PERKELEEN HELVETTI!
+1![]()
Käykö sielun päälle?Hyvä nicin kuvaus W:llä.Kannattaisko pitää välillä taukoa? Niin ammattilaisetkin tekee.Ja minä 1976Mä aloitin -80Olen ajanut autolla vuodeta 1984, SIIS YKSYHDEKSÄNKAHDEKSANNELJÄ.
PERKELEEN HELVETTI!
+1![]()
Hieno pyörä...My Webpage
Minä ainaskin tänään ostin tollasen valkoisen...
Viel ei osaa muutaman kilsan jälkeen sanoa et miten se
huomataan varsinkin kun on vielä valkoinen kypäräkin.
Mut ehkä punainen letti liehuttaen vie ajatuksen tosta
poliisista kuiteskin pois![]()
ON SE KOVA....Olen ajanut autolla vuodeta 1984, SIIS YKSYHDEKSÄNKAHDEKSANNELJÄ.
JA olen huomannut JOKA ainoan mopon, auton, moottopyörän jalankulkijan jne.
PERKELEEN HELVETTI!
Voi olla...valkonenhan heijastaa valon pois, toisin kuin musta joka imee sen....niin silmä ehkä reagoi vaaleaan nopeemmin. Voisko olla näi...Olen huomannut, että ainakin omaan simmuun osuu kokovalkoinen matkapyörä parhaiten, varsinkin jos kuskilla on valkoinen kypäräMistä lie johtunee
Noin vakavammin, näkyvyyssyistä hommasin kokovalkoisen kypärän, kun huomasin jo senkin erottuvan maisemasta paremmin kuin muiden värien. Ja nyt alan pikkuhiljaa kallistua valkoiseen motskariin. Jos ei kotelokuskit muuta huomaa, niin jeparipyörä yleensä huomataan. Tai sitten look a like... Menisikö katu-uskottavuus valkoisella motskarilla vai voisiko moista sietää?![]()
Oli muuten komia pyörä aikoinaan. Ja on vieläkin!Ainakin "vanhempi" sukupolvi muistaa...
Hmmm... en nyt ole ihan samaa mieltä. Valkoistakin on monenlaista, kuten mulla on helmiäisvalkoinen pyörä ja ei ainakaan kotikonstein paikkamaalaukset onnistu. Onneksi ei ole vielä tullut tarvettakaan.Valkonenhan väri on muuten helppoa korjausmaalata, ja maalatakin yleensä....toisin kuin tummat värit joissa näkyy virheet tosi selvästi.
Määki joka oon suunilleen tuolloin aloitellut työkseen liikkun..ja määki oon tainut joskus valehdella/muistanu väärin vaikka en periaattees koskaan niin tee.Olen ajanut autolla vuodeta 1984, SIIS YKSYHDEKSÄNKAHDEKSANNELJÄ.
JA olen huomannut JOKA ainoan mopon, auton, moottopyörän jalankulkijan jne.
PERKELEEN HELVETTI!
Täytyy kyl sanoa, notta onnee hirmusesti uutelle mopotilleMy Webpage
Minä ainaskin tänään ostin tollasen valkoisen...
Viel ei osaa muutaman kilsan jälkeen sanoa et miten se
huomataan varsinkin kun on vielä valkoinen kypäräkin.
Mut ehkä punainen letti liehuttaen vie ajatuksen tosta
poliisista kuiteskin pois![]()
Tarkoitinkin tavallista valkoista...helmiäinen nyt varmaan onkin pahimpia korjattavia, onhan sitä tullut maalattua coupemersu helmiäisvalkoiseksi aikoinaan, hieno väri kylläHmmm... en nyt ole ihan samaa mieltä. Valkoistakin on monenlaista, kuten mulla on helmiäisvalkoinen pyörä ja ei ainakaan kotikonstein paikkamaalaukset onnistu. Onneksi ei ole vielä tullut tarvettakaan.Valkonenhan väri on muuten helppoa korjausmaalata, ja maalatakin yleensä....toisin kuin tummat värit joissa näkyy virheet tosi selvästi.