Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosiaan tuohon lopputulokseen pääsin minäkin kun olen nyt kysellyt vakuutuksia. Ensit tiedä miten Aktia maksaa noita takaisin jos jotain tapahtuu....Vakuutusten pikavertailu:
Mies, 32v, HKI, boonukset 30%/70%
gsr600 -06
Pohjola n.1200€![]()
IF: n.1100€
Pohjantähti: n.950€
Aktia: n.750€![]()
Liikenne+täyskasko, ympärivuotinen
Tosiaan tuohon lopputulokseen pääsin minäkin kun olen nyt kysellyt vakuutuksia. Ensit tiedä miten Aktia maksaa noita takaisin jos jotain tapahtuu....[/QUOTE]Pohjola n.1200€![]()
IF: n.1100€
Pohjantähti: n.950€
Aktia: n.750€![]()
Liikenne+täyskasko, ympärivuotinen
kannattaa kysyä if:stä ja pohjantähdestä!Kävin kyselemässä tarjouksen uuten ninjaan Tapiolasta, ympärivuotista siis.
Ikä 32, Mikkeli, bonukset 50% (muistaakseni), täyskasko ja rahotusturva = 1290/vuosi.
Pyörä Kawasaki ZX-10R. Kalliiksi tulee tämä harrastus
Minulla on muut vakuutukset (talo, mökki, vene, auto, ihmiset) Fenniasta ja Z750:een oli siellä sikakalliit hinnat. Teho/paino -suhde on heillä merkittävin tekijä, joten siellä varmasti tuon ZX-10R:n hinta on hurja.kannattaa kysyä if:stä ja pohjantähdestä!Kävin kyselemässä tarjouksen uuten ninjaan Tapiolasta, ympärivuotista siis.
Ikä 32, Mikkeli, bonukset 50% (muistaakseni), täyskasko ja rahotusturva = 1290/vuosi.
Omakohtasella kokemuksella sanon että kyllä pohjantähti tolla alueella hakkaa muut yhtiöt 6-0kannattaa kysyä if:stä ja pohjantähdestä!Kävin kyselemässä tarjouksen uuten ninjaan Tapiolasta, ympärivuotista siis.
Huomasin myös saman kun kyselin hintoja, IF:ssä puolet halvempaa pitää Suzukia kuin muualla. Ja netin kautta kun tekee niin vielä 10% pois hinnasta. 320€ liikennevakuutus GSX-R 750 -96, liik.+osakasko oli 400€ ja rapiat, liik.+kevytkasko oli 600€ ja rapiat. Muissa yhtiöissä oli osakaskolla 800-900€.Gsx-R 750 K5, 25v, Tuusula. Bonukset 30/70 ja keskitetty vakuutukset. 874€ on Ifissä, Etukasko 500€ omavastuulla.
Taisi muissa yhtiöissä olla pitkälle yli 1200€...
Halpaa touhua ajaa pk-seudulla...![]()
Ainakin täällä päin Tapiolan "kassaneideillä" ei ole valtuuksia tehdä kunnon tarjouksia. Sanoivat sen itse ihan suoraan kun ihmettelin tarjouksen surkeutta.Kävin kyselemässä tarjouksen uuten ninjaan Tapiolasta, ympärivuotista siis.