Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinkus avattares sanoo, Life is painJoo , tuli tänään postissa vakuutusmaksut...Pohjolalla nousi liikennevakuutuksen hinta 8 prossaa ja autovaakuutus(kasko) n.15 prossaa.Ihanan kallista!
![]()
Niinpä juuri, harrastus maksaa.maksaa pois vaan eikä ajattele...![]()
Eiköhän se vakuutusmaksu mene teho/paino -suhteen mukaan. Eli, ehdottomasti kannattaa vakuuttaa pienemmän tehon mukaan. Se, mitä haaveritilanteessa vakuutusyhtiö sitten sanoo on taas ihan toinen juttu.Ostin AVK:lta 07/07 kolaroidun pyörän joka on rekisteröity 25 kW:seksi, mutta pyörä on kuitenkin täysitehoinen. Pyörä on zx6r vm.00 ja haluaisinkin tietää onko vakuutuksen kannalta fiksua pitää pyörä "alitehoisena" vai onko sama jos rekisteröin sen täysitehoiseksi?
Kiitokset vastauksesta. Tätä vähän mietin itsekkin, mutta kyseinen vekotin on kyllä helppo muuntaa takasin "alitehoiseksi". Mutta kuinkahan vaan tuo virkavalta on kiinnostunut pyörän tehoista? Herättää kenties epäilystä jos on Yoshimura kiinni ja rekisteriotteessa lukee 25 kW:iaEiköhän se vakuutusmaksu mene teho/paino -suhteen mukaan. Eli, ehdottomasti kannattaa vakuuttaa pienemmän tehon mukaan. Se, mitä haaveritilanteessa vakuutusyhtiö sitten sanoo on taas ihan toinen juttu.Ostin AVK:lta 07/07 kolaroidun pyörän joka on rekisteröity 25 kW:seksi, mutta pyörä on kuitenkin täysitehoinen. Pyörä on zx6r vm.00 ja haluaisinkin tietää onko vakuutuksen kannalta fiksua pitää pyörä "alitehoisena" vai onko sama jos rekisteröin sen täysitehoiseksi?
-Mikko
no ei niitä se kiinnosta. ite ajoin tutkaan pitkästi yli toista sataa "25 kw:sella".. edit: niin tietenki se riippuu onko sulla ikää ajaa täystehosella, mutta nimimerkistä päätellen on. nii siinä tapaukse ssa kyttiä ei kiinnosta rekisteri otteeseen merkitty tehoKiitokset vastauksesta. Tätä vähän mietin itsekkin, mutta kyseinen vekotin on kyllä helppo muuntaa takasin "alitehoiseksi". Mutta kuinkahan vaan tuo virkavalta on kiinnostunut pyörän tehoista? Herättää kenties epäilystä jos on Yoshimura kiinni ja rekisteriotteessa lukee 25 kW:iaEiköhän se vakuutusmaksu mene teho/paino -suhteen mukaan. Eli, ehdottomasti kannattaa vakuuttaa pienemmän tehon mukaan. Se, mitä haaveritilanteessa vakuutusyhtiö sitten sanoo on taas ihan toinen juttu.Ostin AVK:lta 07/07 kolaroidun pyörän joka on rekisteröity 25 kW:seksi, mutta pyörä on kuitenkin täysitehoinen. Pyörä on zx6r vm.00 ja haluaisinkin tietää onko vakuutuksen kannalta fiksua pitää pyörä "alitehoisena" vai onko sama jos rekisteröin sen täysitehoiseksi?
-Mikko
Rekisteröi alitehoiseksi ja myy se mulle alihintaanOstin AVK:lta 07/07 kolaroidun pyörän joka on rekisteröity 25 kW:seksi, mutta pyörä on kuitenkin täysitehoinen. Pyörä on zx6r vm.00 ja haluaisinkin tietää onko vakuutuksen kannalta fiksua pitää pyörä "alitehoisena" vai onko sama jos rekisteröin sen täysitehoiseksi?
En halua ottaa riskiä, vaan itse ajattelin kyllä käydä (tyhmä minä!) dynolappujen kanssa, kun muutenkin pitää säätää keväällä, konttorilla lyömässä oikeat kw:t lappuun. Ei jaksa/uskalla ottaa riskiä, että onnettomuustilanteessa yhtiö luikertelee taas jollain verukkeella korvauksista.
Noin minä teen, jokainen tekee omat päätöksensä, joka on muuten ihan helvetin hieno juttu.
- P
EDIT: editoitu erittäin rankalla kädellä. En halua, että kukaan suuttuu, jos täällä lauotaan tekstiä, jota tänne ei kaikki halua.
sanoi:En halua ottaa riskiä, vaan itse ajattelin kyllä käydä (tyhmä minä!) dynolappujen kanssa, kun muutenkin pitää säätää keväällä, konttorilla lyömässä oikeat kw:t lappuun. Ei jaksa/uskalla ottaa riskiä, että onnettomuustilanteessa yhtiö luikertelee taas jollain verukkeella korvauksista.
Kyllä noin on. Ei kaksinen muutos tarvi olla kulkuneuvossa kun saattaakin tulla maksettavat vakuutuksenottajalle.toisaalta jos ajaa esim jossain risteyksessä kolarin, niin ei se kilowattimäärä mitään vaikuta. mutta vakuutusyhtiöiden kanssa ei kannata leikkiä, koska ne ei leiki.