Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyttäys- ja holhoususkovaisille voisi laittaa sirun perseeseen heti osastolla.Pöljille voisi tehdä oman vakuutusyhtiön: idiot.fi. Ja eikun keula pystyyn,![]()
persaukisillehan kaikki on kallista joten liputetaan toki sinun puolesta että riittäisi rahat sitten paremminHeips. Minulle sopii. "vetomiehet" ottakaa vakuutukset pois. Meikä kiittää jos vakuutusmaksut laskee. Pöljille voisi tehdä oman vakuutusyhtiön: idiot.fi. Ja eikun keula pystyyn,![]()
Höpön höpön. Todellisten vetomiesten vakuutukset tippuvat, koska he vetävät niin lujaa sinne kaselikkoon, ettei tarvitse maksaa kalliita sairaanhoitokuluja ja sairaseläkettä.Heips. Minulle sopii. "vetomiehet" ottakaa vakuutukset pois. Meikä kiittää jos vakuutusmaksut laskee. Pöljille voisi tehdä oman vakuutusyhtiön: idiot.fi. Ja eikun keula pystyyn,![]()
Ennen tuollaisia kommentteja olisi varmaan hyvä olla tiedossa mikä lasketaan "kovaksi kiihdytykseksi" tai "kovaksi jarrutukseksi". Siinä sitä on moni matkamopoilijakin pian ihmeissään kun huoltiksen pihasta lähtiessä kiihtyvyys on ylittänyt vanhan kuplavolkkarin maksimin, ja postista kolahtaa ylimääräinen vakuutuslasku kaahaamisesta.Heips. Minulle sopii. "vetomiehet" ottakaa vakuutukset pois. Meikä kiittää jos vakuutusmaksut laskee. Pöljille voisi tehdä oman vakuutusyhtiön: idiot.fi. Ja eikun keula pystyyn,![]()
Jaahas...kiitoksia(?) tittelistä, en tiennytkään kuuluvani ko. ryhmään. Oletko kenties huomannut, että moottoripyörällä liikkuessa kiihdytykset ovat luonnostaan ripeämpiä kuin autolla vaikkei mopoa punarajalle vinguttaisikaan? Mielestäni olisi ihan aiheellista tietää mahdollisimman tarkasti ja mahdollisimman ajoissa millaiset ovat rajat joiden puitteissa tuollaista vakuutusta kaupitellaan. Ja kaikkein tärkeimpänä: Mihin rajat perustuvat, jos niillä on tarkoitus parantaa liikenneturvallisuutta.Ennen tuollaisia kommentteja olisi varmaan hyvä olla tiedossa mikä lasketaan "kovaksi kiihdytykseksi" tai "kovaksi jarrutukseksi". Siinä sitä on moni matkamopoilijakin pian ihmeissään kun huoltiksen pihasta lähtiessä kiihtyvyys on ylittänyt vanhan kuplavolkkarin maksimin, ja postista kolahtaa ylimääräinen vakuutuslasku kaahaamisesta.
Totta, voisikohan vakuutusyhtiöt tehdä teitä "vetomiehiä" varten taulukon, jossa olisi sanktiot eri rikkeille.
Vähän niinkuin susikoiran kasvatusta!Kyttäys- ja holhoususkovaisille voisi laittaa sirun perseeseen heti osastolla.Pöljille voisi tehdä oman vakuutusyhtiön: idiot.fi. Ja eikun keula pystyyn,![]()
"Kyllä minua saa valvoa koska minä en tee mitään laitonta."
Tervejärkisellä ihmisellä asia on nimenomaan päinvastoin: koska en tee mitään laitonta, minua ei tarvitse kytätäkään.
Ei tarvitse ymmärtääkään. Tulevaisuudessa se vaan tulee menemään näin ja gepsin mukaan saat myös sakot - tai olet saamatta. 10 v, niin saatte nähdä ja siinä ei adressit auta. Lait säädetään meillä muuten kuin maalaisjärkeä käyttäen - lakien käytäntöön viemisestä ja toteuttamisesta puhumattakaan.En oikein ymmärrä J@ck näkökulmaa: "Vaan odottakaa hetki.. Ei mene kauaa, kun tuollaiset gps-vakuutukset ovat ainoita mahdollisia."
Ei helevetti! Meistä se vaan on kiinni mitä lainsäädäntöä tässä maassa tehdään.
MUAHAHAHAHAAAA!!!Meikä kiittää jos vakuutusmaksut laskee.
Ei tarvi olla pessimisti. Kun luet sitä 2000 vuotta vanhaa kirjaa nimeltä Raamattu, löydät sieltä ennustuksen:Ei tarvitse ymmärtääkään. Tulevaisuudessa se vaan tulee menemään näin ja gepsin mukaan saat myös sakot - tai olet saamatta. 10 v, niin saatte nähdä ja siinä ei adressit auta. Lait säädetään meillä muuten kuin maalaisjärkeä käyttäen - lakien käytäntöön viemisestä ja toteuttamisesta puhumattakaan.En oikein ymmärrä J@ck näkökulmaa: "Vaan odottakaa hetki.. Ei mene kauaa, kun tuollaiset gps-vakuutukset ovat ainoita mahdollisia."
Ei helevetti! Meistä se vaan on kiinni mitä lainsäädäntöä tässä maassa tehdään.
Anteeksi, jos olen pessimistinen..
Pohjolassa ei ole vakuutuksia, eikä tule koskaan olemaankaan..
Joo, merkit on olleet näkyvissä arkielämässäkin jo vuosia sitten. Meinaan kun edellisen mopon rekkari oli xx-666. Siinä joku vuosi sitten Eestin rajaviranomainenkin totesi, että sullahan on saatans number18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
Ei tarvi olla mikään ennustaja tajutakseen että tuohon kauppahommaan mennään, eli ihmiseen istutetaan se siru, joka pitää meidät niin sanotusti aisoissa.
Jännää on vain se, että se on ennustettu jo parituhatta vuotta sitten.
Toinen syy on se kumma enemmistö Suomen kansasta, joka vastailee kyselyihin. Esimerkiksi nyt 60% vastaajista aikoo ajaa maltillisemmin, jos vakuutuksista saa alennusta sen takia. Myös enemmistö vastaajista vaatii, että suojateille pitäisi saada kameravalvonta. Kun kansalta kysyttiin, mikä olisi sellainen ylinopeus, että poliisin pitäisi heti puuttua, ja muistaakseni enemmistö kannatti puuttumista 3km/h-6km/h ylityksiin. Nämä äänestysesimerkit Hesarin sivuilta.....
Syy #1 miksi Suomessa on mahdollista tehdä jos jonkinlaista mielivaltaa on se, että kansa ei reagoi millään lailla mihinkään.
"ei se kuitenkaan mitään auta...."
....
Ei tarvi olla pessimisti. Kun luet sitä 2000 vuotta vanhaa kirjaa nimeltä Raamattu, löydät sieltä ennustuksen:
.....