Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tämä tietoa vai mutua?Nordeassa pitää olla avain- tai kanta-asiakkaana, jotta saa sieltä vakuutuksia.
Ei tarvitse olla asiakkaana Nordeassa ollenkaan. Sain tarjouksen tarjouksen vaikka olen Sampo-pankin asiakkaita.Onko tämä tietoa vai mutua?Nordeassa pitää olla avain- tai kanta-asiakkaana, jotta saa sieltä vakuutuksia.
On sitten näemmä muuttunut tämä asiakkuusvaatimus hiljattain. Sori, jos jakelin vanhentunutta tietoa.Ei tarvitse olla asiakkaana Nordeassa ollenkaan. Sain tarjouksen tarjouksen vaikka olen Sampo-pankin asiakkaita.Onko tämä tietoa vai mutua?Nordeassa pitää olla avain- tai kanta-asiakkaana, jotta saa sieltä vakuutuksia.
Joo tanskalainen vakuutusyhtiö kyseessä. Seisonta-ajalta ei maksuja ollenkaanSain starttina 20% ja 50%. Yritin tinkiä lisäbonuksia. Nordea varmisti asian ja ilmoitti että jos siirtää kotivakuutuksen ja/tai autovakuutuksen niin saa starttina kaskoon 70%, muuten 50%. Taitaa viedä Nordea voiton ainakin mun osalta. Soittakaa Nordean asiakaspalveluun 0200 3000 (pvm/mpm) ma-pe 8-20, jos jotain kiinostaa.![]()
Soitas seuraavaan numeroon (Nordea vakuutus):Itse olin yhteyksissä Nordean mopovakuutus asioissa pari päivää sitten.Ilmoittivat ettei moottoripyörän vakuutus ole vielä mahdollista,joten en saanut tarjousta.Moottoripyörä vakuutukset tulevat virkailijan mukaan yhtiön valikoimaan joskus kevään aikana.
Onko joillekkin siis jo tarjouksia tehty ko.yhtiöstä?
Missään vakuutuksessa ei mene seisonta-ajalta maksuja.. Joissain rahoitukseen kytketyissä vakuutuksissa pyörää ei pysty laittamaan ollenkaan seisomaan, esim. GE:n rahoitus/vakuutus (joka taitaa olla Tapiolan tai vaihtoehtoisesti Veritaksen).Ei tarvitse olla asiakkaana Nordeassa ollenkaan. Sain tarjouksen tarjouksen vaikka olen Sampo-pankin asiakkaita.Onko tämä tietoa vai mutua?Nordeassa pitää olla avain- tai kanta-asiakkaana, jotta saa sieltä vakuutuksia.
Joo tanskalainen vakuutusyhtiö kyseessä. Seisonta-ajalta ei maksuja ollenkaanSain starttina 20% ja 50%. Yritin tinkiä lisäbonuksia. Nordea varmisti asian ja ilmoitti että jos siirtää kotivakuutuksen ja/tai autovakuutuksen niin saa starttina kaskoon 70%, muuten 50%. Taitaa viedä Nordea voiton ainakin mun osalta. Soittakaa Nordean asiakaspalveluun 0200 3000 (pvm/mpm) ma-pe 8-20, jos jotain kiinostaa.![]()
Liikennevakuutuksesta tulee pieni maksu siinä tapauksessa, jos ajoneuvo koko vuoden seisonnassa eli vuodessa ei ole varsinaista vakuutusmaksua ollenkaan.Missään vakuutuksessa ei mene seisonta-ajalta maksuja..
Jotenkin mä arvasin, että joku koira tässä on haudattuna. Kuulostikin vähän liian hyvältä, että kuka tahansa saisi sieltä halpoja vakuutuksia.Lainaus tarjouksesta:
Toistaiseksi emme myönnä kaskovakuutusta muutakuin vakuutusten keskittämisen yhteydessä
Hep. Oletko aivan varma tuosta seisonta-ajasta ja kyselitko Isoa vai pientä Kaskoa?Ei tarvitse olla asiakkaana Nordeassa ollenkaan. Sain tarjouksen tarjouksen vaikka olen Sampo-pankin asiakkaita.
Joo tanskalainen vakuutusyhtiö kyseessä. Seisonta-ajalta ei maksuja ollenkaanSain starttina 20% ja 50%. Yritin tinkiä lisäbonuksia. Nordea varmisti asian ja ilmoitti että jos siirtää kotivakuutuksen ja/tai autovakuutuksen niin saa starttina kaskoon 70%, muuten 50%. Taitaa viedä Nordea voiton ainakin mun osalta.