• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vakuutus nordeasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iniz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hienoa, upeeta jos ovat saaneet sorvattua vakuutuksen pyörään(kaskon), siellä on muissa vakuutuksissa edukkaat hinnat, ja kaikki muuhan siellä on jo vakuutettuna paitsi pyörä ja vene.. pitääpä pyytää tarjousta..
062802jumpie_prv.gif

Nordeassa pitää olla avain- tai kanta-asiakkaana, jotta saa sieltä vakuutuksia.
Onko tämä tietoa vai mutua?
Ei tarvitse olla asiakkaana Nordeassa ollenkaan. Sain tarjouksen tarjouksen vaikka olen Sampo-pankin asiakkaita.
Joo tanskalainen vakuutusyhtiö kyseessä. Seisonta-ajalta ei maksuja ollenkaan
smile_org.gif
Sain starttina 20% ja 50%. Yritin tinkiä lisäbonuksia. Nordea varmisti asian ja ilmoitti että jos siirtää kotivakuutuksen ja/tai autovakuutuksen niin saa starttina kaskoon 70%, muuten 50%. Taitaa viedä Nordea voiton ainakin mun osalta. Soittakaa Nordean asiakaspalveluun 0200 3000 (pvm/mpm) ma-pe 8-20, jos jotain kiinostaa.

Ei tarvitse olla asiakkaana Nordeassa ollenkaan. Sain tarjouksen tarjouksen vaikka olen Sampo-pankin asiakkaita.
smile_org.gif
Sain starttina 20% ja 50%. Yritin tinkiä lisäbonuksia. Nordea varmisti asian ja ilmoitti että jos siirtää kotivakuutuksen ja/tai autovakuutuksen niin saa starttina kaskoon 70%, muuten 50%. Taitaa viedä Nordea voiton ainakin mun osalta. Soittakaa Nordean asiakaspalveluun 0200 3000 (pvm/mpm) ma-pe 8-20, jos jotain kiinostaa.
On sitten näemmä muuttunut tämä asiakkuusvaatimus hiljattain. Sori, jos jakelin vanhentunutta tietoa.
withstupid.gif

Avainasiakkaana saapi näköjään jonku 9% alennuksen. Henkilökohtainen pankkineuvojani ei suvainnut vastata puhelimeen, joten soittelin suoraan Nordea vakuutukseen, nyt tarjousta odotellessa
033102beer_1_prv.gif

Itse olin yhteyksissä Nordean mopovakuutus asioissa pari päivää sitten.Ilmoittivat ettei moottoripyörän vakuutus ole vielä mahdollista,joten en saanut tarjousta.Moottoripyörä vakuutukset tulevat virkailijan mukaan yhtiön valikoimaan joskus kevään aikana.
Onko joillekkin siis jo tarjouksia tehty ko.yhtiöstä?

Itse olin yhteyksissä Nordean mopovakuutus asioissa pari päivää sitten.Ilmoittivat ettei moottoripyörän vakuutus ole vielä mahdollista,joten en saanut tarjousta.Moottoripyörä vakuutukset tulevat virkailijan mukaan yhtiön valikoimaan joskus kevään aikana.
Onko joillekkin siis jo tarjouksia tehty ko.yhtiöstä?
Soitas seuraavaan numeroon (Nordea vakuutus):
09-165 887 80

Tuolta juuri hetki sitten pyysin tarjouksen
smile_org.gif

smile_org.gif
Missään vakuutuksessa ei mene seisonta-ajalta maksuja.. Joissain rahoitukseen kytketyissä vakuutuksissa pyörää ei pysty laittamaan ollenkaan seisomaan, esim. GE:n rahoitus/vakuutus (joka taitaa olla Tapiolan tai vaihtoehtoisesti Veritaksen).

Lainaus tarjouksesta:
Toistaiseksi emme myönnä kaskovakuutusta muutakuin vakuutusten keskittämisen yhteydessä

Taitaapi jäädä tällä erää keskittelemättä...

Tässä saamani tarjous.

Pyörä 600cc, paikkakunta Porvoo.
Kasko 70%, liikenne 30%, 150 euron omavastuulla.

Vuosimaksu yhteensä 1332 e, eli 111 e/kk, eli kuuden kuukauden vakuutukset olisivat 666 euroa ja seitsemän 777 euroa.

Tarjous edellyttää myös toisen vakuutuksen ottamisen yhtiöstä.

Huomatkaa Luigin tapa esittää asia!

Juuri noin se pitäisi esittää. Ei jää tulkinnalle niin paljon mahdollisuuksia, kun hintaan vaikuttavat asiat on kerrottu (vrt. kun nainen sanoo saaneensa jostain rätistä 200 egun alennuksen
wink.gif
).

Itse hinta vaikuttaa edelleen tällaisen fossiilin mielestä korkealta, mutta tässä asiassa toimineekin käänteinen ikärasismi
biggrin.gif

Mulle soitti se sama Nordean henkilö tänään iltapäivällä että anteeksi he eivätkään voi vakuuttaa pyörääsi koska pitää olla muita vakuutuksia keskitettynä. Vittu pitäköön perkele
033102ass_1_prv.gif
Tekisi mieli soittaa Nordeaan vähän korkeammalle ja kysyä vakuutusbisneksenne ideologiaa
withstupid.gif
Joku vakuutusyhtiö kun tajuaisi tehdä meille kevätkapanjan ja mainostaisi sitä jossa olisi hyvät alennukset ja ehdot niin korjaisi vakuutuspotin varmasti tehokkaasti
Soitin Pohjantähteen samoin tein ja sovin heidän kanssa vakuutukset kuntoon. Kuulemma ei rata-ajoehdotkaan muutukaan 1.5. Vitunkaan väliä enää muuttu tai ei halvin se kaikista oli.

Älkää riemastuko vakuutuksessa ainoastaan hinnasta. Tutustukaa myös sisältöön.

Jollekin omavastuu, vaikka ny Balttiassa, on merkityksellistä, jollekin joku muu. Ne ei oo samansisältöisiä, ne kaskovakuutukset.

Kusetusyritys, se on kyllä...

Tällaista tarjosivat.
29v kuski, yli 1000cc mopo, Espoo:

Liikennevakuutus lähtöbonus 20% 1359,64 euroa
Laajakasko lähtöbonus 70% 534,13 euroa
Kotivakuutus 61,60 euroa

Hinnat ja bonukset koskevat siis vain keskitettyä pakettia ja vain Nordea avainasiakkaille. Päälle vielä normaali 2,5% kertamaksuale. Lisäksi kaveri ei vielä tiennyt mitä seisonta-ajalta veloitetaan, palaa tuosta vielä.

Pohjolasta saamaani tarjoukseen verrattuna siis: liikennevakuutus 40eur kalliimpi, kasko 100eur halvempi. Eli seisonnasta riippuu siis kummassa tulee kokonaisuutena halvemmaksi.

Edit. Arvioivat seisontavakuutuksen hinnaksi lonkalta ~1/4 kaskosta. Joka taas on enemmän kuin Pohjolassa. Eli lopputulemana koko paketti olisi kummassakin firmassa muutaman kympin tarkkuudella samoissa kantturoissa.

Joo tanskalainen vakuutusyhtiö kyseessä. Seisonta-ajalta ei maksuja ollenkaan :) Sain starttina 20% ja 50%. Yritin tinkiä lisäbonuksia. Nordea varmisti asian ja ilmoitti että jos siirtää kotivakuutuksen ja/tai autovakuutuksen niin saa starttina kaskoon 70%, muuten 50%. Taitaa viedä Nordea voiton ainakin mun osalta.
Hep. Oletko aivan varma tuosta seisonta-ajasta ja kyselitko Isoa vai pientä Kaskoa?

Minulle kun tosiaan puhelimessa eivät oikein osanneet sanoa juuta eikä jaata ja lopulta arvioi seisonnan hinnaksi 1/4 kaskon hinnasta?

Mulla on nyt vakuutukset Pohjolassa eikä tää Nordea halvempi ollut, ei näytä olevan mitään syytä muuttaa, ellei sukset mene ristiin Pohjolan kanssa. Aika samassa tasossa ollaan.

Back