• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

VAKUUTUKSET PAIKKAKUNNAN VAIKUTUS

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja whosia
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mites tämmönen, kun kilpailutin tossa juuri vakuutusyhtiöt, ja melkein kaikki tarjos turkuun n. 1250 ja halikkoon n. 1000 vuosi, siis liikennevakuutus. Asun nyt turussa mutta tulevaisuudessa Halikossa, voinko pistää pyörän vakuutukset jo nyt Halikkoon?

Hei, v***u, viidessasdas viesti!  
cool.gif

On se niin väärin. "Kivaa" asua Vantaalla.
veryangry.gif

Pitäisi varmaan laittaa mopo kirjoille mökille. Voisi sellainen 2000 asukkaan kuoleva tuppukylä tulla vähän halvemmaksi.

Vakuutuksethan tulee sen mukaan, missä olet kirjoilla. Eli ei onnistu ennenkuin olet muuttanut.
En välttämättä allekirjoittais totakaan...itse olen kirjoilla eri kunnassa, missä asun. Vakuutukset menee sen mukaan missä on kotiosoite. Yritin tingata vakuutuksia sen mukaan, missä olen kirjoilla, mutta ei mennyt läpi. Olis tullut säästöä n. 300€ / vuosi.

Tuli vielä alkuperäiseen kysymykseen liittyen mieleen, että eihän siinä olisi mitään järkeä jos voisi ns. etukäteen laittaa vakuutukset menemään sen kunnan hintaluokituksen mukaan, johon joskus muuttaa. Siinä tapauksessa minäkin muuttaisin ties minne...ehkä.

Jos tuommoinen keplottelu olisi mahdollista, niin olisi siinä vakuutusvirkailijoilla ihmettelistä, kun Halikossa olisi 7 000 moottoripyörää ja asukkaita 1000?? (en tarkistanut internetistä...)
tounge.gif
tounge.gif

Back