Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vakuutuksethan tulee sen mukaan, missä olet kirjoilla. Eli ei onnistu ennenkuin olet muuttanut.Asun nyt turussa mutta tulevaisuudessa Halikossa, voinko pistää pyörän vakuutukset jo nyt Halikkoon?
Niinpä.Pitäisköhän siirtää pyörä tyttären nimiin kun hää asustaa Mikkelissä.On se niin väärin. "Kivaa" asua Vantaalla.![]()
Pitäisi varmaan laittaa mopo kirjoille mökille. Voisi sellainen 2000 asukkaan kuoleva tuppukylä tulla vähän halvemmaksi.
En välttämättä allekirjoittais totakaan...itse olen kirjoilla eri kunnassa, missä asun. Vakuutukset menee sen mukaan missä on kotiosoite. Yritin tingata vakuutuksia sen mukaan, missä olen kirjoilla, mutta ei mennyt läpi. Olis tullut säästöä n. 300€ / vuosi.Vakuutuksethan tulee sen mukaan, missä olet kirjoilla. Eli ei onnistu ennenkuin olet muuttanut.
Taas yksi hyvä syy käyttää GE-rahoituksen vakuutusta. Bonareiden putoaminen ei ole myöskään ongelma korvauksia haettaessa ...Vakuutuksethan tulee sen mukaan, missä olet kirjoilla. Eli ei onnistu ennenkuin olet muuttanut.Asun nyt turussa mutta tulevaisuudessa Halikossa, voinko pistää pyörän vakuutukset jo nyt Halikkoon?