Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihin jäi Lähivakuutus? Vaihdoin Pohjolasta Lähivakuutukseen, koska säästin Kotilovakuutuksissa vaivaiset 75 %Tarjousten perusteella ranking (vain ajoneuvot noin)
Pohjola
Pohjantähti +30€
Fennia +110
Tapiola +400
If +530
![]()
Soita sinne ja tingi. Itse laskin väärin ja kaksi päivää jäi puuttumaan. Soitin konttoriin ja vänkäsin, niin bonarit pompsahti uusiin lukemiin.![]()
HITSIN HITSI !!!
Olin tossa yhden kesän-03 ilman pyörää... ja sopiva pyörä kesäksi-04 löytyi toukukuussa 12 päivä...
NYT EN SAA BOONUKSIA NOUSEE
puuttuu 1vrk 140 vrk:sta vakuutuskaudenaikana...
PER... PER... STANA...
Taitaa IFillä olla joku puhelinkampanja meneillään kun mullekin viime viikolla soittelivat, vaikkei mulla oo ikinä ollut mitään vakuutuksia siellä. Olisivat lähteneet tekemään tarjousta sen perusteella, että täräytetään moottoripyörän kaskoon heti kärkeen täydet prosentit. No niin tekee moni muukin firma ja itse asiassa muutama viikko sitten kaikki vakuutukseni siirtyivät Lähivakuutuksesta kilpailijalle....Tänään just soitti mulle IF-yhtiöstä mut en kerinny jutella kauaa joten lupas soitella huomen (siis tänään) uudelleen, joten saas nähä vaihtuuko TURVA siis tähän IF-yhtiöön![]()
Kiitos vihjeestä, kysyn vielä sieltä.Mihin jäi Lähivakuutus? Vaihdoin Pohjolasta Lähivakuutukseen, koska säästin Kotilovakuutuksissa vaivaiset 75 %![]()
Uusien "suunnitelmien" mukaan ajoneuvojen seisonta-aika ilmoitukset tullee jatkossa (olikohan 2006 alusta) ottamaan vastaan AKE, eikä enää vakuutusyhtiöt, kuten nykyisin. Tuo muutos tulee tietämään ylimääräisiä kustannuksia. Eli ns. kirjaamiskulu (tällä hetkellä 9€) tullaan veloittamaan aina, kun ilmoitat ajoneuvon seisontaan ja taas kertaalleen uudelleen, kun ilmoitat ottavasi ajoneuvon käytöön.Niin, kun vaihtaa vakuutus yhtiötä niin täytyy rekisteröidä uudelleen, eli 9 € kulu/ajoneuvo![]()
Ymmärtääkseni ei kummallakaan seisonta-ajalla eikä ajoajalla ole mitään rajoitusta eli voit ottaa pyörän seisonnasta päiväksi liikenteeseen ja päinvastoin. Tosin seisonta-ajan täytyy muistaakseni olla vähintään kuukausi ettei tarvitse maksaa vakuutusmaksua siltä ajalta. Tällä on ilmeisesti pyritty estämään se ettei ns. turhia seisonta ilmoituksia tulisi.Kuinka pieneksi aikaa nykyisillä säännöillä voi laittaa seisontaan ja taas takaisin ajoon, ja kuinka kauan täytyy pitää ajossa kerrallaan ?
Niin, no...mulle mopon vakuutuksista Tapiola oli ylivoimaisesti kallein vaihtoehto kun tarjouksia kyselin. Turva sekä Pohjantähti tekivät selkeästi parhaat tarjoukset (auto+mopo+kotivakuutus) ja lopulta päädyin Turvaan.Kannattaa kilpailuttaa. Mopon vakuutus tulee mulle halvimmaksi Tapiolasta, jossa myös koti- ja autonvakuutukset. Hinnoissa on HUIMIA eroja..olikohan n.700e/v 5 kk ajoa loput seisomassa??![]()
Turva sekä Pohjantähti tekivät selkeästi parhaat tarjoukset (auto+mopo+kotivakuutus) ja lopulta päädyin Turvaan.
Niin, ja jottei menisi liian helpoksi, kannattaa kysellä useammasta lähivakuutuksesta.Mihin jäi Lähivakuutus? Vaihdoin Pohjolasta Lähivakuutukseen, koska säästin Kotilovakuutuksissa vaivaiset 75 %![]()