• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vakionopeussäädin Throttlemate

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pekkavee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Halvin...Polkupyörän sisäkumista pätkä (40mm) kaasukahvan ja kahvapaino väliin tai päälle... tuota tullut käytettyä monesti pitkillä siirtymillä saksa - ruotti jne.

Jos joku vielä tuollaisen Throttlemate vehkeen haluaa, niin mä voin tilata, kun tulee muutaman tilaus.
https://www.youtube.com/watch?v=WxzJoIIESdc
Hinta toimitettuna Suomessa minulta tilaajalle olisi toimituskuluineen 18.- euroa.

Kun itse tilaa netistä niin se tulee halvemmalla ( noin 16.50 euroa ), jos maksusysteemi on edullinen ja kurssit kohdallaan.
Paypal on hyvä systeemi ja kurssit kohdallaan.

Pekka
:O:O:O

Viimeksi muokattu:
Defiance sanoi:
Mitenkäs on, kestääkö vääntää sen verran paljon auki, että saa paikalleen vai tarviiko gessun kahvasuoja irrottaa ja pujottaa paikalleen?
Ei tarvitse kahvasuojaa irrottaa. Kyllä sen voi asentaa suoraan siihen kahvaan levittämällä sitä tarpeeksi.
Itse kokeilin tuota omassani ja hyvin voi avata tarpeeksi.
Tuossa esimerkki

Pekka

No nyt tilasin noita Throttlemate vehkeitä lisää 8 kpl uusille kuskeille. Siinä on muutama ylimääräinenkin eli jos joku haluaa niin viesti mulle.
pekka.vuorelma(ät väkkyrä tähän)gmail.com
Tulevat varmaan ensi viikolla eli viikolla 14.
Hinta on se 18.- euroa sisältäen Suomen toimituskulutkin.
Toimitan kanssa asennusohjeet vehkeen mukana.
Oli meinaan ekojen kanssa meillä kerholla vähän ihmettelemistä kuinka päin se asennetaan ja voiko sitä venyttää riittävästi kahvan ympärillä. Voi.

Pekka
Puh 050 5768 480

PekkaVeen avustuksella minullekkin tuollainen tuli tuossa muutama vko sitten. Onpa varsin näppärä laite tämä throttle mate. Yksinkertainen ja toimiva. Sellaista kaasukäden "leputtaja" systeemiä tuli joskus kokeiltua, en tykännyt mutta tämä systeemi toimii. Eihän se vauhtia tasaisena pidä mutta jos pienen seilailun hyväksyy niin kyllähän tuolla kilometritolkulla saa mennä ja kaasukättä lepuutella.

Toimiva apuri. Kokeilin juuri 2 viikon euroopan reissulla. Ei täydellinen mutta erittäin suuri apu ja huomaamaton tavalliseen lepuuttajaan verrattuna. Ei haittaa eikä ole käden tiellä esim. kaupunkissa ajellessa.

Noita vehkeitä meni minun kauttani 16 kpl.
Porukat ovat olleet kai aika tyytyväisiä. Paitsi yksi meni poikki. Sitä vielä selvitellään.

Noitahan voi tilata tuolta Englannista helposti.
Linkki

Hinta on jotain 16.- euroa toimitettuna kotiin.

Itse käytin sitä Ahveniston reissulla eilen. En kuitenkaan radalla. Toimii.
Mun ajelut on kyllä ihan muuta kuin tasakaasulla ajeluita, joten ehkä säästän sen paremminkin rautaperseajoihin ja vastaaviin Euroopan reissuihin.

Pekka

Tuolta juurikin eilen tilasin, hinta oli vajaat 18 euroa. Samalla tuli avattua PayPal-tili, niin ei tarvitse jakaa luotto/pankkikorttitietoja joka paikkaan. Näppärästi hoitui ensimmäinen ostos PayPalia käyttäen :).

Tänään sitten muistin ensimmäisen kerran kokeilla kyseistä aparaattia. Minun käytössäni se ei toiminutkaan halutulla tavalla-> kun olen varustettu tälläisillä reiluilla xl räpylöillä niin tuo härpäke vie tilaa kahvasta sen verran että pikkusormi on puoliksi tupen päältä pois ja käsihän tässä puutuu todella nopeasti. Ajoin noin 50km ja tämän jälkeen poistin vekottimen kaasukahvasta ja takaisin ei tule.

Muutoin ajoin tänään 673 gps kilometriä kun ajelin k- suomesta etelä-suomeen vaihtamaan eturenkaan kun sellainen pyöri kotosalla valmiina. Mikäs tässä lyhyellä lomapätkällä ajellessa:jpstyle:

Hankittu ja testattu, hintaansa nähden ihan ok ratkaisu. Vie tosiaan läskiräpyläiseltä (kuten minulta) tilaa kahvasta, mutta kyllä tuon kanssa voi elää. Mulla on kahvoissa kiinni Original Grip Buddiesin neopreenikahvanpäälliset ja toimi myös niiden kanssa, joskin lähti luistamaan jos ei puristanut Throttlematen leukaa kunnolla kiinni. Luultavasti ajan kanssa Throttlematen sahalaita tulee syömään neopreenin auki, mutta eipä tuota "vakionopeudensäädintä" tule käytettyä kuin pidemmässä reissussa. Kaasukäden lepuutteluratkaisuksi hinta ja laatu kohtaa kyllä tässä tuotteessa.

Itellä on aika perkeleen iso räpylä, ja vuolin tupenjuuresta sen "kranssin" pois, jolloin sai härpäkkeen lähemmäksi katkaisijoita. Nyt härpäke ei juuri vie enempää tilaa kuin alkuperäinen tuppi. Nyt ehkä 3mm, vie tupesta tilaa, ja kun en muutenkaan pidä ihan juuresta kiinni, niin ei haittaa yhtään. Jos joskus ottaa pois, niin voi ostaa uuden tupen, jos kosmeettisuus häiritsee.

Minulla on mopossa hondan alkuperäiset kahvalämppärit joiden hinta on jotain ihan käsittämätöntä. Näissä kahvalämppäreissä jo tuo tuleva sähköjohto estää vuoleskelun, tai ainakin minun tapauksessa rajoittaa tehokkaasti sitä:grin:

Hyvä kuitenkin tietää että pikku modauksella tuon saa sopimaan isompi kätisellekin.

Editt: kyllähän tuo vekotin siis toimii, sen suhteen ei ole valittamista.

Back