ehkä pyörään joka on suuniteltu +200 nopeuksiin jokin muu kuin ketterä olisi osuvampi 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No... Mun mielestä se ketterä on aika hyvä ilmaisu jos vertaa muihin tuon segmentin pyöriin esim. zzr, blackbird... Supermotoa siitä nyt ei saa, mutta kyykkyjen rinnalla se on vielä yllättävän ketterä ja hyvä ajaa.ehkä pyörään joka on suuniteltu +200 nopeuksiin jokin muu kuin ketterä olisi osuvampi![]()
sanottasko niin et yllättävän keveitä käsiteltäviä pienissäkin nopeuksis.mut ketterä ominaisuuden jättäsin esim z750-tyyppisille pyörille.No... Mun mielestä se ketterä on aika hyvä ilmaisu jos vertaa muihin tuon segmentin pyöriin esim. zzr, blackbird... Supermotoa siitä nyt ei saa, mutta kyykkyjen rinnalla se on vielä yllättävän ketterä ja hyvä ajaa.ehkä pyörään joka on suuniteltu +200 nopeuksiin jokin muu kuin ketterä olisi osuvampi![]()
Hittovie - pitääkö sut nyt bannataItse hain toissapäivänä R6:sen tilalle 2004 bussin. Ainakaan vielä ei kaduta. Bussi on käytökseltään rauhallisempi kuin vanha fillari, mutta ei tuosta ainakaan mutkilla vauhdit pudonneet. Ja se alavääntö on aivan mahtava.
...tuli heti mielhen joitain osa-aluhhejaJa empä malta olla tarttumatta ku mainitsit ton zzr;neipä paljoa jakoa ole ton vanhemman version suhteen millään osaalueel.toki joutuhan busa kisaan vanhal mallil.![]()
...tuli heti mielhen joitain osa-aluhhejaJa empä malta olla tarttumatta ku mainitsit ton zzr;neipä paljoa jakoa ole ton vanhemman version suhteen millään osaalueel.toki joutuhan busa kisaan vanhal mallil.![]()
![]()
Vertailu pitänee ehken tehä vastaavien pyörien suhteen; ketterän pyörän jos haluaa, niin pienellä reenillä joku trial-pyörä ois aika näppärä ja ketterä...mutta kylläki aika kaukana taas siitä, mitä haethan tai mihin verrathan.
Kun käy riittävän pitkän koeajolenkin ajelemassa semmosilla teillä ja niillä varustheilla millä arvelee suurimman osan ajasta ajelevan, niin eikhän se oma löyvy monien hyvien vaihtoehtojen joukosta. Tai sitten voi päätökset tehä nettifoorumien perusthella. Se hyvä puolihan siinä on, että voi sitten sysätä syyt muitten niskoille paskasta pyörästä joka ei sovellu sitten milhän ittelle ja ommiin ajotottumukshin![]()
nimim. "se vanaha mutta nopea ja riittävän notkea"![]()
Jos puhe on uudesta ZZR1400 kawasta niin itse henkilökohtaisesti ajan paljon ennemmin vaikka -99 mallin gen1 busalla.Ja empä malta olla tarttumatta ku mainitsit ton zzr;neipä paljoa jakoa ole ton vanhemman version suhteen millään osaalueel.toki joutuhan busa kisaan vanhal mallil.taas tää uudel sit onki puntit melko tasan,jos ei jopa pussin edux..![]()
Tämä olikin tarkkaan suunniteltu lausahdus...sanottasko niin et yllättävän keveitä käsiteltäviä pienissäkin nopeuksis.mut ketterä ominaisuuden jättäsin esim z750-tyyppisille pyörille.No... Mun mielestä se ketterä on aika hyvä ilmaisu jos vertaa muihin tuon segmentin pyöriin esim. zzr, blackbird... Supermotoa siitä nyt ei saa, mutta kyykkyjen rinnalla se on vielä yllättävän ketterä ja hyvä ajaa.ehkä pyörään joka on suuniteltu +200 nopeuksiin jokin muu kuin ketterä olisi osuvampi![]()
Ja empä malta olla tarttumatta ku mainitsit ton zzr;neipä paljoa jakoa ole ton vanhemman version suhteen millään osaalueel.toki joutuhan busa kisaan vanhal mallil.taas tää uudel sit onki puntit melko tasan,jos ei jopa pussin edux..![]()
jep makuasioista ei kande kiistellä..ja millään muulla tuo mieltymysesi ei ole perusteltavissa.Jos puhe on uudesta ZZR1400 kawasta niin itse henkilökohtaisesti ajan paljon ennemmin vaikka -99 mallin gen1 busalla.Ja empä malta olla tarttumatta ku mainitsit ton zzr;neipä paljoa jakoa ole ton vanhemman version suhteen millään osaalueel.toki joutuhan busa kisaan vanhal mallil.taas tää uudel sit onki puntit melko tasan,jos ei jopa pussin edux..![]()
Jaa että mistä moinen ajatus ?? Mulla on molemmat ollut ja 1999 mallin busa oli äärettömän paljon parempi kuin 2007 mallin kawa (kaikilla osa-alueilla) !
Makuasioita tottakai mutta mä en kawasta löydä mitään muuta hyvää kuin, että se kone tuntuu kohtalaisen miehekkäältä yli 250 mittarinopeuden jälkeen.
Ja jos busa on ruma niin kyllä sitä on kwaakkukin.
Jos mä haluan "purjehtia" tuulisella säällä niin hommaan ennemmin veneen tai surffilaudan enkä kawaa![]()
Mullakin viides busa alla, ja aatellu hd:hen, kun noi vakuutus maksut on niin halpoja![]()
Kollega sai ihkauudesta Busasta tarpeekseen pienen vajaan viidentuhannen viikkolenkin jälkeen. Kyllä sillä kahvilla käy, mutta reissupyöräksi siitä ei kuulemma ole. Edellinen versio oli paljon parempi.Mullakin viides busa alla, ja aatellu hd:hen, kun noi vakuutus maksut on niin halpoja![]()
eilen tuli Pohjolasta laput " -busa- " ja meni MimmanKIN naama virneeseen.
Halvin kuukausi ympärivuotisessa HIRveet 11 equu . Busassa ei yhtään kuukautta alle 40 equn ( meitin bonareilla ). Kesällä kallein Busassa 260 equu, Rodissa 110 equu.![]()
Nyt kun oon myynyt hilppeet Busasta ja kaikki kyykky kamat vaatteineen, ( Tiger rotsi ja Army bökät ) myymäti tuli niistä välirahan kavennusta yli 2200 equu, lisäksi sain Rodin mukana yli tonnin hilppeet jossa mukana 16tkm huolto sisältäen kaikki jarrupalat. ( Vaikka entisissäkin pintaa oli monta millii ). Eli pari vuotta ajoo Rodilla ja väliraha kuitattu. Sit ottaa viel huomioon, että normiajo kulutus JOPA pienempi, kuin Busassa ja 95 okt bentsa, huoltoväli 8.000km, ( Nyt meni 10.000km, mut eise nii kranttu oo sano Turkkulaine).![]()
Toi huolto joka mulle tehtii, oli ns iso huolto ja olis maksanut jarrupaloineen 193 equu, tuli tietty kaupan kylkiäisenä.![]()
Noooh. En tietysti pääse kolmee sataa, eikä kiihdy nii hirveesti, mut ei mulla mikään kiirekkään ole. Vaihdenäyttöö jäin kaipaan busasta, mut eiköhän tohonkin sen saa ? Laukut oon ostannut ja HALVAT , mutta toimivat. NII ja lukollinen Bensatankin korkki a'la Opel Motonet 9,90 equu .![]()
Sellanen iso Electra Glide sopis sulle, mahtuu koko perhe megeen .![]()
edit.
Ainii Ketjunrasvaus jäi Historiaan, hihnalla ajelee n. 70 - 90 tkm.
MUTTA totuuden nimissä täytyy myöntää, että jos vähänkin tuulinen keli, niin kyl Busa mahtava peli ajaa on.![]()
Ainii vielä ediittiä.
NYT Suomen myyntifoorumeilla n. 90 Gen 1 Busaa kaupan, ja ens vuosi tulee oleen ainakin K8 "Krapula" Vuosi, niitä myyty NIIN älyttömästi viime vuonna. Hinta laatusuhteeltaan Busa ylivertainen, toisaalta tän Rodin hinta parissa vuodessa ei muutu mihinkään. No tosa nuita plus puolia lähinnä. Miinuksina ehkä toi vaihdenäytön puute, tuuliherkkyys nakuna, hankintahinta uutena, jonkinasteinen laiskuus AINAKIN Busan jälkeen. Kerron lissee miinuksii, jos/kun niitä ilmaantuu.![]()
Selvästi HD......moite...moite...moite...
Mikä melko hintava pyörä?![]()
Minkä värinen R1?Olen harkinnut -08 R1:sen vaihtamista Busaan, joten jos jotain tulevaa ex-busamiestä kiinnostaa uudenkarhea R1 lisäpalikoilla varustettuna niin ottakaa yhteyttä. Niin ja Busa täytyy olla Gen2 ja ajettu max 7-8tkm.
Juu sen verran täytyy kyllä Köpii kompata, että Busa EI todellakaan ole hintava pyörä. VAAN täyyysin ylivertainen kontra Hinta / Laatu / Varustelu. Kyykky/Matkamotoista MUN mielestä ykkönen, kun lähetään esim. tonne sakuihin autobahnia " polkemaan " .Selvästi HD......moite...moite...moite...
Mikä melko hintava pyörä?![]()