Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja jos koko akseli on siirtynyt niin sillon ohjelmistossa on koko koneen purku ja vaihteisto auki yms pikku jumppaa? Minkälainen sokka siinä on/pitäisi olla? eilen sitä kattelin kun tarkistin onko vaihdepoljin poordeillansa mutta ei ainakaan mun silmiin mitään sokkaa sillon osunut, en tosin kiinnittänyt sellaiseen edes huomiota.
Akselin päähän siis kawassa näkyy ilman eturattaan kotelon pois ottamista.
Noniin tänne sitten päivitystä kun on kytkinkoppa saatu auki.
Eli vika löytyis siltä puolelta, ihan niinkuin Cterror asian kertoi.
Osa 92144 oli poikki! näkyi heti kun kytkikopan sai pois, kytkintä ei tarvinnut purkaa. Eli sai suoraan otettu sokan pois ja sitten jousen holkki ja jousi. Jousen rikkinäinenkin puolikas löytyis heti.
Niin ja ainut mikä oli vähä huono eli öljyt olisi pitänyt tiputtaa pois vaikka piti pyörän sivujalalla. Tämä siis ei ollut mikään katastrofi sen takia vain kirjoitan että, jos vastaavan lainen vika tulee jollain vastaa niin tietää sen sitte.
Eli nyt kun paikalliset liikkeet kiinni niin maanantaihin menee että saa uuden kytkinkopan tiivisteen, öljyt sekä uuden jousen.
Näillä mennään ja iso kumarrus kaikille mua aktiivisesti neuvoneille! tollasia neuvoja ku saa jatkossa aina, niin johan sitä rakentais vaikka kuuraketin!![]()
Niinkuin Tunturi sanoi. Nyt et kyllä selviä ilman laatikon avausta.Tervehdys! Lainaanpa ketjua kun vaihteisto-ongelmasta on kyse. Mistähän mahtaa johtua kun 2. vaihteella täyskiihdytyksessä vaihde pomppaa vapaalle tuolla 7000-8000 rpm paikkeilla? Pyöränä 2004 vuoden Hornet(600).
Ihan ripeää vaihtoehtoa ei ole ja melkein kaikki pitävät sisällään moottorin poistamisen.Olisiko jotain pikku vinkkiä miten saisi itse tarkastettua. Moottoripyörät ovat uusi tuttavuus mutta peukalo ei ole aivan keskellä kämmmentä..