Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse asiassa valtaosa raskaastakin kalustosta käyttää sunkronoituja laatikoita. Ovat hiukka hitaampia ja hukkaavat enemmän tehoa, mutta etenkin taajama-ajossa helpompia. Ja nykyään ovat kaikenlaiset vaihderobotit vallanneet alaa, mutta ei ole raa'an Fullerin voittanutta, mitä tulee kestävyyteen (yhden hajonneen tiedän, jäi junan alle) ja vaihtamisen nopeuteen (pl. automaatit).Lisäksi synkronointi on vaihteiston kuluvin osa, joten ammattimaisessa käytössä raskailla ajoneuvoilla on (kai sitten?) luotettu käyttäjän taitoon kytkennöissä, jotta saataisiin vaihteistosta suurin käyttöikä irti. Kevyissä kuorma-autoissa taitaa olla aika paljonkin synkkavaihteistoja, nykyäänhän silti alkaa olla automaatit jo arkipäivää.
Ihan on oikea päätelmä. Ja nyt alkaa vastaanväkäys, kun minä niin sanoin...sanoi:Eli, edelleen pysyskelen väittämässä, että Yamaha FJ:n vaihteisto valtaosan muiden moottoripyörien vaihteistojen kanssa synkronoimaton
Varo, ettei putoa pihlajanmarja päähän.sanoi:Päätänkin täältä tähän ja siirryn pihlajan alle varjoisaan horrokseen.
Ollos huoleti, on se. Ihan niinkuin Fullerikin alunperin.(FunJam Lähetetty Kesä. 19 2006 @ 19:31 ) sanoi:Kaasunalle:Mackin konehan se taisi olla. Toivottavasti se nyt sitten on edes jenkkiläinen..
Jos ei näy, älä huoli, jos näkyy, maista, jos ne on happamia, ne on etelä-ruotsalaisia varhaispihlajanmarjoja, jotka ovat muutto matkalla Korvatunturille ja jos taas alkaa näkyä mörköjä, niin se konjakki on päässyt liian vanhaksi, taikka naapuri on tehnyt kepposen..Otinkin sen oluen nyt vasta ehtoolla, konjakin kanssa mutta saman pihlajan alla... Ei siellä ainakaan nyt näkynyt marjoja. Pitäskö näkyä?
Tästähän tuli mieleen: Opettavaista keskustelua ei aina voe välttää.![]()
sanoi:etelä-ruotsalaisia varhaispihlajanmarjoja, jotka ovat muutto matkalla Korvatunturille
Ja Trabantin käsikirjassa oli dynokäppyrä ja alla teksti "tehon tuntolinja"...Niinpä. Mutta kun T-54:n vaihteistossa, jossa on muuten vinot hammaspyörät, on valmistajan (jo edesmennyt Neuvostoliitto) virallisen käyttöohjeen käännöksen mukaan tappisynkronointi.
kah,kohtalo toveri...mulla täysin sama vika mopottimessa (huoltomiähen mukaan) ja odottaa talvella tapahtuvaa purkuoperaatiota.on kyllä tosi v*mäistä pätkimistä eikös?mulla ainaki hermot mänee siihen välilläItselläni on juurikin nuo dogit kakkosesta paskana, ja ei se kytkettäessä rutise yhtään. Vasta kun antaa hanaa, niin alkaa helvetillinen pauke ja nykiminen.
no...kyllähän sitä tulee vähän säälittyä joo,mutta kun kerran kirjottivat takuuajan pidennyksen ja sanoivat että voi huoletta ajella niin...mun puolesta voi vaikka räjähtää,kunhan sen korjauksen maksaa joku muu kuin minäEnpä ole vian havaittuani enää paljon viittinyt rytyytellä. Kaupunkiajossa kakkonen on kuiteskin aika tärkee, ja pysyy vielä siististi ajaessa päällä. Älä paukuttele turhaan sitä lootaa, menee sitten myös siirtohaarukka akseleineen ja mahdollisesti muutakin paskaks. On muuten edullista ajelua, kun ei tuu sheriffien langettamia ratamaksuja vahingossa niin helposti, kun ei voi kakkosella kiihdytellä.![]()