• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vai ei Harrikat kulje?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pave.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tuohan olisi helppo kiistää oikeudessa, toteaisi vain ettei "asiantuntijoiden" mukaan H-D:llä ole mahdollista ajaa moisia nopeuksia :P
biggrin.gif
Mulla mitään HD:tä ole, mutta kustomi kuitenkin. Pitääpä alkaa tästä lähtien kaahaamaan päättömästi. Oikeudessa viimeistään kaikki syytteet kaatuu asiantuntijalausuntoihin.
biggrin.gif

HD -miestä ei saatu kiinni koska pyörä hajosi tuon nopeuden jälkeen atomeiksi... haahaa.

Kovin on hataralla pohjalla polliisin epäilyt. Mistä ne tietää, et se hylätty HD oli se kovaa kulkenut vekotin? Jo 80:n nopeudessa HD värisee sen verran kovaa, et on mahdoton mopon merkki pystyä lukemaan. Etteivät nyt olis ihan hakoteillä ja turhaan meitä HD kuskeja yritä saada sakotettua edes tuollai kieroudella, kun ei se muutoin onnistu, ei ainakaan tuollaisissa 80 tai yli/h nopeuksissa.
Turhaa panettelua poliiseilta, et muka HD yli 100 km/h. HAH sanon minä...
Ei mun fättäri ainaskaa.....

Kovin on hataralla pohjalla polliisin epäilyt. Mistä ne tietää, et se hylätty HD oli se kovaa kulkenut vekotin? Jo 80:n nopeudessa HD värisee sen verran kovaa, et on mahdoton mopon merkki pystyä lukemaan. Etteivät nyt olis ihan hakoteillä ja turhaan meitä HD kuskeja yritä saada sakotettua edes tuollai kieroudella, kun ei se muutoin onnistu, ei ainakaan tuollaisissa 80 tai yli/h nopeuksissa.
ne seuras pudonneista osista syntynyttä vanaa... tällä kertaa ei tarvinneet poliisikoiraa, magneetti riitti
tounge.gif

sinäpä sen sanoit.
biggrin.gif
tärinästäkin mittari näytti 80km/h:n "keskiarvoa".. eikä ollut edes vaijeri paikallaan.

helvetin hyviä paskoja..

En kyl mitenkää kunnioita poliisin pakenemista yleensä, mut jos HD:lla pääsee karkuu ni paakohan se o myöntää, et asennetta on ollu!
Vaikka aika urbaanilta legendalta kuullostaa toi, et: "kaverin kaveri pääs kerran HD:lla poliisia karkuun.."

Linkin juttu ei enää auennut, mutta ehkäpä tässä olisi palstatoveri Nostalgialle hiukan jutun juurta seuraavaan teokseen. "HD-mies uhmaa virkavaltaa" kuulostaisi aika hyvälle otsikolle
tounge.gif

Oisko vähä mausteita, siis jammu perässä ja ei pärjää
confused_orig.gif
? Piikilläkö?
En tiedä tapahtumasta sen enempää - eli miten alkanut ja millä kalustolla tutkattu jne. Ainoa mitä tiedän on se, että olin tuolloin Säkylässä ajelemassa ja yhtään Harleyta en nähnyt, rantatiellä tuli reipasta vauhtia vilkuin ja äänimerkein nähdäkseni FJR poliisilaite. Eli mahdollisesti joku maija on HD:n tutkannut ja sitten mp poliisi lähtenyt jantteria etsimään - tuo siis ihan pelkkää spekulaatiota.

Voihan se tietty olla, että oli jokin NOS + fööni Briggs&Stratton ja meni niin kovaa etten nähnytkään...
baaa.gif

Mites sen H-D:n kävi?? Veikö pollarit sen asemalle löytötavara varastoon, omistaja saa/voi hakea omansa pois
tounge.gif
biggrin.gif

Mites sen H-D:n kävi?? Veikö pollarit sen asemalle löytötavara varastoon, omistaja saa/voi hakea omansa pois
tounge.gif
biggrin.gif
Ei kai sitä ole löydetty. Seuraavan kerran kun näette HD:n, kannattaa välittömästi soittaa tuohon Säkylän poliisin ilmiantonumeroon. Myös muut ns custom-pyörät kannattaa ilmoittaa, koska pyörän merkki on voinut erottua huonosti takaa-ajon tuoksinassa (kun kerran kilpeäkään ei näkynyt).

Muuten olen sitä mieltä, että ajaminen Harlikalla tuota vauhtia on riittävä rangaistus itsessään.

Jättäkää mies rauhaan; jos HD:llä onnistuu ajamaan poliisia pakoon, on vapaus hyvin ansaittu..
Myönnettäköön, että jollakin kyykyllä pakeneminen olisi ollut varmasti helpompaa. Onhan tuo kieltämättä aika kova temppu paeta poliisia harrikalla...yhtään harrikoita aliarvioimatta...
Älä ny, kyllä ihan virittämättömällä mopollakin on todistettavasti päästy poliisia karkuun.

Back