tuohan olisi helppo kiistää oikeudessa, toteaisi vain ettei "asiantuntijoiden" mukaan H-D:llä ole mahdollista ajaa moisia nopeuksia![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tuohan olisi helppo kiistää oikeudessa, toteaisi vain ettei "asiantuntijoiden" mukaan H-D:llä ole mahdollista ajaa moisia nopeuksia![]()
Ei pystynyt kun toinen sylinteri hakkas käsille ja toinen munille..höh.. ois nyt samaan rahaan kääntäny kaasun kokonaan auki.![]()
Myönnettäköön, että jollakin kyykyllä pakeneminen olisi ollut varmasti helpompaa. Onhan tuo kieltämättä aika kova temppu paeta poliisia harrikalla...yhtään harrikoita aliarvioimatta...Jättäkää mies rauhaan; jos HD:llä onnistuu ajamaan poliisia pakoon, on vapaus hyvin ansaittu..
ne seuras pudonneista osista syntynyttä vanaa... tällä kertaa ei tarvinneet poliisikoiraa, magneetti riittiKovin on hataralla pohjalla polliisin epäilyt. Mistä ne tietää, et se hylätty HD oli se kovaa kulkenut vekotin? Jo 80:n nopeudessa HD värisee sen verran kovaa, et on mahdoton mopon merkki pystyä lukemaan. Etteivät nyt olis ihan hakoteillä ja turhaan meitä HD kuskeja yritä saada sakotettua edes tuollai kieroudella, kun ei se muutoin onnistu, ei ainakaan tuollaisissa 80 tai yli/h nopeuksissa.
Turhaa panettelua poliiseilta, et muka HD yli 100 km/h. HAH sanon minä...
Ei mun fättäri ainaskaa.....
sinäpä sen sanoit.Kovin on hataralla pohjalla polliisin epäilyt. Mistä ne tietää, et se hylätty HD oli se kovaa kulkenut vekotin? Jo 80:n nopeudessa HD värisee sen verran kovaa, et on mahdoton mopon merkki pystyä lukemaan. Etteivät nyt olis ihan hakoteillä ja turhaan meitä HD kuskeja yritä saada sakotettua edes tuollai kieroudella, kun ei se muutoin onnistu, ei ainakaan tuollaisissa 80 tai yli/h nopeuksissa.
Turhaa panettelua poliiseilta, et muka HD yli 100 km/h. HAH sanon minä...
Ei mun fättäri ainaskaa.....
On siinä perkele kova kaveri, työntäny mopoo tommosta vauhtiaälkää nyt kiusatko. kaveri on just päässy todistettavasti 150km/h -kerhoon.![]()
+1En kyl mitenkää kunnioita poliisin pakenemista yleensä, mut jos HD:lla pääsee karkuu ni paakohan se o myöntää, et asennetta on ollu!
Vaikka aika urbaanilta legendalta kuullostaa toi, et: "kaverin kaveri pääs kerran HD:lla poliisia karkuun.."
En tiedä tapahtumasta sen enempää - eli miten alkanut ja millä kalustolla tutkattu jne. Ainoa mitä tiedän on se, että olin tuolloin Säkylässä ajelemassa ja yhtään Harleyta en nähnyt, rantatiellä tuli reipasta vauhtia vilkuin ja äänimerkein nähdäkseni FJR poliisilaite. Eli mahdollisesti joku maija on HD:n tutkannut ja sitten mp poliisi lähtenyt jantteria etsimään - tuo siis ihan pelkkää spekulaatiota.Oisko vähä mausteita, siis jammu perässä ja ei pärjää? Piikilläkö?![]()
Ei kai sitä ole löydetty. Seuraavan kerran kun näette HD:n, kannattaa välittömästi soittaa tuohon Säkylän poliisin ilmiantonumeroon. Myös muut ns custom-pyörät kannattaa ilmoittaa, koska pyörän merkki on voinut erottua huonosti takaa-ajon tuoksinassa (kun kerran kilpeäkään ei näkynyt).Mites sen H-D:n kävi?? Veikö pollarit sen asemalle löytötavara varastoon, omistaja saa/voi hakea omansa pois![]()
![]()
Älä ny, kyllä ihan virittämättömällä mopollakin on todistettavasti päästy poliisia karkuun.Myönnettäköön, että jollakin kyykyllä pakeneminen olisi ollut varmasti helpompaa. Onhan tuo kieltämättä aika kova temppu paeta poliisia harrikalla...yhtään harrikoita aliarvioimatta...Jättäkää mies rauhaan; jos HD:llä onnistuu ajamaan poliisia pakoon, on vapaus hyvin ansaittu..