• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vahvistusviesti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juk_Ka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Päätin liittyä oikein jäseneksi, täytin ilmoittautumislomakkeen ja maksoin jäsenmaksun + liittymismaksun. Jäi askarruttamaan se, että liittymislomakkeen ohjeissa pyydetään varmistamaan, että saa vahvistuksen ilmoittautumiselle sähköpostiin.

Sellaista ei ole tullut ainakaan vielä. Kuinkahan kauan sen tulemiseen yleensä menee (ilmoittauduin reilu viikko sitten)? Eipä sillä muuten mitään väliä ole, mutta saisipa varmuuden lomakkeen perillemenosta.

Tarkistappa tuolta:

http://www.moottoripyora.org/index.php?sivu=ry_jasenlomake

Jos tuolla sivulla sinulle tulostuu liittymislomake ollessasi kirjautunut, on jotain mennyt liittymisessä pieleen. Elikkä täytä lomake sitten uudestaan.
Tulostuihan se, ainoa esitäytetty tieto oli sähköpostiosoitteeni.
Täytin uudelleen ja lähetin. Painettuani lähetä-nappia lomake ilmestyi taas tyhjänä ruudulle; olisi hyvä lisätä ohjelmaan jokin viesti siitä, että lomake on vastaanotettu.

Tulostuihan se, ainoa esitäytetty tieto oli sähköpostiosoitteeni.
Täytin uudelleen ja lähetin. Painettuani lähetä-nappia lomake ilmestyi taas tyhjänä ruudulle; olisi hyvä lisätä ohjelmaan jokin viesti siitä, että lomake on vastaanotettu.
Vahvistan nyt että nimesi näkyy tuolla kuittauslistassa.
Kiitosta vain, nyt tuli tuo sähköpostivahvistuskin
smile_org.gif

enpä minäkään saanut motoristi survivalista minkäänlaista vahvistusviestiä ilmoittautuessani. Maksun sain kyllä hoidettua kyseltyäni Hannulalta ohjeet.
baaa.gif

enpä minäkään saanut motoristi survivalista minkäänlaista vahvistusviestiä ilmoittautuessani. Maksun sain kyllä hoidettua kyseltyäni Hannulalta ohjeet.  
baaa.gif
Hmm, sellainen olisi kyllä pitänyt tulla. Oletko tarkistanut roskaposti-kansiosi, noi automaattimeilit tuppaavat monesti jäämään tiukalle säädettyihin spämmi-filttereihin kiinni.

No, joka tapauksessa nimesi on kyllä tuolla ilmoittautuneiden listalla, ja siinä vaiheessa kun tapahtuman maksat, niin ei mitään erillistä postia enää tule. Ainoastaan tossa jäsenenksi liittyessä.

Käytän hyväkseni jo tätä olemassa olevaa ketjua.

Eli itsekin olen maksanut jäsenmaksun, mutta statsit näyttävät:
Jäsennumerosi on xxxxxxxxxxxxx , odottaa maksun vahvistusta.

Kuinkas kauan mahtaa kestää, että .ORG:n puolelta kaikki on ok ja pääsee hyödyntämään etuja (kortti lähtee painoon)? Voiko etuja saada pelkällä jäsennumerolla vai edellytetäänkö kortin esittämistä aina?

Millon olet maksanut?

sanoi:
Kuinkas kauan mahtaa kestää, että .ORG:n puolelta kaikki on ok ja pääsee hyödyntämään etuja (kortti lähtee painoon)? Voiko etuja saada pelkällä jäsennumerolla vai edellytetäänkö kortin esittämistä aina?
Pidä kortti lompakossa, pelkkä numero riittää esim orgshopin nettitilauksissa mutta paikanpäällä pitäisi kortti esittää.

No perhana, meinas jo unohtua mutta kysytään sitten nyt.

Eli mulle tuli 23.04. s-postiin varmistus, että jäsenkortti on valmis postitettavaksi.
Ei kuitenkaan ole vielä korttia postiluukusta tipahtanut.

Odotteleekohan se vielä jossain lauteilla, vai onko posti pistänyt taas parastansa?

No perhana, meinas jo unohtua mutta kysytään sitten nyt.

Eli mulle tuli 23.04. s-postiin varmistus, että jäsenkortti on valmis postitettavaksi.
Ei kuitenkaan ole vielä korttia postiluukusta tipahtanut.

Odotteleekohan se vielä jossain lauteilla, vai onko posti pistänyt taas parastansa?
ry:n suojatussa osiossa on ohjeet miten tsekkaat osoitetietosi, käyppä sieltä aluksi vilkasemassa.

Jäsennumerosi on xxxxxxxxxxxxx  , odottaa maksun vahvistusta.

Sama juttu minulla. Itse maksoin jäsenmaksun pe 4.5.

Sama juttu minulla. Itse maksoin jäsenmaksun pe 4.5.
Jees, sihteeri ei päivittäin katso tiliä joten tässä ei ole vielä mitään epänormaalia.

Back