spaideri sanoi:Pitäisköhän sitä sitten itsekin tulla heti 11v tauon jälkeen katsomaan menoa (ei siis ollut pyörää tuossa välissä)![]()
Tuu ihmeessä näyttää ainakin tota mun lapsuuden unelmapyörää. Jos siis sama kun tossa allekirjoituksessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
spaideri sanoi:Pitäisköhän sitä sitten itsekin tulla heti 11v tauon jälkeen katsomaan menoa (ei siis ollut pyörää tuossa välissä)![]()
En vaan omista nahkabyysia ja noi mun tixtexit on niin hiostavat näillä keleillä, että nyt tuli turvallisuuden rajat vastaan...Pitkiss sanoi:Jos ei kettuilla, niin ainakin katsotaan hyvin paheksuvasti ja kyräillään kypärän sisällä..![]()
Bolt sanoi:Tuu ihmeessä näyttää ainakin tota mun lapsuuden unelmapyörää. Jos siis sama kun tossa allekirjoituksessa.
Mc Nikke T sanoi:En vaan omista nahkabyysia ja noi mun tixtexit on niin hiostavat näillä keleillä, että nyt tuli turvallisuuden rajat vastaan...![]()
spaideri sanoi:lähteekö letka liikkeelle 17:30 vai saavutaanko tuohon aikaan paikalle?
Bolt sanoi:17.30 lähdetään liikkelle.
siki sanoi:Ja tana ku toi mopotin on vieläkin fisuna eli särki. Tuliskohan sitä kaffella käymään ton kotilon kanssa??
No en taida, on noin kaukanaki.