• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

VÄHEMMÄN HITAAT Sipoonlahden Neste 6.8 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
spaideri sanoi:
Pitäisköhän sitä sitten itsekin tulla heti 11v tauon jälkeen katsomaan menoa (ei siis ollut pyörää tuossa välissä) :)

Tuu ihmeessä näyttää ainakin tota mun lapsuuden unelmapyörää. Jos siis sama kun tossa allekirjoituksessa.

Pitkiss sanoi:
Jos ei kettuilla, niin ainakin katsotaan hyvin paheksuvasti ja kyräillään kypärän sisällä.. :P
En vaan omista nahkabyysia ja noi mun tixtexit on niin hiostavat näillä keleillä, että nyt tuli turvallisuuden rajat vastaan... ;)

Mc Nikke T sanoi:
En vaan omista nahkabyysia ja noi mun tixtexit on niin hiostavat näillä keleillä, että nyt tuli turvallisuuden rajat vastaan... ;)

Kyllä munkin tixtex byysat hiostaa nyt aivan helvetisti mutta silti vedän ne jalkaan ja osallistun letkaan.

Jaahah...joskohan ettis sitten niitä hiostavia vaatteita päälleen ja alkas hahmottua eteenpäin :orgmp:

Ja tana ku toi mopotin on vieläkin fisuna eli särki. Tuliskohan sitä kaffella käymään ton kotilon kanssa??:;):
No en taida, on noin kaukanaki.

Viimeksi muokattu:
siki sanoi:
Ja tana ku toi mopotin on vieläkin fisuna eli särki. Tuliskohan sitä kaffella käymään ton kotilon kanssa??:;):
No en taida, on noin kaukanaki.

Mites fisuks sä sen oikeen oot syöttäny kun on miltei koko kesän ollut wikasakina ??

Letkan ainut customi kotiutunut. Meinasi käydä vanhanaikaiset kotimatkalla, ei saanu onneksi tutkalukemaa näköjään, tai ainakaan ei pysäyttäny. Perään lähtivät kyllä.

Kai se hikoilukin kohta sit loppuu..

Mutta mukavaahan tuo oli, vauhti oli sopiva tuolle möhköfantille, ekat 20km hiottiin jalkatappeja kunnes taas jäi päähän soimaan että "ÄLÄ KANTTAA MUTKISSA" :thumbsup:

Oli pakko poistua porvoosta kotimatkalle konetietä kun alkoi selkää särkemään liikaa, ei toi ajoasento meikäläiselle kyllä sovi, ainakaan tälläsille +200km lenkeille.

Mutta mä luulen mun letkailut oli tässä tältä kesältä, pitää ensi viikon jälkeen palauttaa mopo omistajalleen ja tyytyä omaan kohtaloon kotilon ratissa loppuvuosi. Katsotaas jos ensikesäksi saisi jemmattua rahaa tarpeeksi että sais oman mopon taas alle. Polte on jälleen kova..

Joten eikai muuta kuin adios ja turvallisia kilometrejä teille, pitäkää ne kumit tiessä :bye:

Kotona Helsingissä @ 21:45. Lähdin Kuninkaantien Shellilta suoraan motaria uupumuksen ja pienen hedarin takia. Lieneekö aurinkopistos tms :)-
Kiitos kaikille. :orgmp:

Bolt oli taikonu hienon reitin. Tykkäsin ku hullu puurosta. :thumbup:
Eikä tarvinnu ajaa yksin. 40 starttas :D

Hyvät oli mutkat, Boltille kiitokset!
Ja vauhti ainakin kärjen tuntumassa passeli, shortsimiestä ei hirvittänyt kertaakaan.
Ja hyvän kokonen letka oli joo!

Hyvät mutkat Bolt oli taikonut, kiitokset!

Ja hyvä, että uusiakin naamoja oli mukana, mukaan vaan rohkeesti ens kerrallakin ;)

Tänk juu veri mats, päätin jättää letkan siinä ilolan jälkeen ja lähteä myrskylän kautta lahteen kun rupesi tuo pimiä pelottamaan.

Ja jalanalusena ollut muovilätkä jäi näemmä kahvipaikan pihaan... :tyhmäminä:

Kiitokset kaikille. Mukavaa oli pitkästä aikaa. Jospa sitä taas aktivoituisi letkailemaan enemmän.

Back