• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

VÄHEMMÄN HITAAT Sipoonlahden Neste 6.8 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Bolt

Kouluttaja
MotOrg ry jäsen
Rata ja koulutus
Startataan samasta paikasta kuin viimeksi. Reitti on kuitenkin täysin eri.
Todella hitaillahan kaikki sanoi, että "todella hidas on todella hidasta":O. Joten nyt mennään vähän kovempaa. Vauhti on kuitenkin kaukana PK vauhdeista. Tällä kertaa ei ole erillistä nopeaa ryhmää, paitsi jos tauolla karkaatte niin minkäs mä sille voin:D. Reitti noin 200km.
Tämä ajelu soveltuu myös ensikertalaisille.

Vauhti kuulostaa oikein hyvältä, mukana ollaan (, jos sääennustekin vielä toteutuu luvatunkaltaisena)!

Enpä ehdikään muiden kiireiden takia osallistua tähän letkaan.

Viimeksi muokattu:
Mä oon Niin messissä :thumbsup:

korvatulpat kyllä mukaan tällä kertaa, viime viikon letkan jälkeen ei meinannu unta saada ku tinnitti korvissa :hanuria:

Näissä letkojen nimissä pitäis varmaan alkaa käyttää tuota ratapäivien neliryhmäjakoa. Hidas, keskihidas, keskinopee ja nopee :grin:

Oli miten oli, niin mä olen mukana!

Pitkiss sanoi:
Näissä letkojen nimissä pitäis varmaan alkaa käyttää tuota ratapäivien neliryhmäjakoa. Hidas, keskihidas, keskinopee ja nopee
Tai sitten ei. EI kiinnosta pätkääkään paljastaa letkavauhteja sellaisille tahoille joita se mahdollisesti kiinnostaa jossain muussa mielessä kuin ajaminen... (rautalangasta: Sinitakit)

Viimeksi muokattu:
Harrastustoimita haittaa harrastustoimintaa vaikka kuntosalikorttikin irtisanottu. :no:
Pitäkää lystiä

Nonnii, eka letkailu sitten alkamassa vihdoinkin kun iltaloma-anomus meni läpi. Mitkäs on koordinnaatit Sipoonlahden pensikselle? Toivottavasti mennään ensikertalaiselle sopivalla vauhdilla. Ei tuo vauhti nyt varsinaisesti pelota, mutta olis ihan kiva nauttia maisemistakin kun tuo stadin itäpuolinen seutu aika tuntematonta.

jlik sanoi:
Nonnii, eka letkailu sitten alkamassa vihdoinkin kun iltaloma-anomus meni läpi. Mitkäs on koordinnaatit Sipoonlahden pensikselle? Toivottavasti mennään ensikertalaiselle sopivalla vauhdilla. Ei tuo vauhti nyt varsinaisesti pelota, mutta olis ihan kiva nauttia maisemistakin kun tuo stadin itäpuolinen seutu aika tuntematonta.

Eriknäsintie 131 kertoi pikainen googletus osoitteeksi lähtöpaikalle.

Ketään ei jätetä, edellä ajava odottaa seuraavassa risteyksessä mistä käännytään kyllä jos jää jälkeen.

:thumbup:

Go-Za sanoi:
Tai sitten ei. EI kiinnosta pätkääkään paljastaa letkavauhteja sellaisille tahoille joita se mahdollisesti kiinnostaa jossain muussa mielessä kuin ajaminen...

suoraan sanoo et vähintään +10 tikkariin ja enintään jos todella nopee ryhmä niin + 80 :D ku noi letkat ei ihan hitaissa paikoissakaan hitaasti kuitenkaan mene :) :D

Välttelen lupaamasta mitään tikkari+20. koska sitten pitää tuijottaa sitä mittaria eikä tietä jolla on ajamassa.
Mennään vähän hitaammin kuin TouRinki.

Back