• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

VÄHEMMÄN HITAAT lentokentälle LA 6.9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kiitokset veturille ja koko poppoolle seurasta,taas loppumatkassa oli pieni säätö,onneks pieni ja sain olla hetken veturi:jippikaijee:just satuttiin alkuporukan kanssa portille samaan aikaa..ajo meni v......si kotiin ajo koneteitä pitkin yksikseen sai ajella,ilman etujarruja jarrukahva ihan tehoton huomenna koppa asennusöljyä ja jarrujen kimppuun.....toivottavasti oli hyvät loppu mutkat:orgmp::)

Starbringer sanoi:
Kulkiko mopot neljääsataa? Jäi lähtemättä, kun sairastuin yöllä äkillisesti pahaan krapulaan...
Ymmärtääkseni yksi kulki+400km/h ja mikäs muu kun kawasaakeli.

Ristus mikä reissu:grin: Oli taas letkasiirtymät melkeen hauskempia kuin itse tapahtuma.
Jormaahan ei mikään pidättele maililla. Kuulin että niiden vauhtiboxihäksätykset näytti 412,5.
Kiitokset koko seurueelle . Otetaan varmasti uusiksi, kun joku vastaava tapahtuma järjestetään.
Flunssa kausi vei tällä kertaa muuten ainakin 3 osallistujaa. Tuloksista näkee nopeat ja mukamas nopeat pyörät.
Siis kaikki prätkäthän on nopeita, toiset vaan valitettavasti nopeempia foorumeilla kuin tutkassa:)- http://liy.fi/tulokset/
PS. Älkää vetäkö herneitä.

Oma veto ilman extra madalluksia tai katteiden teippauksia. Vaan peilit ja kilpi irti. 306

MPmaailmassa juttu hoocee osastolta. Huom kirjoittaja herrasmiehenä jättää itsensä mainitsematta, kun ei menny ku 390:O http://www.mpmaailma.fi/uutinen/kovia-nopeuksia-lappeenrannan-lentokentalla

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288734616246.html

Turvallisesti kotona muutaman ylimääräisen "mutkan" kautta. Olipahan hieno kokemus, vaikka pikkuzetalla ei kovin kummoisia lukemia tutkaan saakaan (varttimaili 11.547s ja huiput 217 km/h). Kiitokset Boltille ja koko jengille seurasta!

Ihan itsekseen olin liikkeellä, ja tsiisus mitä keijoilua tuli kenttävedossa suoritettua, kun ei osaa niitä vaihteita vaihtaa.
Silti 285km/h :grin:

Calypso sanoi:
Ihan itsekseen olin liikkeellä, ja tsiisus mitä keijoilua tuli kenttävedossa suoritettua, kun ei osaa niitä vaihteita vaihtaa.
Silti 285km/h :grin:

Vaikka en tiedä mistä keijoilusta on kyse, niin jos oli eka kerta niin kuuluu asiaan:p

Bolt sanoi:
Vaikka en tiedä mistä keijoilusta on kyse, niin jos oli eka kerta niin kuuluu asiaan:p

Ei edes ole eka kerta :) Vaan monot uudet ja vaihdekiksi säätämättä, sitten äänennopeutta tavoittelevassa asennossa ei jalka taivu riittävään asentoon. No eipä ollu ainakaan tylsää :)-

Calypso sanoi:
Ei edes ole eka kerta :) Vaan monot uudet ja vaihdekiksi säätämättä, sitten äänennopeutta tavoittelevassa asennossa ei jalka taivu riittävään asentoon. No eipä ollu ainakaan tylsää :)-

Sen takia mä ajan käännetyllä kaaviolla ja shifterillä. Kun makaa tankin päällä niin se saapas ei vaan taivu ja alkaa löytymään kaikenmaailman välivapaita.

Olipas pitkä mutta hyvä päivä. Oma ajo meni vähän sinne päin ja tuloksena vai 225. No nälkää jäi ja seuraavalla kerralla osaa jo sitten keskittyä oikeisiin asioihin :)

alexz sanoi:
Olipas pitkä mutta hyvä päivä. Oma ajo meni vähän sinne päin ja tuloksena vai 225. No nälkää jäi ja seuraavalla kerralla osaa jo sitten keskittyä oikeisiin asioihin :)

Olin kyllä tulossa myös, ja varsinkin kun zeta bro oli siellä, mutta flunssan takia en päässy mukaan.

Hyvät lukemat sait kyllä tauluun, tietää mihin ensi kerralla tähdätä :)

Re: VÄHEMMÄN HITAAT lentokentälle LA 6.9

Lähdössä keskittymällä paremmin olisi varttimailista saanut varmasti hieman helposti pois samoin siellä nopeusmittauspisteeseen tullessa niin kunnolla vaan tankkia vasten. Ensi kerralla sitten.

Back