Sain pidettyä pienen kuuden päivän loman ihan kokonaan ilman töitä

Lähdin sunnuntaina Espoosta ja tulin juuri äsken mökille Nummi-Pusulaan. Matkaa kertyi 2400km ja kohteita tuli käytyä 73 jos oikein laskin. Tuollainen keskimäärin 400km per päivä kuulostaa kovin vähältä, mutta ei oikeastaan ole, jos haluaa tutustua moneen paikkaan matkan varrella. Majoituspaikasta majoituspaikkaan meni joka päivä 9-10 tuntia.
Oon nyt tosiaan kiitollinen kaikille kätköjä tehneille ja myös tyytyväinen, että tulin tehneeksi ton sivuston. Tää oli aivan huippukiva reissu. Oli tosi hyviä teitä, kaikensorttista nähtävää ja tapasin monenlaisia ihmisiä. Myönnän, että muutama paikka tuli kuitattua pikaisella kurkistuksella, mutta melkein kaikissa kävin ihan kaikessa rauhassa.
Moni kohde oli ihan varsinaisia nähtävyyksiä, mutta suuri osa oli aivan mainioita "ei-nähtävyyksiä", joita ei varmaan mainita missään muualla. Sellaisia "pikku ykistyiskohtia" tässä laajassa maassa, mitä ei ilman kätköjä löytäisi ikinä.
Oleellista reissun kannalta oli se, että minulla ei ollut kovinkaan paljoa aikaa suunnitteluun etukäteen. Tuohon tilanteeseen "joukko kätköjä koriin ja menoksi" oli todella helppo lähestymistapa. Latasin korin GPX:nä Tyreen, tein tarvittavat hienosäädöt ja latasin reitin Garminiin. Puhelimessa pidin yleiskarttaa koko ajan näkyvissä, jotta minulla oli suurin piirtein käsitys, missä päin olen ajelemassa.
Puhelimen selaimessa oli myös päivän kori koko ajan auki. Siitä oli helppo katsoa, mitä seuraavaksi on tulossa sekä tietty tehdä lokimerkintöjä.
Kiitos vielä kerran kaikista noista kätköistä. Menen nyt lämmittämään saunaa. Uskollinen matkakumppanikin on yltäpäältä kurassa ja täynnä ötököitä, mutta se saa odottaa huomiseen.