Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Go-Za sanoi:Näille navigointijutuille on omat ketjunsa tälläkin foorumilla. Tässä ketjussa keskustellaan motocaching.net sivustoon liittyvistä asioista. (Ei millään pahalla ketään kohtaan...)

pleksi sanoi:Mä voin ihan hyvin tehdä sen tapahtumakätkön. Ehkä pokkana jollekin arki-illalle, kun noi viikonloput näyttää monella olevan hankalia. Jäin nyt kumminkin empimään ensi viikon osalta, kun näytti tulevan melko vilpoista. Ehkä seuraava viikko voisi olla parempi, jos noi ennusteet pysyy nykyisellään.
Jote sanoi:Näköjään pojat ovat kopioineet saman karttapohjan kelkkareiti.fi:n kanssa. Tänätalvena Oulujärvelle merkattiin kelkkareititi.fi -sivulle virtaavia paikkoja sen jälkeen kun pari kelkkaa oli päätynyt järven pohjaan. Kelkkareittien kartassa merkit ovat punaisella, mutta Motocaching on merkannut virtapaikat vedeksi ja itse järvi on muuttunut harmaaksi "taajamaksi".
Jote sanoi:Näköjään pojat ovat kopioineet saman karttapohjan kelkkareiti.fi:n kanssa. Tänätalvena Oulujärvelle merkattiin kelkkareititi.fi -sivulle virtaavia paikkoja sen jälkeen kun pari kelkkaa oli päätynyt järven pohjaan. Kelkkareittien kartassa merkit ovat punaisella, mutta Motocaching on merkannut virtapaikat vedeksi ja itse järvi on muuttunut harmaaksi "taajamaksi".
Vähän huonosti merkattu yhteystietoja, mutta todennäköisesti sivun alareunassa mainitun Felisys Oy:n pojat tai jotkut muut pojat. Ehkä myös tytöt.tonttuj sanoi:Ketkä pojat?
Kyseessä oli mielestäni kohtalaisen selvästi käsitelty bugiraportti, jossa on mainittu vian ilmenemistapa, vian syy ja bonuksena vielä aikajänne, milloin bugi on ilmaantunut.sami1024 sanoi:En nyt sanamuodoistasi päässyt ihan selville, oliko tuo jonkinlainen syytös, mutta Openstreetmap on nimensä mukaisesti avoin karttapalvelu, jota molemmat sivustot käyttävät ihan luvallisesti. Myös nuo sula-merkinnät on piirretty avoimeen kartta-aineistoon, ja jostain syystä tämä Motocachingin käyttämä karttanäkymä menee tuosta merkinnästä jotenkin sekaisin.
Jote sanoi:Kyseessä oli mielestäni kohtalaisen selvästi käsitelty bugiraportti, jossa on mainittu vian ilmenemistapa, vian syy ja bonuksena vielä aikajänne, milloin bugi on ilmaantunut.
Jote sanoi:Vähän huonosti merkattu yhteystietoja, mutta todennäköisesti sivun alareunassa mainitun Felisys Oy:n pojat tai jotkut muut pojat. Ehkä myös tytöt.
Kyseessä oli mielestäni kohtalaisen selvästi käsitelty bugiraportti, jossa on mainittu vian ilmenemistapa, vian syy ja bonuksena vielä aikajänne, milloin bugi on ilmaantunut.
pleksi sanoi:Ehkä voitaisiin järkätä toinen vaikka jollekin sunnuntaille vähän lähemmäs niitä, jotka ei asu täällä päin.