wingnut sanoi:Jos sen haluaa sähköiseksi pädille tai luuriin, niin voihan sen tulostaa pfd:ksi, jolloin kaikki tarvittava olisi saatavilla myös offlinessä tai vastaavasti tulostettuna. Tämä voisi säästää roaming-kuluissakin kivasti![]()
Kappas vaan, Windowsissakin on mahdollisuus tulostaa/tallettaa pdf:ksi. Ainakin mun Win10:ssä Chromella onnistui. Onkohan toi vaikona Windowsissa? Tulee niin harvoin käytettyä Windowsia, etten ole ihan ajan tasalla. Aikoinaan pdf tulostus tuli vain joidenkin ohjelmistojen mukana.
Tulostus / talletus pdf:ksi selaimesta olisi sikäli hyvä vaihtoehto, että siihen saisi kartan mukaan. Nyt mulla ei ole oikeutta ohjelmallisesti tehdä kartoille juuri muuta kuin näyttää selaimessa, mutta jokainenhan voi itse tulostaa sivun selaimestaan. Jos ei tykkää paperille laittaa, niin sitten voi siirrellä pdf:n puhelimeen.
Ainoa on tietty se, että selaimet on aikalailla surkeita tulostamaan sivuja sen näköisinä, miltä ne näytöllä näyttää. No, chrome on kyllä lähes kohtuullinen ja se osasi tulostaa korin kartankin ja jopa ne viivat ja numerot myös (ikonit jää pois).