Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tonttuj sanoi:Mulla on vielä viimeiset pari viikkoa ja viime viikonloppukin kirjaamatta.

Jack sanoi:Reitti sopis tälläselle korkeenpaikan kammoselle hyvin![]()
Ei hyvä, jos se "kammo-fiilis" iskee pyörän päällä. Videon kuvaaja kyllä veti aika haipakkaa ja mikäs siinä ohitellessakin, kun on kerran suora 
Kätköstä puuttuu vielä kuva mutta käyn nappaamassa sen ehkä tänään kun liikun mopolla.Go-Za sanoi:Löytökommentoinnin editointi ja tallennus -> Page not found
Kätkötekstin editointi ja tallennus -> Page not found
Menis liian lähelle Halkolaituria. Enkä mä muista ajatellu tehdä kuin keskiaikaisista kivikirkoista...jlik sanoi:Muoks. Suurkirkosta en viitsi tehä kätköä. Ja onhan hesassa paljon muitakin kirkkoja.
EN muuten saanu...???pleksi sanoi:Saatko tuon toistettua? Jos saat niin laita vaikka privaattina jonkilainen lista klikkauksia, jolla toistuu.
jlik sanoi:Kokeilin tulostaa nyt tuon korin ja se tulosti vain ne kätköt jotka näkyvät selaimen ikkunassa elikä mun koneella näkyy ekat 15 kätköä ja vain ne tulostuu kun tulostaa (esim. FF:llä File-->Print). Samoin kartta tulostuu mutta siinä ei näy kätköjä. Oisko mitenkään mahollista saada tulostettua kätkölistaa kokonaan?

pleksi sanoi:Noin ylipäätään olen miettinyt sitä, että saisi "kätkön tiedot mukaan reissuun". Lähtökohtana voisi olla "raportti" kätkökorista (mobiilisovellusehdotuksia tähän kohtaan toivon enempikin vain niiltä, joilla on nyt aikaa ja osaamista tehdä sellainen off-linessa toimiva).
pleksi sanoi:Minusta olisi jotenkin kiva saada päivän retken tiedot vaikka tablettiin tai puhelimeen mukaan ikään kuin varoiksi, jos datayhteydet ei toimikaan. Mikähän tuossa olisi käytön kannalta helpointa? Ehkä sellainen voisi toimia, että raportin saisi halutessaan myös sähköpostina. Ainakin mun iPuhelimessa näyttäisi viesti olevan luettavissa myös lentokonetilassa, kunhan sen on ensin kertaalleen avannut.
LoneWolf sanoi:Aika iso osa itse applikaatiosta on toteutettu mutta kun ei ole APIa minkä kautta dataan pääsisi käsiksi homma vähän jäi jossain välissä. Jos on kiinnostusta niin tätä projektia voisi taas nyt syksyllä potkia liikkeelle.
LoneWolf sanoi:Mikä tahansa luuriin tallennettava formaatti varmaan toimisi hyvin, esim. PDF-downloadi?
pleksi sanoi:Toivottavasti tulee kommentteja myös siihen, kuinka tarpeellinen tää tietojen mukaan saanti ylipäätään on. Vai toimiiko netti kotimaassa joka paikassa? Tai tuleeko ulkomaan reissuillakin hankittua joku "datapaketti", jolla voi surffata?